Mededeling

Collapse
No announcement yet.

brommer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• brommer

hallo ik ben 16 jaar en heb een honda sky (a-klasse) en die rijd nu zon 40 per uur en ik zou tog graag een beetje sneller gaan maar ik wil niet egt gaan tjoenen ik wil er iets eenvoudigs aan doen zodat er een beetje meer vaart in de handel komt , maar het geen dat mij het meeste irriteerd is dat hij ontzettend traag optrekt en daar zou ik het liefste van allemaal iets aan verranderen zou er iemand mij aub kunnen helpen ?

Groeten cars

Ik begrijp goed dat je deze vraag stelt maar ik vrees dat dat niet helemaal strookt met het forumreglement ....

Comment

Koop een fiets man, en leer spellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cars Bekijk Berichten
        hallo ik ben 16 jaar en heb een honda sky (a-klasse) en die rijd nu zon 40 per uur en ik zou tog graag een beetje sneller gaan maar ik wil niet egt gaan tjoenen ik wil er iets eenvoudigs aan doen zodat er een beetje meer vaart in de handel komt , maar het geen dat mij het meeste irriteerd is dat hij ontzettend traag optrekt en daar zou ik het liefste van allemaal iets aan verranderen zou er iemand mij aub kunnen helpen ?

Groeten cars
        Vraag het eens op één of ander brommerforum, hier ga je toch enkel maar belachelijke opmerkingen krijgen.
        Hier bijvoorbeeld: http://forum.scooterforum.net/forum/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Vraag het eens op één of ander brommerforum, hier ga je toch enkel maar belachelijke opmerkingen krijgen.
          Hier bijvoorbeeld: http://forum.scooterforum.net/forum/
          en waarom omdat het verboden is door de wet en dus niet thuishoort hier.

wat kan je zoals doen.

-steek verhogingsveren onder je camino
          -zet er een zijpikkel onder onder een hoek van 80°
          -monteer racebandjes
          -lichtgewicht spaakwielen
          en vooral een sticker plaatsen. blijft gelijk dewelke en eender waar. Maar door het plaatsen van een sticker ga je vlotjes over de 60 gaan.

Comment

Bij mijn weten mag uw klasse A voertuig slechts 25km/u . U overtreedt dus sowieso al de wet en u wil er nog een schepje bovenop doen. Dit laten we niet toe op dit forum. Misschien vind u op andere fora's wel een oplossing.

Topic Closed

Comment

Working...
            X