Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorrijbewijs
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelKlopt, en dat is voor beide theorie-examens (auto en moto) net hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeDas niet helemaal waar, voor de motor zitten er enkele (niet veel hoor) motor-specifieke vragen bij. bvb over de positie op de weg of over verkeersborden waar een moto op saat.
De rijpositie van de motorfiets op de rijweg kan perfect in de praktijk ingeoefend worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVerkeersborden specifiek voor motorfietsen bedoeld dienen ook gekend te zijn door de automobilist.
De rijpositie van de motorfiets op de rijweg kan perfect in de praktijk ingeoefend worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeDat weet ik wel, maar toch komen die vragen voor in de theorie (toen ik em gedaan heb toch)
Zoals ik al zei, die paar specifieke motohandelingen kan je beter in de praktijk aanleren, de verkeersborden zijn voor elke weggebruiker hetzelfde, dus...
Comment
-
Ik heb het vorige vrijdag gedaan. 't Verschil is dat alle foto's met moto's zijn en dat er enkele vragen specifiek voor moto zijn. Zo krijg je foto van een motor in een bocht waar de bijrijder kaarsrecht blijft zitten. De vraag luidt: "Neemt de bijrijder hier een correcte positie aan?"
Ik heb nog eens een cd rommeke voor auto rijbewijs geleend in de bib, 15 keer een proefexamen afgelegd en dan m'n examen gaan doen (dus zonder specifieke moto leerstof door te nemen): Geslaagd met 4 foutjes.
Nu vlug m'n opleidingscheques aanvragenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HayesIk heb het vorige vrijdag gedaan. 't Verschil is dat alle foto's met moto's zijn en dat er enkele vragen specifiek voor moto zijn. Zo krijg je foto van een motor in een bocht waar de bijrijder kaarsrecht blijft zitten. De vraag luidt: "Neemt de bijrijder hier een correcte positie aan?"
Ik heb nog eens een cd rommeke voor auto rijbewijs geleend in de bib, 15 keer een proefexamen afgelegd en dan m'n examen gaan doen (dus zonder specifieke moto leerstof door te nemen): Geslaagd met 4 foutjes.
Nu vlug m'n opleidingscheques aanvragenA Twist of the Wrist
Comment
-
dan zou het mogen per 1 september laatstleden
het zou in het staatsblad moeten zijn verschenen, maar ik kan er niet zo goed met overweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobodan zou het mogen per 1 september laatstleden
het zou in het staatsblad moeten zijn verschenen, maar ik kan er niet zo goed met overweg
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/welcome.pl
Dus het zou dan mogen?
Want ik had gehoord dat het enkel voor personen was die hun B'tje voor 09.2001 behaald hebben...
Comment
-
landuyt heeft durand's beperking ongedaan gemaakt, iedereen die 2 jaar zijn 'b' heeft mag op een 125 cc zitten met max 11 kw
die komt van een federale site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobolanduyt heeft durand's beperking ongedaan gemaakt, iedereen die 2 jaar zijn 'b' heeft mag op een 125 cc zitten met max 11 kw
die komt van een federale site
http://www.belgium.be/eportal/ShowDo...mentManager.nl
Comment
Comment