Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagje: Ik ga nu mijn moto verkopen en een andere kopen, hoe gaat dit dan administratief in zijn werk aangezien ik al een nummerplaat heb? Kan ik die hergebruiken?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
die kan je zeker hergebruiken, je gaat naar je verzekeringskantoor om je verzekering aan te passen aan je nieuwe moto.
dan heb je 2 opties:
-je laat je verzekeringsmakelaar de inschrijving van je nieuwe moto regelen.
-je gaat zelf je nieuwe moto inschrijven.
Het nadeel bij het inschrijven van je nieuwe moto door je verzekeraar is dat er op je voorlopige roze papier geen stempel staat van de inschrijvingsdienst (weet de officiele naam niet ). Maar mijn verzekeraar zei dat als ze je tegenhouden en je legt je verzekeringspapieren voor, ze er normaal geen probleem van zouden mogen maken...
die kan je zeker hergebruiken, je gaat naar je verzekeringskantoor om je verzekering aan te passen aan je nieuwe moto.
dan heb je 2 opties:
-je laat je verzekeringsmakelaar de inschrijving van je nieuwe moto regelen.
-je gaat zelf je nieuwe moto inschrijven.
Het nadeel bij het inschrijven van je nieuwe moto door je verzekeraar is dat er op je voorlopige roze papier geen stempel staat van de inschrijvingsdienst (weet de officiele naam niet ). Maar mijn verzekeraar zei dat als ze je tegenhouden en je legt je verzekeringspapieren voor, ze er normaal geen probleem van zouden mogen maken...
Ik ken de procedure rond het inschrijven totaal niet maar het roze formulier is dat het blanco keuringsbewijs? Is dat een vergelijkbare procedure als bij de aanschaf van een auto?
Comment