Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbod pocketbikes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

JA!

Eneuh… Tegen 60 per uur vallen en enkel wat builen en schaafwonden? Ik wil jou schaafwonden wel eens zien als je in de zomer tegen 60 per uur op de grond smakt met een korte broek aan
    Tuurlijk weet ik dat je quote sarcastisch bedoeld is,
    maar het voorbeeld van die korte broek slaat gewoon op niets.
    Je doet toch nooit een korte broek aan als je gaat pocketbiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
      JA!

Tuurlijk weet ik dat je quote sarcastisch bedoeld is,
      maar het voorbeeld van die korte broek slaat gewoon op niets.
      Je doet toch nooit een korte broek aan als je gaat pocketbiken.
      daar zou je nog lelijk van staan te kijken hoeveel achterlijken zonder gepaste kledij gaan rijen

(ik bvb)

Comment

Typisch!

Wacht, dit is zeker weer typisch België? Eerst jaren die dingen laten verkopen, de btw opstrijken, en het dan gaan verbieden .. aja, ik dacht het al!
        Natuurlijk kan de kwaliteit van een pocket van 99 euro (150 is veel ze :p) niet tippen aan die van een van 2500 euro, deuh! En natuurlijk zijn die dingen niet gemaakt voor op de openbare weg, deuh! pak die mensen die verkeerd zijn aan, en niet iedereen! (België) Ik heb ook zo'n pocketje gekocht van 99 euro, de brave man waar ik die kocht, had even alles aangevijst voor mij, en ik heb al veel plezier gehad met dat ding! Ik ben ook al een aantal keer deftig op mijn smikkel gegaan, maar ik had dan ook het verstand van een helm, handschoenen, knie en elleboogbeschermers te dragen (zoals het hoort) en jawel, ik had niets.. Der rijden kweet nie hoeveel fietsen rond, daar kun je ook 50 per uur mee (al ist maar even :p), en als je daarmee op je smikkel gaat, doet het ook pijn ze :p Intussen heb ik mij een deftige pocket gekocht, en is dees een zeer leuk hobby voor mij geworden, k rij ook wel eens met vrienden op een afgelegen plek, parking ofzo, waar ik niemand stoor, en als k daar op mijne smikkel ga, ist mijn zaak, maar waarom dat verbieden? Misschien kun je de mensen beter eens helpen en inlichten iplv aan het kortzichtige koortje te trekken ..

PS: neem die goedkope fietsen ook ma uit de handel dan, zo rijden der meer rond op de openbare weg :p

Ne btw betaler die hard werkt voor zijn centen,
        en niemand kwaad doet met zijne pocket :p

Comment

ik vraag me af of die man van wie ik het krel gekocht heb, btw betaald ?

Comment

Working...
          X