Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede koop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
    Als opstap-moto zou ik eerder een Kawa ER-5 nemen dan zoiets.
    Kost 2 keer niks in aanschaf, ik supergoedkoop in onderhoud en verbruik.
    En aangezien ge er wschl toch eens mee gaat vallen kost het u ook niks aan kuipwerk.
    En hoe ge het draait of keert ... 't is meer moto dan een 125 zenne
    Ik sluit mij aan bij WoKe.

Doe gewoon de kleine inspanning van uw rijbewijs. Als ge gewoon zijt van mee nen STI te rijden, dan gade een buitengewoon belachelijk gevoel hebben op zo nen 125 die amper vooruit te branden is (13pk en 10Nm, das echt ni veel...) En als ge groter zijt dan 1m75, dan zitte daar ook nog es belachelijk op...
    Binnen het half jaar zoude zoiezo beginnen uitkijken naar iets anders en gade der alleen maar verlies op gedaan hebben

Aja, zo nen mito is al meer fun, maar wel minder gebruiksvriendelijk wegens 2 takt. Allemaal goed als ge net 18 zijt geworden en nog ni gewoon zijt van int verkeer rond te sjezen, maar anders...
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

@ Scooby: Go 4 Repsol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Ik sluit mij aan bij WoKe.

Doe gewoon de kleine inspanning van uw rijbewijs. Als ge gewoon zijt van mee nen STI te rijden, dan gade een buitengewoon belachelijk gevoel hebben op zo nen 125 die amper vooruit te branden is (13pk en 10Nm, das echt ni veel...) En als ge groter zijt dan 1m75, dan zitte daar ook nog es belachelijk op...
        Binnen het half jaar zoude zoiezo beginnen uitkijken naar iets anders en gade der alleen maar verlies op gedaan hebben

Aja, zo nen mito is al meer fun, maar wel minder gebruiksvriendelijk wegens 2 takt. Allemaal goed als ge net 18 zijt geworden en nog ni gewoon zijt van int verkeer rond te sjezen, maar anders...
        Hoort dat af seg... Nog geen beetje neerkijkend.

Comment

Effe reklam make

't Is ne Repsol hè Voor forummers valt er zéker nog over te praten Dan blijft hij tenminste hier...
          Last edited by Astian; 26/05/2008, 15:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
            Hoort dat af seg... Nog geen beetje neerkijkend.

Wa is daar neerkijkend aan?

Is da misschien ni waar da ge op uw 18 nog geen 10 jaar rij-ervaring kunt hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Wa is daar neerkijkend aan?

Is da misschien ni waar da ge op uw 18 nog geen 10 jaar rij-ervaring kunt hebben?
              't Is altijd zijn manier waarop hè. Ik weet ondertussen al goed genoeg dat hij dat niet 'zomaar gewoon' zegt.

Comment

Al iets gevonden, ScoobySteve? Of geïnteresseerd in iets anders?

'k Zou eigenlijk wel graag hebben dat hij op't forum bljift. Dan weet ik toch een beetje dat hij goed verzorgd wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                  Al iets gevonden, ScoobySteve? Of geïnteresseerd in iets anders?

'k Zou eigenlijk wel graag hebben dat hij op't forum bljift. Dan weet ik toch een beetje dat hij goed verzorgd wordt

Ik ben er nog over aan het nadenken. Ik heb net uw mogelijke opvolger gezien en die wil ik wel overkopen binnen een jaartje of zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Ik ben er nog over aan het nadenken. Ik heb net uw mogelijke opvolger gezien en die wil ik wel overkopen binnen een jaartje of zo
                    Dat hangt ervan af hoeveel mij dat machientje gaat liggen. Denk gerust verder, gene stress. Als hij niet verkocht geraakt, blijft hij simpelweg

Comment

Dus toch geen 125 dan, of...?

Gij kunt zorgen dat hij op't forum blijft. Maak mij en da moto'ke blij

Voor forummers wil ik nog wel enigzins over de prijs spreke

Comment

Working...
                      X