Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede koop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Veel lawaai kan je zoiets wel laten maken, echt sneller gaat 'm met zo'n open uitlaat echter niet gaan.


    http://video.google.nl/videopopup?q=...lfmade+exhaust

    Sneller moet dat niet gaan, de moto moet enkel dienen om de dagelijkse stadsritjes te doorkomen die ik nu met de Sti moet doen. Die Sti zuipt mij echt arm als ge daar stadsritjes mee doet

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Sneller moet dat niet gaan, de moto moet enkel dienen om de dagelijkse stadsritjes te doorkomen die ik nu met de Sti moet doen. Die Sti zuipt mij echt arm als ge daar stadsritjes mee doet

      Ah zo, ik dacht dat je met tjoenen ook sneller rijden bedoelde.

      En dat nen STI zuipt kan 'k wel inkomen, mijn broerke heeft nog nen Impreza Gt Turbo gehad en dat was ook al zo'n overmatige drinker.

      Comment


      • #23
        Een 125cc is ideaal voor in 't stad. En zelfs kleine secundaire wegen zijn dikke fun.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ah zo, ik dacht dat je met tjoenen ook sneller rijden bedoelde.

          En dat nen STI zuipt kan 'k wel inkomen, mijn broerke heeft nog nen Impreza Gt Turbo gehad en dat was ook al zo'n overmatige drinker.
          Het is vooral die dagelijkse ritjes waar ik de wagen echt niet onder de 14-15 liter krijg, dat begint door te wegen met de huidige benzineprijs.

          Ik wil gewoon van dat grasmaschiengeluid vanaf geraken, voor de rest moet dat niet "getjoened" worden

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Het is vooral die dagelijkse ritjes waar ik de wagen echt niet onder de 14-15 liter krijg, dat begint door te wegen met de huidige benzineprijs.
            Dé oplossing: http://www.autogasyorkshire.co.uk/lp...za-wrx-sti.php

            Comment


            • #26
              Alsge na putte ga, kom gerust is langs keerbergen ofzo ligt der vlak naast, en dan bied je mij een ritje aan met de sti .. en hopla

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                - Iemand die gelijk heeft?
                - Iemand die vandaag met ongeveer 6 keer zoveel cc's op Francorchamps aant rondvliegen is?


                't Is fijn om met te leren rijden als jonge gast, dat kun je alleszins niet ontkennen Over het begrip moto valt ook niet te discussiëren. Men zegt: " 't Is net ne moto", maar dat is niet zo. Als ik mij niet vergis is't vanaf 51cc ne moto. Dus lach al die opgefokte Boosters maar uit en niet iemand die aan iets begint die iets moois wilt opbouwen met een stevige basis. We kunnen immers niet allemaal muurtjes of wat dan ook gaan vernielen

                Comment


                • #28
                  @ Topicopener: bij mij steekt er louter een open demper van Doma onder + K&N luchtfilter. Qua geluid is't een énorm verschil en je voelt hem sneller trekken.







                  en hier kom ik voorbij


                  nog een leuk site'je meegeven: www.motorrad-bach.de

                  Comment


                  • #29
                    14-15 liter
                    Wow,
                    Met m'n 600 heb ik m'n laatste tank zelf 1 op 21 gehaald (wel héél relax gereden...) of 4,7l/100 km, dus met een 125 moet je zeker 3-4l halen, als je niet de hele tijd KNAAAAAALT natuurlijk
                    Met m'n vespa haalde ik dikwijls 1 op 27 of 3,7 l/100km. Wel weinig echt stadsverker.
                    Last edited by Hayes; 23/05/2008, 12:18.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                    Comment


                    • #30
                      ik heb ee ntank van 7 liter, maar rijd die ni altijd leeg. pakt da ik voor 6 liter ga tanken en der 170 km mee doe

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                        ik heb ee ntank van 7 liter, maar rijd die ni altijd leeg. pakt da ik voor 6 liter ga tanken en der 170 km mee doe

                        Ik tank dus 60 liter en doe daar 300 km mee




                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Ik tank dus 60 liter en doe daar 300 km mee





                          Mmmm... plezant. 30 euro voor 100 km te bollen. Ik zou mijn fietske pakken peins 'k.

                          Comment


                          • #33
                            zonder seb een slag in zijn gezicht te willen geven.

                            maar ik zou dan eerder voor een scooter gaan. veel practischer, gemakkelijker verkoopbaar en minder show en no go.
                            puur persoonlijk hé deze opmerkingen.
                            Maar een 125cc in racetrim vind ik echt grappig.

                            n/o

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              zonder seb een slag in zijn gezicht te willen geven.

                              maar ik zou dan eerder voor een scooter gaan. veel practischer, gemakkelijker verkoopbaar en minder show en no go.
                              puur persoonlijk hé deze opmerkingen.
                              Maar een 125cc in racetrim vind ik echt grappig.

                              n/o

                              Zoiets? Dan zit ik droog



                              Tja, ergens hebt ge wel gelijk, maar ik heb al een 125cc scooter gehad en op secundaire wegen vond ik dat toch niet alles, zo tegen 90 per uur op die kleine wielekes. Misschien een verkeerd idee, maar ik voelde mij daar echt niet veilig op.

                              Comment


                              • #35
                                Steve, dat is echt niets voor u.

                                No offence maar met uw lichaamsbouw gaat dat echt niet zo vlot als je zou willen. (niet persoonlijk opvatten he)

                                En als je echt een 125cc wil en het mag geen scooter zijn kijk dan ook eens naar een cagiva mito



                                heb er zelf zo eentje gehad met een polini 140cc kitje onder en dergelijke, dat ding vloog vooruit. Ik had nog de 7-speed ook


                                Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

                                Comment


                                • #36
                                  die zijn eigelijk wel duur, die cagiva's

                                  maar zow mooi...

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    die zijn eigelijk wel duur, die cagiva's

                                    maar zow mooi...
                                    inderdaad. Ik ben de mijne toen gaan halen in Nederland, dat scheelde enorm veel in prijs.

                                    Ik was 18 en wou graag een duc maar was te duur en te zwaar om mee te mogen rijden. Dus de cagiva was gewoon de ideale oplossing. Het design van de duc met de power die ik mocht hebben.

                                    Ik had wel de versie voor die op de foto. Dus nog niet met de rechte lichtjes maar de ronde

                                    Dit was de mijne


                                    Antwerpen is't Stad
                                    en al de rest is parking!!

                                    Comment


                                    • #38
                                      en was die op papier 11kw ?
                                      want de 'open' versies vind je hier ook goedkoper

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        en was die op papier 11kw ?
                                        want de 'open' versies vind je hier ook goedkoper
                                        dacht dat die inderdaad 11kw was ja.
                                        Heb e hier nog steeds een kopie van het inschrijvingsbewijs van liggen. Zou het eens moeten nakijken voor de zekerheid


                                        Antwerpen is't Stad
                                        en al de rest is parking!!

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten


                                          't Is fijn om met te leren rijden als jonge gast, dat kun je alleszins niet ontkennen Over het begrip moto valt ook niet te discussiëren. Men zegt: " 't Is net ne moto", maar dat is niet zo. Als ik mij niet vergis is't vanaf 51cc ne moto. Dus lach al die opgefokte Boosters maar uit en niet iemand die aan iets begint die iets moois wilt opbouwen met een stevige basis. We kunnen immers niet allemaal muurtjes of wat dan ook gaan vernielen
                                          Als opstap-moto zou ik eerder een Kawa ER-5 nemen dan zoiets.
                                          Kost 2 keer niks in aanschaf, ik supergoedkoop in onderhoud en verbruik.
                                          En aangezien ge er wschl toch eens mee gaat vallen kost het u ook niks aan kuipwerk.
                                          En hoe ge het draait of keert ... 't is meer moto dan een 125 zenne
                                          So far 233 rondjes op dé ring

                                          Comment

                                          Working...
                                          X