Ik denk wel dat je weet wat ik wil zeggen he ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motor voor beginner: budget 2500 euro
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
't komt toch helemaal anders over zeker? Bij die eerste foto denk je aan een zondagsritje terwijl je bij die tweede aan 't schachtplein denkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk denk wel dat je weet wat ik wil zeggen he ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik zo iemand als die op z'n CBR door een bocht zie taffelen hé, dan vind ik dat eerder sullig overkomen i.p.v. agressief hoor, ook al legt die z'n knie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNeen, dat weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenEn die tweede zal niet lachen met een amsterdammertje tegen z'n knie...
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenEnfin... volgens uw redeneringsvermogen mag een rustige en gecontroleerde wheelie bij groen licht ook geen probleem zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenGe kunt misschien tijdens het wachten bij het rode licht uw bandjes opwarmen door een burnout in gang te zetten, dan hoeft ge zo niet te zigzaggen om uw bandjes op te warmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas dan spijtig, 'k heb geen zin om te discussieren vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeef gewoon een duidelijk antwoord..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGa er vanuit dat hij z'n traject verkent heeft.
Niet van onderwerp veranderen beste vriend.
Nu maak je je helemaal belachelijk. Slaapwel zou 'k zeggen.
2. Ik maak me belachelijk? Kan zijn, heb ik geen enkele moeite mee... je toon wordt plots wel erg bitsig...
en ik krijg plots ook geen zin meer om te discussiëren... Slaapwel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenIk vind gewoon niet dat het op de openbare weg past, punt uit. Persoonlijke mening, meer niet. Ik ben geen held in het leggen van knietjes, so what? Motorrijden is zo al risicovol genoeg, doe gewoon normaal en hou het posergedoe (want meer is dat niet) voor op het circuit waar het wel z'n nut heeft. Trouwens, het gaat hier niet over hoe vlot je een bocht doorkomt, het gaat over "knietjes leggen" en dat is zeker niet gezond met die jeansbroek van jou.
Sorry vent, dat jij vindt dat het niet past op de openbare weg, dan is dat uw mening, niets mis mee.
Ik vraag gewoon waarom jij absoluut vindt dat het niet kan. De argumenten die je aanhaalt vind ik echter heel zwak en zeggen eigenlijk niets, sorry, mijn mening.
Nog eens, een knietje leggen hoeft niet persé agressief te zijn, wat jij ook al verstaat onder agressief zijn, want daar kan ik je ook niet in volgen. Met show geven is niets mis, als jij je 'r niet toe geroepen voelt dan is dat uw zaak. Maar laat de posers, posers zijn, show geven op een verantwoorde manier, daar is niets mis mee. Als ik met mijn jeansbroek onderuit ga dan is dat mijn probleem, denk eraan dat ik misschien al een keer of twee die bocht had genomen vooraleer die foto genomen werd. Ik denk trouwens niet dat jij een traan gaat laten als ik in het ziekenhuis lig, opengereten tot op het bot, dus kanker daar niet over, dat is mijn probleem. En nee, het gaat niet over vlot een bocht doorkomen, het gaat over die knie leggen, wat ik wil aantonen is dat je zelfs tegen 20 per uur een knie kan leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten1. Ik kies m'n vrienden zelf...
2. Ik maak me belachelijk? Kan zijn, heb ik geen enkele moeite mee... Leer jij dan maar eens wat emoticons analyseren, dan herken je meteen een humoristische, doch licht sarcastische ondertoon...
Slaapwel? Ik begin straks te werken... ben benieuwd hoeveel jeansbroeken ik vannacht op spoed uit verschroeide huid zal mogen knippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPfffff....)
Ik denk trouwens niet dat jij een traan gaat laten als ik in het ziekenhuis lig, opengereten tot op het bot, dus kanker daar niet over, dat is mijn probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenWat pffff? Verveel je je? Laat ons liever wat motookes zoeken voor de topicstarter... We spreken elkaar vroeg of laat nog wel op een of andere meeting (als je dan nog m' n vriend wil zijn he)
Jij daarentegen...: "Ik kies m'n vrienden zelf".
Comment
-
Trouwens... sorry wanneer ik wat "moraalridderlijk" overkom, maar het is weer eens gebeurd met een kennis vanop een ander forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKnietje leggen, geen knietje leggen, als je graag een knietje legt dan doe je dat gewoon hé. Dat het niet thuishoort op de openbare weg vind ik zever...
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat is niet echt defensief te noemen, eerder aggressief.
Aggressief rijgedrag hoort niet op de openbare weg.
Als ik mijn slider erdoor rijd op een afgelegen rotonde in de haven, waar af en toe () andere motards dat ook doen... 'k Vind dat niet asso, of agressief, of...
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai, sterk argument.
Dit ben ik, ik leg geen knie. Dit is niet agressief dus.
Dit is een kerel die wel een knie legt. Dit is agressief dus.
Nu niet om vervelend te doen, maar ik denk dat ik een pak sneller door de bocht ga zonder een knie te leggen, dan onze vriend hier op z'n CBR125 als je ziet hoe recht die z'n machien nog staat. Nog eens, wat is er dan agressief aan een knie leggen?ze hadden beter mij die campagne laten doen. Ik leg m'n repsolleke toch een héél stuk platter, tot de stepkes toe
Maja, da's misschien wat agressief voor de reclame en geeft een vertekend beeld van de motards, of...?
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenEn die tweede zal niet lachen met een amsterdammertje tegen z'n knie...
Enfin... volgens uw redeneringsvermogen mag een rustige en gecontroleerde wheelie bij groen licht ook geen probleem zijn...
Ge kunt misschien tijdens het wachten bij het rode licht uw bandjes opwarmen door een burnout in gang te zetten, dan hoeft ge zo niet te zigzaggen om uw bandjes op te warmen
Anyway, ik snap dus echt niet wat jullie zo tegen hebben om een knee-down te doenAls ge een beetje uitkijkt, ge kent de baan, ... Voor ik mijn knie leg, ga ik eerst een paar keer voorzichtig rond om te zien of alles er goed bij ligt. Zo heb ik ne keer een stukske plastiek gaan weghalen
In vol verkeer is't misschien wat gevaarlijk aangezien je ook niet weet wat andere verkeersdeelnemers gaan doen ofzo, maar 't moet dus zéker wel kunnen...
Ik zie niet in wat er hier agressief aan zou zijn?
Comment
-
ik heb hier blijkbaar wat gemist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik heb hier blijkbaar wat gemist
Pas op he mannen ik vind ook dat je wat moet kunnen spelen af en toe.
Maar je moet nu eenmaal beseffen dat niet iedereen daar zo over denkt en dat je al motard nu eenmaal snel agressief overkomt.
Van mij mogen jullie doen wat je wil hoor, ik heb ook wel wat gespeeld met mijn gixer hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEn wat vind jij er van?
Pas op he mannen ik vind ook dat je wat moet kunnen spelen af en toe.
Maar je moet nu eenmaal beseffen dat niet iedereen daar zo over denkt en dat je al motard nu eenmaal snel agressief overkomt.
Van mij mogen jullie doen wat je wil hoor, ik heb ook wel wat gespeeld met mijn gixer hoorIk deed dat over een jaar wel wat meer, maar na mijn schuivers op circuit doe ik het niet meer op straat (alé nie frequent) omdat ge weet dat het eens verkeerd afloopt. Het is niet meer zo'n drang gelijk in het begin zal ik maar zeggen
Maar wat bedoelt ge met agressief? In mijn ogen is agressief iets gelijk kort in het achterwerk van iemand anders hangen, zowat pushen als het 'te traag' gaat. Of van links naar rechts liggen slalommen door auto's door etc.
Motards staan sowieso al niet echt in een goed daglicht vind ik soms en tegenwoordig kunnen mensen in het verkeer al niet veel meer verdragen dus dan wordt dat al eens rapper als agressief bestempeld....
mja soit, ik kan er niet echt veel zinnigs over zeggenik vind het nogal een rare discussie. Laten we gewoon verder zoeken naar een perfecte beginnersmoto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAmai, sterk argument.
Dit ben ik, ik leg geen knie. Dit is niet agressief dus.
Dit is een kerel die wel een knie legt. Dit is agressief dus.
Nu niet om vervelend te doen, maar ik denk dat ik een pak sneller door de bocht ga zonder een knie te leggen, dan onze vriend hier op z'n CBR125 als je ziet hoe recht die z'n machien nog staat. Nog eens, wat is er dan agressief aan een knie leggen?
Comment
Comment