Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motor voor beginner: budget 2500 euro
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenEerlijk vind ik een Deauville meer voor iemand op leeftijd
(Godzijdank zijn die veel te zotte jaren voorbij)
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk heb vroeger nog knie'tjes gelegd mee nen deauville, ik vind da dus ni
(Godzijdank zijn die veel te zotte jaren voorbij)
Knietje leggen hoort niet op de openbare weg, wel op cirquit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenGe kunt met alles uw knietje de grond leggen... maar dat walt soms tegen voor uw ego
Knietje leggen hoort niet op de openbare weg, wel op cirquit...
Comment
-
Ik heb op de openbare weg mijn laatste knietje gelegd, net voor het invoeren van amsterdammetjes...
Nu doe ik het enkel nog tijdens het poetsten, trouwens... knietjes leggen is nergens voor nodig op de openbare weg... ik rij die met een normale rijstijl en ideale rijlijn zo los in de Ardennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenIk heb op de openbare weg mijn laatste knietje gelegd, net voor het invoeren van amsterdammetjes...
Nu doe ik het enkel nog tijdens het poetsten, trouwens... knietjes leggen is nergens voor nodig op de openbare weg... ik rij die met een normale rijstijl en ideale rijlijn zo los in de Ardennen...
btw 20 april AW Motor Meet 3, als je zin hebt laat maar iets weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenal een topic van je bandit geopend?
btw 20 april AW Motor Meet 3, als je zin hebt laat maar iets weten... over de motormeet zien we nog wel, ik heb voor die dag eigenlijk al een andere meeting gepland... In elk geval bedankt voor de uitnodiging...
@ Moeftie: wat denk je van een Suzuki VX 800? Mooi koppel, tweecilinder, cardan, oerdegelijk en niet kapot te krijgen, daarenboven meestal ook erg goedkoop te vinden... Je moet wel voor het model vallen natuurlijk
Bijvoorbeeld, de kleur is shit, maar in het zwart is hij best knap... 63 peekaa's, Intruder-blok... http://www.autozone.be/auto_j2ee/mot...ne&pActief=occ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenIk heb op de openbare weg mijn laatste knietje gelegd, net voor het invoeren van amsterdammetjes...
Comment
-
Zo van die ronde of vierkante metalen, houten of betonnen paaltjes langs de kant van de weg... die geven echt niet mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenZo van die ronde of vierkante metalen, houten of betonnen paaltjes langs de kant van de weg... die geven echt niet mee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdammertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenVind ik niet... maar ja, wie ben ik...
Ik ben eens benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAllée beste Gwaaido, zeg dan eens wat er mis is met een knietje leggen op de openbare weg.
Ik ben eens benieuwd.
Aggressief rijgedrag hoort niet op de openbare weg.
Comment
-
De prut die overal op de baan ligt om te beginnen... oneffenheden in het wegdek... olievlekken en andere smurrie (meestal op de ideale lijn) en in de buurt van de Belgische guillotine-vangrails
... en de indruk dat dergelijke rijstijl op de openbare weg nalaat bij andere weggebruikers die "knietje leggen" niet echt goed kunnen plaatsen en als aggressief rijgedrag ervaren... Goe bezig met onze naam nog verder de stront in te stampen... maar voor de rest, dit geheel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat is niet echt defensief te noemen, eerder aggressief.
Aggressief rijgedrag hoort niet op de openbare weg.
Dit ben ik, ik leg geen knie. Dit is niet agressief dus.
Dit is een kerel die wel een knie legt. Dit is agressief dus.
Nu niet om vervelend te doen, maar ik denk dat ik een pak sneller door de bocht ga zonder een knie te leggen, dan onze vriend hier op z'n CBR125 als je ziet hoe recht die z'n machien nog staat. Nog eens, wat is er dan agressief aan een knie leggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenDe prut die overal op de baan ligt om te beginnen... oneffenheden in het wegdek... olievlekken en andere smurrie (meestal op de ideale lijn) en in de buurt van de Belgische guillotine-vangrails
... en de indruk dat dergelijke rijstijl op de openbare weg nalaat bij andere weggebruikers die "knietje leggen" niet echt goed kunnen plaatsen en als aggressief rijgedrag ervaren... Goe bezig met onze naam nog verder de stront in te stampen... maar voor de rest, dit geheel
Als ik een bocht verken, die er uiteindelijk mooi bijligt. Wat is er dan mis dat ik dan eens terug draai en er eens doorscheur met mijn knie tegen de grond? Er zijn trouwens veel mensen die sneller een bocht doorgaan zonder een knie te leggen dan sommige 'wel-knie-leggers'. Zie post hierboven. En begin nu niet met dat offtopic bordje te zwaaien. Geef gewoon een duidelijk antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAggressief is niet hetzelfde als snel he.
't komt toch helemaal anders over zeker? Bij die eerste foto denk je aan een zondagsritje terwijl je bij die tweede aan 't schachtplein denkt
Snelheid komt ook vrij agressief over denk ik, die bocht die ik daar neem was nu niet bepaald heel traag, niet op z'n 'zondags' laat ons zeggen.
Comment
-
En die tweede zal niet lachen met een amsterdammertje tegen z'n knie...
Enfin... volgens uw redeneringsvermogen mag een rustige en gecontroleerde wheelie bij groen licht ook geen probleem zijn...
Ge kunt misschien tijdens het wachten bij het rode licht uw bandjes opwarmen door een burnout in gang te zetten, dan hoeft ge zo niet te zigzaggen om uw bandjes op te warmen
Comment
Comment