Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Amigo uitlaat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda Amigo uitlaat?

Ik heb een Honda Amigo met op het einde van zijn uitlaat een beetje neerslag/roest(zie foto). Hoe krijg ik dat weg? Of is de enige oplossing een nieuwe uitlaat te kopen?
    (Dit is niet mijn amigo maar het ziet er net hetzelfde uit)
    Bijgevoegde Bestanden

Je kan proberen met wat fijne staalwol als dat niet teveel krasjes maakt.

Een andere optie is opnieuw laten verchromen maar dan zal een nieuwe goedkoper zijn.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Nieuw is het origineel niet te krijgen. In imitatie kost het een 20 euro ofzo. Je moet er wel een rit naar Holland voor over hebben.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
        Nieuw is het origineel niet te krijgen. In imitatie kost het een 20 euro ofzo. Je moet er wel een rit naar Holland voor over hebben.
        Maar ik wil hem probeer te maken idpv een 'nieuwe' (een oude uitlaat die nog in goede staat is) te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaapiejasper Bekijk Berichten
          Maar ik wil hem probeer te maken idpv een 'nieuwe' (een oude uitlaat die nog in goede staat is) te kopen
          staalwol, samen met wasbenzine, lichtjes wrijven, harder wrijven, en dan opblinken met een metaalpolish of dergelijke, oppervlakteroest krijg je ermee weg, indien doorgeroest, nieuwe kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaapiejasper Bekijk Berichten
            Ik heb een Honda Amigo met op het einde van zijn uitlaat een beetje neerslag/roest(zie foto). Hoe krijg ik dat weg? Of is de enige oplossing een nieuwe uitlaat te kopen?
            (Dit is niet mijn amigo maar het ziet er net hetzelfde uit)

Ik weet niet van waar je bent, maar bel eens naar Jan Van Kets in Halle-Zoersel. Die heeft die normaal wel liggen. Ik heb ook zo'n imitatie uitlaat op m'n Amigo staan, ik heb die 15 euro betaald. Wat ik niet weet is waar die vandaan komt, ik heb 'm namelijk gekocht van een kennis (particulier dus).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
              de post

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                de post

nee, een road trip