Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aankoop BT 1100 bulldog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aankoop BT 1100 bulldog

Hoi,ik zou me graag een 2dehands moto aanschaffen.
    Met name een yamaha BT 1100 Bulldog.
    Kan me iemand enkele tips geven waarop te letten
    bij het aanschaffen van deze moto?

Groeten Linger.

Hoi, bij de eerste modellen (2002) kan de tellerpartij het wel eens laten afweten. Best een Bulldog vanaf 2003 kiezen. Vanaf het model 2005 hebben ze een lichte facelift gekregen, ander tellerpartijdesign en andere zijschelen die ervoor moeten zorgen dat de achterste cilinder net iets beter gekoeld wordt. Voorts is het blok oerdegelijk en worden er zelden pannes gemeld, buiten de normale slijtages natuurlijk.
    Ik ken iemand die net de kaap van 50.000 km heeft overschreden en die heeft nog geen enkele keer pech gehad.

Moest je nog geen Bulldog op het oog hebben, 'k weet er een hele mooie te koop staan voor een scherpe prijs met BOS uitlaten inbegrepen. Die kerel moet stoppen met motorijden want hij zit met een nekhernia.
    Ontdek de beste lokale aanbiedingen voor motorfietsen, reserveonderdelen en uitrusting. Vind lage prijzen voor de meest uiteenlopende producten op 2dehands

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

Moest je nog geen Bulldog op het oog hebben, 'k weet er een hele mooie te koop staan voor een scherpe prijs met BOS uitlaten inbegrepen. Die kerel moet stoppen met motorijden want hij zit met een nekhernia.
      http://moto.2dehands.be/markt/motor/...html?q=bulldog
      Kzou em laten staan. Een motor kopen van een kerel die Natalia heet zou ik niet vertrouwen...

Smaar om te lachen hoor. Ziet er netjes uit.

Comment

Working...
      X