Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda CBF250 of Kawasaki ER 5 ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    De rugbescherming op mijn jas is ook maar zo'n foam ding. Dat kan je idd induwen met je hand, maar breekt toch wel de klap op je rug. Als je echt safe wil, moet je nog zo'n rugbeschermer erbij kopen maar dat is mij iet ste veel gedoe.
    Ik heb een Kushitani-pak liggen en daar zit niets van harde protectie in, enkel foamdings. Iemand die ik ken heeft met zo'n pak eens op zijn rug geland en niets aan overgehouden.

Bij mijn Dainese-pak zit er geen rugprotectie in. Ik heb zo'n aparte protectie gekocht bij RAD (bij een knappe luidruchtige blonde ) en na 1 keer dat te gebruiken zie ik er niet meer naar om. Ik ben van plan om er zo'n foamlap in te naaien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
      (bij een knappe luidruchtige blonde )

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lady X Bekijk Berichten
        Ik ben bij rad geweest, keb daar eigenlijk niets gevonden dat echt goed leek, al die beschermers kon ik zo platduwen, en veel uitleg kreeg ik er ook niet bij, er hing ook geen merk waarvan ik had 'horen zeggen' dat het een goed was... Kzou morgen mijn vest gaan kopen bij dainese, een goretex met uitneembare binnenjas, ze is wel mijn maat, en waterdicht, wel duur , maar in bescherming investeer ik wel. Kdnek toch dat dit goede keuze is.

Die gs heb ik zitten zoeken maar vind die toch niet 'voor geen geld' en de honde cbf 500 is gewoon int algemeen te duur, heb sjanse dak op die Er gebots ben ma kvind de verzekering van 500 en tax erbij samen ook nogal duur daarmee dak over die twijfel ...
        Ik zei Cb 500, niet CBF 500.

En GS'jes vinde makkelijk voor -2500 euro. Zelf voor 1500 euro vinde der vaak in goede staat.

En nog nooit van IXS gehoord? Is nochtans zeer bekend en gerenomeerd merk, ge moogt da gerust naast nen Dainesse leggen
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

My god, besluiteloosheid zit in mijn bloed hoor, tis niet enkel ik...
          Maar bon, keb em dus gevonden, de cbf bij een dealer, perfecte staat, testritje, leuk maar toch wel kinds hoor, dan doorgereden naar de kawa, testritje (had beetje gehoopt dat deze mij wat schrik zou aanjagen) bij vertrekken zat ik nog met zenuwen, maar het rijden was om ter zaligst, die rijdt toch wel heel wat volwassener vind ik, een meer 'beest' gevoel . Besluit, kan weeral niet kiezen hé, kzal mij in de eerstvolgende maanden veel geruster voelen met de cbf maar zal ik die niet beu worden snel? En de kawa zal omgekeerd, eerst nog bang, en dan yeehaa zijn... IK KAN NIET KIEZEN, heb ik dat al gezegd?
          Keb op beiden een dagje optie gekregen, morgen namiddag tenslaatste dus mijn finale besluit, help, khoop datk goed kies (bid voor mij )

Comment

Die ER zal je rap gewend worden hoor. Ik rij met een moto van 61 pk, helemaal niet intimiderend dus, ideaal om het motorijden echt onder de knie te krijgen. Zelf na een hele tijd ben ik hem belange nog niet beu, wat rapper het geval zou zijn met een 250cc denk ik.

Persoonlijk zou ik dus de ER kiezen.
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Die ER zal je rap gewend worden hoor. Ik rij met een moto van 61 pk, helemaal niet intimiderend dus, ideaal om het motorijden echt onder de knie te krijgen. Zelf na een hele tijd ben ik hem belange nog niet beu, wat rapper het geval zou zijn met een 250cc denk ik.

Persoonlijk zou ik dus de ER kiezen.
              ik denk dat persoonlijk ook (niks tegen een cb 250 hé Daron ) maar als je nu al voelt dat het niet echt van WAAAUW is tijdens het rijden op de cb dan zou ik zeker voor de ER gaan. Vermogen went snel hoor
              1978 BMW E21 323i
              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                ik denk dat persoonlijk ook (niks tegen een cb 250 hé Daron ) maar als je nu al voelt dat het niet echt van WAAAUW is tijdens het rijden op de cb dan zou ik zeker voor de ER gaan. Vermogen went snel hoor
                gene stress

als de ER in orde is, en financieel te drage, dan zou ik die ook pakke ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daron Bekijk Berichten
                  gene stress

als de ER in orde is, en financieel te drage, dan zou ik die ook pakke ze
                  ah ok ik wou u niet op mijn dak krijgen
                  1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                    ah ok ik wou u niet op mijn dak krijgen
                    ja, want als ik boos word...

Comment

Jah, als je Tracer achterna moet zitten op z'n Kwak...
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Als je alle argumenten naast mekaar legt kan je imo bijna niet anders dan voor de ER5 gaan. Als je nu al denkt dat de Honda lichtjes tekort schiet, wat gaat dat geven binnen pakweg 6 maanden?

Comment

lol
                          1978 BMW E21 323i

Comment

eigenlijk zeg je het al zelf: "de kawa zal omgekeerd, eerst nog bang, en dan yeehaa zijn... "
                            en is dat yeehaa niet juist wat je zoekt?
                            en: "bij vertrekken zat ik nog met zenuwen, maar het rijden was om ter zaligst, die rijdt toch wel heel wat volwassener vind ik, een meer 'beest' gevoel "
                            die zenuwen gaan vanzelf weg, dan blijft er alleen nog dat volwassen beest gevoel over

als ik jou was, koos ik de ER, ga je heel veel plezier van hebben en zal je niet zo snel beu zijn ivm de 250

Comment

met een hond achter een eendje he... zolang da hij ni ga vliege is er geen probleem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daron Bekijk Berichten
                                met een hond achter een eendje he... zolang da hij ni ga vliege is er geen probleem
                                1978 BMW E21 323i

Comment

Ik ben nog steeds content van mijn CB250. Op 70 - 90 km/h wegen kom ik nooit iets te kort en om te beginnen vind ik deze moto zeker genoeg en speel ik ook op veilig met de beperkte snelheid van ongeveer 130 km/h. Het is natuurlijk geen moto om heel je leven mee te rijden, maar zeker genoeg om te beginnen en de basics te leren
                                  Op autostrade heb ik toch ook nooit het gevoel dat ik iets tekort kom, het is alleen de hevige wind die ge op u krijgt waardoor autostraderijden wat minder aantrekkelijk is..

Daarnaast betaal je ook geen taks en laag verbruik (3-4 liter), heel goedkoop dus. Mijn verzekering bedraagt ook maar 225euro.
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

ga is naar een suzuki gs zien
                                    betrouwbaarder dan die er en die voelt ook gewoon beter aan

Comment

ohja en ik heb nu niet heel de post gelezen maar als je nog geen les bent gaan volgen zoals je in het beging zij ga dan zeker niet naar een rijschool, die leren u alleen maar door uw examen raken, die leren u ni met de moto rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichten
                                        ohja en ik heb nu niet heel de post gelezen maar als je nog geen les bent gaan volgen zoals je in het beging zij ga dan zeker niet naar een rijschool, die leren u alleen maar door uw examen raken, die leren u ni met de moto rijden
                                        hangt van instructeur tot instructeur af denk ik toch ik heb toch wel wat dingen geleerd qua technieken die je zeker en vast op de weg kan gebruiken
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichten
                                          ga is naar een suzuki gs zien
                                          betrouwbaarder dan die er en die voelt ook gewoon beter aan
                                          Is die ER5 zo onbetrouwbaar dan? Op welke punten?
                                          En is dat nog steeds zo bij de ER6n?

Comment

Working...
                                          X