Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeker dat ge het juiste type bobijn hebt??
Of kunt ge daar niet mee missen?
(Ik ken d'r eigenlijk niks van zunne)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
bougie gaat nog maar mss ligt het aan de bedrading van de bobijn ofzo
Als ie nog gaat, zou het daar ni aan mogen liggen é.. Als er vonken overslaan, zou dit (volgens mij ) genoeg moeten zijn om de cilinder in gang te krijgen..
is je onstekingtijdstip wel in orde ?
anders moet je eens de "visse platinees" ne keer kuisen .
als je je carburator al volledig uitgekuist hebt kan het niet aan dat liggen .
als een tweetaktmotor niet wil draaien heb je twee keuzes .
1-probleem benzinetoevoer.
2-probleem ontsteking .
ik heb de vlotternaald getest door te blazen en als ik tegen de vlotter duw kan ik nog steeds blazen dus mss de vlotternaald ik ga zo achter een andere vlotternaald ik hoop dat het dit is
in plaats van met de mens te lachen zult ge me beter eens helpen.
Hij bolt nog altijd nie
WHA gertj...steevke,tis al goe
dus wa hebt ge allemaal geprobeerd...
-andere bobijn geplaatst
-carbu proper gemaakt
-mengschroef nagekeken
-nieuwe vlotternaald
maar het zou mss gemakkelijker zijn als ge zou reply'en aan de mense die tips geve... dan kunne die daar verder op denke, in plaats van u sporadische informatie te rangschikken (wa ik net heb gedaan)...
Dr heeft hier al eens iemand 'visse platinees' vernoemd en aangezien er niet zo heel veel onderdelen op een camino zitten en je de rest al zowat gecontroleerd hebt zou ik daar eens naar beginnen kijken.
En ik zou ze niet enkel kuisen, maar deze moeten ook goed afgeregeld zijn eer da boelke werkt (weet ik goed want ik heb er vroeger zelf eens zwaar op gevloekt :p).
Comment