Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motor voor beginner: budget 2500 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Of een eenvoudige naked bike lijkt me ook geschikt als beginner.
    kan ik helemaal beamen, ideaal als éérste motor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Eerlijk vind ik een Deauville meer voor iemand op leeftijd
      Ik heb vroeger nog knie'tjes gelegd mee nen deauville, ik vind da dus ni

(Godzijdank zijn die veel te zotte jaren voorbij )
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Ik heb vroeger nog knie'tjes gelegd mee nen deauville, ik vind da dus ni

(Godzijdank zijn die veel te zotte jaren voorbij )
        Ge kunt met alles uw knietje de grond leggen... maar dat walt soms tegen voor uw ego

Knietje leggen hoort niet op de openbare weg, wel op cirquit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
          Ge kunt met alles uw knietje de grond leggen... maar dat walt soms tegen voor uw ego

Knietje leggen hoort niet op de openbare weg, wel op cirquit...
          Maar ik ben een échte poser, al heb ik 'maar' een 125je

Comment

Ik heb op de openbare weg mijn laatste knietje gelegd, net voor het invoeren van amsterdammetjes...
            Nu doe ik het enkel nog tijdens het poetsten, trouwens... knietjes leggen is nergens voor nodig op de openbare weg... ik rij die met een normale rijstijl en ideale rijlijn zo los in de Ardennen...

Comment

Ik heb op de openbare weg mijn laatste knietje gelegd, net voor het invoeren van amsterdammetjes...
              Nu doe ik het enkel nog tijdens het poetsten, trouwens... knietjes leggen is nergens voor nodig op de openbare weg... ik rij die met een normale rijstijl en ideale rijlijn zo los in de Ardennen...
              al een topic van je bandit geopend?

btw 20 april AW Motor Meet 3, als je zin hebt laat maar iets weten
              1978 BMW E21 323i
              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                al een topic van je bandit geopend?

btw 20 april AW Motor Meet 3, als je zin hebt laat maar iets weten
                Over een Bandit moet je niet lullen, die rijdt veel liever ... over de motormeet zien we nog wel, ik heb voor die dag eigenlijk al een andere meeting gepland... In elk geval bedankt voor de uitnodiging...

@ Moeftie: wat denk je van een Suzuki VX 800? Mooi koppel, tweecilinder, cardan, oerdegelijk en niet kapot te krijgen, daarenboven meestal ook erg goedkoop te vinden... Je moet wel voor het model vallen natuurlijk
                Bijvoorbeeld, de kleur is shit, maar in het zwart is hij best knap... 63 peekaa's, Intruder-blok... http://www.autozone.be/auto_j2ee/mot...ne&pActief=occ

Comment

Amsterdammetjes?

Comment

Zo van die ronde of vierkante metalen, houten of betonnen paaltjes langs de kant van de weg... die geven echt niet mee

Comment

Zo van die ronde of vierkante metalen, houten of betonnen paaltjes langs de kant van de weg... die geven echt niet mee
                      http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdammertje
                      Fak seg

Comment

Knietje leggen, geen knietje leggen, als je graag een knietje legt dan doe je dat gewoon hé. Dat het niet thuishoort op de openbare weg vind ik zever...

Comment

Vind ik niet... maar ja, wie ben ik...

Comment

Vind ik niet... maar ja, wie ben ik...
                            Allée beste Gwaaido, zeg dan eens wat er mis is met een knietje leggen op de openbare weg.
                            Ik ben eens benieuwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Allée beste Gwaaido, zeg dan eens wat er mis is met een knietje leggen op de openbare weg.
                              Ik ben eens benieuwd.
                              Dat is niet echt defensief te noemen, eerder aggressief.

Aggressief rijgedrag hoort niet op de openbare weg.

Comment

De prut die overal op de baan ligt om te beginnen... oneffenheden in het wegdek... olievlekken en andere smurrie (meestal op de ideale lijn) en in de buurt van de Belgische guillotine-vangrails... en de indruk dat dergelijke rijstijl op de openbare weg nalaat bij andere weggebruikers die "knietje leggen" niet echt goed kunnen plaatsen en als aggressief rijgedrag ervaren... Goe bezig met onze naam nog verder de stront in te stampen... maar voor de rest, dit geheel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Dat is niet echt defensief te noemen, eerder aggressief.

Aggressief rijgedrag hoort niet op de openbare weg.
                                  Amai, sterk argument.

Dit ben ik, ik leg geen knie. Dit is niet agressief dus.

Dit is een kerel die wel een knie legt. Dit is agressief dus.

Nu niet om vervelend te doen, maar ik denk dat ik een pak sneller door de bocht ga zonder een knie te leggen, dan onze vriend hier op z'n CBR125 als je ziet hoe recht die z'n machien nog staat. Nog eens, wat is er dan agressief aan een knie leggen?

Comment

Aggressief is niet hetzelfde als snel he.

't komt toch helemaal anders over zeker? Bij die eerste foto denk je aan een zondagsritje terwijl je bij die tweede aan 't schachtplein denkt

Comment

De prut die overal op de baan ligt om te beginnen... oneffenheden in het wegdek... olievlekken en andere smurrie (meestal op de ideale lijn) en in de buurt van de Belgische guillotine-vangrails... en de indruk dat dergelijke rijstijl op de openbare weg nalaat bij andere weggebruikers die "knietje leggen" niet echt goed kunnen plaatsen en als aggressief rijgedrag ervaren... Goe bezig met onze naam nog verder de stront in te stampen... maar voor de rest, dit geheel

Als ik een bocht verken, die er uiteindelijk mooi bijligt. Wat is er dan mis dat ik dan eens terug draai en er eens doorscheur met mijn knie tegen de grond? Er zijn trouwens veel mensen die sneller een bocht doorgaan zonder een knie te leggen dan sommige 'wel-knie-leggers'. Zie post hierboven. En begin nu niet met dat offtopic bordje te zwaaien. Geef gewoon een duidelijk antwoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        Aggressief is niet hetzelfde als snel he.

't komt toch helemaal anders over zeker? Bij die eerste foto denk je aan een zondagsritje terwijl je bij die tweede aan 't schachtplein denkt

Een zondagsritje??
                                        Snelheid komt ook vrij agressief over denk ik, die bocht die ik daar neem was nu niet bepaald heel traag, niet op z'n 'zondags' laat ons zeggen.

Comment

En die tweede zal niet lachen met een amsterdammertje tegen z'n knie...
                                          Enfin... volgens uw redeneringsvermogen mag een rustige en gecontroleerde wheelie bij groen licht ook geen probleem zijn...
                                          Ge kunt misschien tijdens het wachten bij het rode licht uw bandjes opwarmen door een burnout in gang te zetten, dan hoeft ge zo niet te zigzaggen om uw bandjes op te warmen

Comment

Working...
                                          X