Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar Is Wat Te Doen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenowla interessant ik laat hier op het forum wel nog iets weten
Paar picca's van deze middag:
Comment
-
geen probleem als het zo'n weer is ga ik toch niet, morgen wel lekker in de zetel naar MotoGp en samenvatting van de Isle of Man kijken
knappe foto's btw toch niet al te veel ongevallen gebeurd mag ik hopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenPaar technische mankementen maar ik heb niemand zien schuiven... De meeste deden het toch rustig aan want er liggen behoorlijk wat verraderlijke plassen
Comment
-
-
Moto Classics - donderdag 19 juni 2008
Yo,
Komt er iemand op donderdag naar Zolder?
Ik ben ingeschreven met m'n BFG 1300 van 1983.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reKupnet Bekijk BerichtenYo,
Komt er iemand op donderdag naar Zolder?
Ik ben ingeschreven met m'n BFG 1300 van 1983.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenzondag 29 juni 2008 => Erpe Mere - Supermoto - Belgisch Kampioenschap
iemand die gaat? ik alvast
iemand meer info wat betreft uurregeling, exacte locatie, prijs, ...?
voila se toch al iets van de uurregeling
http://www.2fast4u.be/forums/showthr...830#post644830 en nog een affiche
inkom 10 euro blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhttp://www.fmb-bmb.be/01disciplines/.../Sport0806.pdf
voila se toch al iets van de uurregeling
http://www.2fast4u.be/forums/showthr...830#post644830 en nog een affiche
inkom 10 euro blijkbaar
Comment
-
Nergens een topic over motornieuws, dus ff hier spammen:
MV Agusta, zeg maar de Lamborghini onder de tweewielers, is een klassiek voorbeeld van Italianen en auto’s en motoren. Qua design subliem, maar zakelijk hebben ze er geen kaas van gegeten en ook technisch rammelt het zo nu en dan eens, maar dat noemen we ‘emotie’. Gisteren werd bekend dat de noodlijdende fabrikant is overgenomen […]
Comment
-
Zondag 30 november te Hulshout Tentoonstelling van crossmotoren uit de jaren 50 - 60 -70 - 80
+ reünie van crossers uit die tijd (vele ex-wereldkampioenen aanwezig)
zie :www.mxhistory.be
Comment
-
Linssen Memorial - Kontich
Zondag 7 september:
Be there or be square!
Comment
-
Even een mailtje van de brandweer onder de aandacht brengen:
Beste,
Bij deze nodigt de Vriendenkring Brandweer Brugge jullie uit op de 2de Fire Run voor het goede doel.
Dit jaar Werken we of beter gezegd rijden we voor National Burn Camp Belgium, een instelling die ervoor zorgt
Dat zwaar verbrande kinderen ook op kamp kunnen gaan.
Wat de rit betreft;
Start in de Brandweer kazerne van Brugge langs de Pathoekeweg 215, 8000 Brugge – Dudzele.De start is vrij tussen 08u00 op Zaterdag16 augustus 2008
en 10u00. Wie vooraf inschrijft (voor 8 augustus), 12€p/p een ontbijt nuttigen alsook deelnemen aan een bbq een T-shirt
in ontvangst nemen en daarboven op nog een drankje gebruiken.
De dag zelf kan je natuurlijk ook nog inschrijven voor de prijs van 9€ p/p daarvoor krijg je ook een T-shirt en drankje aangeboden.
Bij aankomst na een rit van ongeveer 180km door landelijke wegen ,is er ook nog de opendeur dag van
Brandweer Brugge op het programma met tal van redding demonstraties.
De Fire Run is een bepijlde rondrit en is voorzien van een eigen pechdienst.
Inschrijven vooraf ;
Via email; vbbrugge@gmail.com of debacker.filip@telenet.be
Telefonisch; 0475/92 75 25 of 0496/836020
Storten kan op rekening; 001- 4800124 – 58
Met vermelding van naam en aantal deelnemers voor de Fire Run 2008
Groetjes en tot dan
Edit: motor meet 4? BBQ'tje erbij...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenEven een mailtje van de brandweer onder de aandacht brengen:
Ik heb die vorig jaar gereden, echt een aangename bepijlde rit op landelijke bochtige wegen, als het weer een beetje meezit een aanrader. Mochten er mensen zijn die de rit willen doen, laat gerust iets weten.
Edit: motor meet 4? BBQ'tje erbij...
De 125 waarschijnlijk niet zo, maja
Comment
Comment