kzie dat ook wel zitten maar ik moet waarschijnlijk trainen zaterdagmorgend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar Is Wat Te Doen?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenManneke,
is die rit van de brandweer ook iets voor 125 cc's ?
Vorig jaar was er een koppel met een scooter, meneer reed eerst met de scooter, madam vlak achter hem met de auto, en onderweg wisselden ze een paar keer van voertuig, echt grappigi 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenJa hoor, iedereen rijdt aan zn eigen tempo, niet in groep... Llorca en ik hebben de rit wat als 'race' opgevat, maar dat was volledig op eigen verantwoordelijkheid . Niet zot gedaan, maar doorgereden.
Vorig jaar was er een koppel met een scooter, meneer reed eerst met de scooter, madam vlak achter hem met de auto, en onderweg wisselden ze een paar keer van voertuig, echt grappig
Maar het zal ook aan mijn tempo zijn, het Vespa-tempo (80-90 km/h)
Comment
-
Hmm.
Veurne ligt wat uit de richting.
Nu maar duimen dat het volgende week zondag goe weer is te Waarloos... (Linssen Memorial).
Afspraak tussen 10 & 11u 's morgens!
Ben wel vorige week richting Gent gereden. RockaBillyDay te Assenede/Ertvelde.
Lots of HD's. Maar ook een paar anderen...
Full Story: http://www.rekup.net/link/oemtata/
Comment
-
Zondag 31 augustus wordt druk !
1° Rondrit in groep - Vespa's en Lambretta's -> Oudenaarde en de Vlaamse Ardennen -> 13.30u Parking Spar Nukerke
2° Scooterrit Flying Dutchman -> Vlaamse Ardennen -> bepijlde rit (vanaf 9u)
3° Vlastreffen -> motorrit -> zie website -> Kortrijk
Comment
-
Vergeet ook niet :
Streetparty/Motortreffen
te Hulst.
-> http://www.bezoekhulst.nl/kalender2....effen&item=830
En 's avonds kan je afzakken naar het ACE-café te Rumst voor:
From Arkansas - USA... Pine Box Boys´ basics: Four guys strap on acoustic instruments and make a lot of clatter (hollering about killing folks with knives and guns, with poison, etc...) that sounds vaguely ´grassy, but is mostly noisy...
Second time on stage at Ace Cafe Rumst...Party party!!!
www.myspace.com/pineboxboys
Comment
-
Een aanrader voor iedere moto en auto fan :
op 20 en 21 september is daar een nieuwe editie van de Italiaanse auto en motodag met ondermeer Alfa, Lancia, Fiat, Benelli, MV, Cagiva, Ducati, Husqi,......
Alles kan testgereden worden en het geheel wordt omkaderd door Italiaanse dranken en hapjes.
Vorig jaar geweest en.... wauw... al da lekkers!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEen aanrader voor iedere moto en auto fan :
op 20 en 21 september is daar een nieuwe editie van de Italiaanse auto en motodag met ondermeer Alfa, Lancia, Fiat, Benelli, MV, Cagiva, Ducati, Husqi,......
Alles kan testgereden worden en het geheel wordt omkaderd door Italiaanse dranken en hapjes.
Vorig jaar geweest en.... wauw... al da lekkers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEen aanrader voor iedere moto en auto fan :
Vorig jaar geweest en.... wauw... al da lekkers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenLijkt me wel de moeite!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten'k Heb me ingeschreven voor een testrit met de F4
ik zou die brutale wel eens willen testen, zo'n dikke naked
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten'k Heb me ingeschreven voor een testrit met de F4
Comment
-
Er stonden daar echt wel verdomd mooie machines.
Khad veel zin om de mijnen daar achter te laten en met wat anders naar huis te gaan. Gelukkig zette Tjeu mijn voetjes op de grond... "Je rijdt met een stuk brol en 't is hier ook allemaal brol! Je kan dan evengoed met dat hok blijven rijden..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenEr stonden daar echt wel verdomd mooie machines.
Khad veel zin om de mijnen daar achter te laten en met wat anders naar huis te gaan. Gelukkig zette Tjeu mijn voetjes op de grond... "Je rijdt met een stuk brol en 't is hier ook allemaal brol! Je kan dan evengoed met dat hok blijven rijden..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenen zijt ge gaan testrijden?
Er was gelijktijdig ook een happening voor Fiat en Alfa Romeo. De nieuwe MiTo werd voorgesteld en die kon je vlotjes gaan testen, maar eigenlijk heb ik niet veel testmogelijkheden gezien voor moto's. 't Kon wel, maar blijkbaar kon je makkelijker zo'n MiTo testen.
't Was wel dik in orde eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEla ela, ikke ni gezegd dadde mee brol rijdt é :p ikke gezegd dadde geen geld/veel te weinig geld gaat krijgen voor uw kraam
Comment
Comment