Zijn er hier veel die dit jaar gaan rijden in Zolder met Motorsportschool.be ???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorsportschool @ Zolder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FRANK69 Bekijk BerichtenHoi,
29/03 met MSSZ in Zolder
01/04 met MSSZ in Francorchamps
01/04 Francorchamps waarschijnlijk ook, maar nog niet zeker
Comment
-
Mijn vriendin en ik rijden dit jaar ook met onze Fireblades. We zijn ingeschreven voor de volgende dagen :
28/04
09/05
06/06
23/06
27/06
18/08
09/09 met Fastforum, i.s.m. MSSZ
26/09
En 't is te hopen dat er in de loop van 't jaar nog een dagske Francorchamps wordt georganiseerd. 1 april was te vroeg voor ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenMijn vriendin en ik rijden dit jaar ook met onze Fireblades. We zijn ingeschreven voor de volgende dagen :
28/04
09/05
06/06
23/06
27/06
18/08
09/09 met Fastforum, i.s.m. MSSZ
26/09
En 't is te hopen dat er in de loop van 't jaar nog een dagske Francorchamps wordt georganiseerd. 1 april was te vroeg voor ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenDan gaan we mekaar daar zeker veel tegenkomen Chris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenHoe herkennen we jou ? 't Is natuurlijk ook mogelijk dat we mekaar er al eerder zijn tegengekomen...
Meestal sta ik op de berg waar je goed foto's kan maken van de chicane, net voor de sacramentsheuvel.
Maar ik loop ook wel overal wat rond.
Verleden jaar was ik er bijna iedere keer als er iets te doen was van Motorsportschool
Kom maar af als je me ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooie foto's op uw site Guy.
De Kempen kan mooi zijn hé.
Ik zou eens wat meer foto's van de natuur moeten maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenIk kom er alleen om foto's te nemen, als ge iemand ziet rondlopen met een witte lens is de kans groot dat ik het ben .
Meestal sta ik op de berg waar je goed foto's kan maken van de chicane, net voor de sacramentsheuvel.
Maar ik loop ook wel overal wat rond.
Verleden jaar was ik er bijna iedere keer als er iets te doen was van Motorsportschool
Kom maar af als je me ziet
Comment
-
schitterende foto's ik heb altijd pech dat er ofwel geen fotografen stonden door het slechte weer, ofwel dat ik er maar één of twee keer van ver opstond maar als ge zo'n foto's hebt van op het circuit dat zijn er om in te kaderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGuy, kan je me nog een paar foto's doorsturen van de MExT motor?
Comment
-
Foto's 30/03/2008
Hier enkele foto's van Zondag 30-03 tijdens het Vrij Rijden van de Motorsportschool in Zolder.
Alle foto's zijn te bekijken in het foto album op www.guy594photography.com
Comment
-
opnieuw knappe foto's vooral die RC8 wat een kleur
Comment
Comment