ze zegge juist da de cb500 en de Er beter zijn dan de gs
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Honda CBF250 of Kawasaki ER 5 ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichtenga is naar een suzuki gs zien
betrouwbaarder dan die er en die voelt ook gewoon beter aan
Nix van aan! Qua gevoel is het tevens net omgekeerd!
En qua betrouwbaarheid ook, eens je behoorlijk wat km's op een jaar begint af te malen.
Mijn collega heeft al 2 nieuwe achterveren én nieuwe boite mogen steken op haar GS'ke.
Nu ja, ze heeft er dan ook wel al dikke 55.000 km mee gedaan en hij is nu nog een klein jaar in garantieOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk heb van de ER6n nog weinig negatiefs gehoor.
De GS vind ik iets meer "fiets" dan de ER5.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhangt van instructeur tot instructeur af denk ik toch ik heb toch wel wat dingen geleerd qua technieken die je zeker en vast op de weg kan gebruiken
ja maar zo goed als geen een RIJSCHOOLinstructeur leert een deftige kijktechniek aan
er zijn zelfs examencentrums die als je de oefeningen met een goede rijtechniek doet , die je dan buizen
voorbeeldje: als je in je acht je achterrem gebruikt ist ni goe
als je dan naar opleidingscentums ga kijken (vb STAM education) daar leren ze je wel een deftige kijktechniek en andere + die kosten in het algemeen minder dan een rijschool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichtenja maar zo goed als geen een RIJSCHOOLinstructeur leert een deftige kijktechniek aan
er zijn zelfs examencentrums die als je de oefeningen met een goede rijtechniek doet , die je dan buizen
voorbeeldje: als je in je acht je achterrem gebruikt ist ni goe
als je dan naar opleidingscentums ga kijken (vb STAM education) daar leren ze je wel een deftige kijktechniek en andere + die kosten in het algemeen minder dan een rijschool
maar goed ik kan wel begrijpen dat die opleidingscentra veel meer technieken aanleren dan een rijschool, een rijschool leert je vooral de basistechnieken aan. Als je daar snel mee weg bent geven sommige instructeurs wat meer uitleg, bij onze groep kregen we toen veel extra uitleg vond ik toch omdat de meeste er goed en snel mee overweg konden
soit back on topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenmij hebben ze dat geleerd en heb er ook geen opmerking over gehoord op het examen
maar goed ik kan wel begrijpen dat die opleidingscentra veel meer technieken aanleren dan een rijschool, een rijschool leert je vooral de basistechnieken aan. Als je daar snel mee weg bent geven sommige instructeurs wat meer uitleg, bij onze groep kregen we toen veel extra uitleg vond ik toch omdat de meeste er goed en snel mee overweg konden
soit back on topicOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenidd, in de rijschool is het gewoon den BASIS en zelf voor velen is dat al een ferme overrompeling. Dus als ze dan nog eens moeten beginnen met doorgedreven rijtechniek, dan gaat geen enkele beginner nog soepel en natuurlijk op de moto zitten
maar als ze enkel leren van " en nu kijk je naar die kegel en dan kijk je naar die kegel"
of ze zetten de rolantie gewoon een deel hoger en dan moet je maar op rolantie je manuevers doen
dan kun je als heropstaper beter een deftige opleiding volgen die dan ook nog eens goedkoper is dan de rijschool
Comment
-
Heyla jongens
Sorry, tis een weekje geleden, heb het zeer druk gehad, onder andere met mijn nieuwe aankoop, maar ook kot legen en schoolresultatetn ed. Nuja, wat mijn nieuwe aankoop dus betreft, ben uiteindelijk voor de cbf gegaan, int begin ffie schrik dat ik verkeerd gekozen had, maar nu rijd ik er van maandag mee en is toch wel perfect om mee te beginnen, volgende stap (volgend jaar misschien al, maar waarom ook nie zo vroeg...) is dan de 500. Kwil jullie wel allemaal dik bedanken voor de info en hulp in de beslissing, ben ook int begin gerustgesteld door jullie dat beide een goede koop zou zijn dus... en nu zie ik wel verder, de volgende koop ik dan ook in de winter dan is het wat goedkoper.
Wat die rijschool betreft, keb daar ondertss drie weken geleden een opfrissing gedaan, bij mijn instructeur van vroeger, kvond dit wel de beste plossing, andere centra zullen wel meer rijtechniek doen maar ik oefen gewoon zelf wat op remafstand enzo dus zo kom ik er ook ...
Tot de volgende !
en nog eens merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenVeel plezier met de CBF
Rij voorzichtig...
en maakt maar een topic aan als je kan bij 'Mijn tweewieler'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenSeg Wim, verkoopt gij den uwe nu ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtennu al?
't Was maar een graptjen. Al wilt em wel ne Varadero
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady X Bekijk BerichtenHeyla jongens
Wat die rijschool betreft, keb daar ondertss drie weken geleden een opfrissing gedaan, bij mijn instructeur van vroeger, kvond dit wel de beste plossing, andere centra zullen wel meer rijtechniek doen maar ik oefen gewoon zelf wat op remafstand enzo dus zo kom ik er ook ...
vraag u gewoon opleidingscheques aan en ga zo snel mogelijk een cursus volgen
sorry dat ik dit mss vrij hard zeg maar het is gewoon zo
Comment
Comment