edit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorsportschool @ Zolder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenopnieuw knappe foto's
den deze had u precies in het oog
edit: kan en mag uw foto's niet linken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guy594 Bekijk BerichtenThanks tracer, ik weet welke je bedoeld denk ik, die van APK Racing
Comment
-
Zou zo graag wat meer circuit doen, maar durf ni met al die geluidsnormen
Vorig jaar was het nog net OK met de Tre-K op Zolder, maar stel dak nen dag boek en dan net mee nen TnT moet gaan, dan hang ik er zeker aan...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZou zo graag wat meer circuit doen, maar durf ni met al die geluidsnormen
Vorig jaar was het nog net OK met de Tre-K op Zolder, maar stel dak nen dag boek en dan net mee nen TnT moet gaan, dan hang ik er zeker aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenin Francorchamps ist ook al aant doordringen van die geluidsnormen, in Croix niet geloof ik maja das al direct wat verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenLaatst heb ik gelezen dat er op Francorchamps nog niets veranderd is inzake normering. Dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGaat er iemand naar de races op Zolder aanstaande donderdag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenLamoco Endurance Trophy & Go Fast Sprint Series
Moest je dat iets zeggen, mij alleszins niet
Comment
-
02-05-2008
Door omstandigheden serieus wat achterop geraakt met mijn foto's
Hier alvast enkele beelden van Motorsportschool in Zolder op 02-05-2008
meer foto's van die dag kan je bekijken in het album: http://guy594.myphotoalbum.com/view_...umName=album19
Comment
Comment