Zalig werk maatje! Extender er terug tussengestoken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorsportschool @ Zolder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZalig werk maatje! Extender er terug tussengestoken?
Vandaag in Francorchamp geweest met Accreditatie, de foto's volgen later nog wel ik had er meer dan 1500 genomen hehehe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenJa voor de moto's heb ik de extender nodig op Zolder anders is het te ver weg.
Vandaag in Francorchamp geweest met Accreditatie, de foto's volgen later nog wel ik had er meer dan 1500 genomen hehehe
En goed weer gehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenopnieuw knappe foto's vooral die RC8 wat een kleur
Oh ja die RC8 is een heel mooie motor, en heel snel, vooral als Werner Daemen ermee rijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenJa voor de moto's heb ik de extender nodig op Zolder anders is het te ver weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenah dan zal je Frank69 van dit forum wel gezien en gefotografeerd hebben die ging vandaag rijden in Franco.
En goed weer gehad?
Oh welke Machine heeft Frank???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenPrachtig weer, rond 16.00 uur begon het een beetje te regenen en stopte de meeste.
Oh welke Machine heeft Frank???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenHi Tracer,
Oh ja die RC8 is een heel mooie motor, en heel snel, vooral als Werner Daemen ermee rijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtengsx-r 1000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenHay Tracer, ik heb Frank69 al gevonden
Knap werk makker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenBedankt Tom, er zijn echt prachtige foto's bij.
Het verschil dat je voor de draad mag komen is echt enorm groot, je hebt zoveel meer mogelijkheden.
Het circuit in Francorchamp is ook veel mooier dan Zolder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMaar verder weg hé maatje, ik moet je 70-200 ook nog altijd eens 'on-field' testen hé
De moto's komen soms zo dicht dat je ze kan trekken op 70 of 100 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenWaar ik nu gestaan heb is de 70-200mm echt wel het Maximum, je kan daar met een 400mm niets doen.
De moto's komen soms zo dicht dat je ze kan trekken op 70 of 100 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenHay Tracer, ik heb Frank69 al gevonden
Comment
-
Alvast bedankt
Frank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FRANK69 Bekijk BerichtenHeel mooi,heb je er nog en kan je ze full size doorsturen of hoe gaat dat bij jou in z'n werk ?
Alvast bedankt
Frank
Comment
-
Francorchamp 01/04/2008
Hier enkele foto's gemaakt tvan de moto's in Francorchamp op 01/02/2008
Meer foto's kan je bekijken in het album: http://guy594.myphotoalbum.com/view_...umName=album31
Comment
Comment