Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede koop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    - Iemand die gelijk heeft?
    - Iemand die vandaag met ongeveer 6 keer zoveel cc's op Francorchamps aant rondvliegen is?
    - exact 6 keer, nie ongeveer 6 keer
    - goe geamuseerd ginder, bijna 500 km op 2 dagen
    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      - Iemand die gelijk heeft?
      - Iemand die vandaag met ongeveer 6 keer zoveel cc's op Francorchamps aant rondvliegen is?
      Woke = Coké?
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        Woke = Coké?
        nope
        WoKe = www.trackdays.be
        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
          Als opstap-moto zou ik eerder een Kawa ER-5 nemen dan zoiets.
          Kost 2 keer niks in aanschaf, ik supergoedkoop in onderhoud en verbruik.
          En aangezien ge er wschl toch eens mee gaat vallen kost het u ook niks aan kuipwerk.
          En hoe ge het draait of keert ... 't is meer moto dan een 125 zenne
          Breeddenkend zijde wel, voor zone fameuze motard Enja, ik ben niet voor nakeds. Die 125 zat er al in van toen ik 16 jaar was, dus... Als je maar 1 ding wil, en je zet je gedachten daarop.....

Comment

nope
            WoKe = www.trackdays.be
            lol had het ondertussen al uitgezocht
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Als opstap-moto zou ik eerder een Kawa ER-5 nemen dan zoiets.
              Kost 2 keer niks in aanschaf, ik supergoedkoop in onderhoud en verbruik.
              En aangezien ge er wschl toch eens mee gaat vallen kost het u ook niks aan kuipwerk.
              En hoe ge het draait of keert ... 't is meer moto dan een 125 zenne

Ik heb enkel een rijbewijs B, dus het zal wel een 125cc moeten zijn. Ik wil gewoon iets om makkelijk doorheen het dagelijkse verkeer hier te geraken zonder al te veel te verbruiken en zo'n scooter ding zegt me echt niks, dus daarom liever zoiets als een Cbr 125. Dat maakt mij echt geen bal uit of dat vooruit gaat of niet, zolang dat spul maar 90 per uur haalt, ben ik al content. Als ik snel wil gaan op Franco, stap ik wel in mijn Sti'tje van 350 pk

Comment

Als het echt no nosens mag zijn is er ook nog de Yamaha YBR (denk dat dit de 250cc versie is wel)

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Dit lijkt mij een zeer goede koop. Honda is degelijk en fun. En voor in het begin gaat dat snel genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten

heb er zelf zo eentje gehad met een polini 140cc kitje onder en dergelijke, dat ding vloog vooruit. Ik had nog de 7-speed ook

Dat ziet er mij een heel erg mooie combinatie uit !! Hoe hard kon je er dan mee rijden? En leed het verbruik er erg onder? En was het een tweetakt?

Comment

Ik zou voor zo iets gaan:

Yamaha xt125x

Heb wel geen idee van de prijs.

Comment

Ik vind dat denigrerend gedoe over 125cc's echt ongelooflijk.

Ik wil op termijn ook zwaarder gaan, maar met mijn Vespa ben ik op
                        dit moment zeer tevreden. Ik moet veel meer anticiperen en dat heeft mij al 2-3 keer van een ongeluk gespaard = leerschool.

Er zijn veel collega's van mij die mijn Vespa bekijken als een brommer of een mobilette, maar ze hebben er nog nooit mee gereden, laat staan met een tweewieler. What the F*** they know !

Comment

Als ik hier inde buurt werk zou vinden zou ik ook wel overwegen om zo eenen 125cc te kopen!
                          Is immers zo wat de beste oplossing voor korte afstanden (en als ge te lui zijt om met de fiets te gaan )
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Als het echt no nosens mag zijn is er ook nog de Yamaha YBR (denk dat dit de 250cc versie is wel)

Zo eentje ga ik vanmiddag eens bekijken bij Motomarkt Vrints, uiteraard wel de 125cc versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Ik zou voor zo iets gaan:

Yamaha xt125x

Heb wel geen idee van de prijs.

Offroadbanden daaronder en dan kan ik nog wat offroad gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                Zo eentje ga ik vanmiddag eens bekijken bij Motomarkt Vrints, uiteraard wel de 125cc versie.
                                Astublief, blijf buiten bij vrints !!!

Het merendeel van die motoren ginds, zijn crashmotoren, 't is daar zo corrupt als iets.

Eduard van hier heeft zijn ER5 daar gekocht. Niks anders dan miserie dermee, en ik heb nogal verhale gehoord dat hij gewoon kaders terug verwringt om ze recht te krijgen, kuipen derop en verkoop in.

Toen ik Eduard zijn Kawa aan't waxen was, zag ik stickerrestanten van "Fahrshule". Die moto heeft dus al heel wat meegemaakt...

Ge doet natuurlijk wat ge wilt, maar ik betrouw het daar écht niet meer nu ik het met m'n eigen ogen heb gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                  Astublief, blijf buiten bij vrints !!!

Het merendeel van die motoren ginds, zijn crashmotoren, 't is daar zo corrupt als iets.

Eduard van hier heeft zijn ER5 daar gekocht. Niks anders dan miserie dermee, en ik heb nogal verhale gehoord dat hij gewoon kaders terug verwringt om ze recht te krijgen, kuipen derop en verkoop in.

Toen ik Eduard zijn Kawa aan't waxen was, zag ik stickerrestanten van "Fahrshule". Die moto heeft dus al heel wat meegemaakt...

Ge doet natuurlijk wat ge wilt, maar ik betrouw het daar écht niet meer nu ik het met m'n eigen ogen heb gezien.

Bedankt voor de tip

En Moto's Goossens in Ranst? Enig idee of die te vertrouwen zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    Bedankt voor de tip

En Moto's Goossens in Ranst? Enig idee of die te vertrouwen zijn?
                                    Als ik het goed voor heb, is dat nogal een redelijk grote garage, niet? Meer weet ik eigenlijk niet. Misschien dat anderen van hier er meer over weten...

Comment

Goossens is blijkbaar niet slecht

Vrints

Bekijk het ne keer hè

EDIT: 't Is wel duidelijk bij Jakke Vrints zekers
                                      Last edited by Astian; 25/05/2008, 11:35.

Comment

Over Goossens is iedereen blijkbaar content.

Er staat nog een mooie Repsol te koop bij Goossens

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                                        Last edited by ; 25/05/2008, 12:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat denigrerend gedoe over 125cc's echt ongelooflijk.

Ik wil op termijn ook zwaarder gaan, maar met mijn Vespa ben ik op
                                          dit moment zeer tevreden. Ik moet veel meer anticiperen en dat heeft mij al 2-3 keer van een ongeluk gespaard = leerschool.

Er zijn veel collega's van mij die mijn Vespa bekijken als een brommer of een mobilette, maar ze hebben er nog nooit mee gereden, laat staan met een tweewieler. What the F*** they know !
                                          The right way to say!!!

Comment

Working...
                                          X