Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sleepy eye, Dax onderdelen int algemeen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sleepy eye, Dax onderdelen int algemeen

Hoi,

weet iemand soms een winkel in gent zelf waar ze dit onderdeel verkopen, want waar ik mijn dax gekocht heb, hebben ze dit niet eens...

thx!
    The Power Of Dreams

www.daxboard.be

aanmelden een een zoekertje plaatsen. Er zitten ook enorm veel mensen van gent en omstreken daar en je zal goedkoop geholpen zijn

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
      www.daxboard.be

aanmelden een een zoekertje plaatsen. Er zitten ook enorm veel mensen van gent en omstreken daar en je zal goedkoop geholpen zijn
      lol, da zou dan al het 3e forum zijn waar dak mij zou moeten aanmelden

na daxforum.be nu www.daxboard.be

maar ok, kan het maar proberen
      The Power Of Dreams

Comment

daxboard is dan ook het grootste en meest complete forum over mini4takt in Belgie Zit er zelf ook dagelijks op

Antwerpen is't Stad

Comment

gow, uiteindelijk heeft Etienne mij kunnen helpen aan het stukje
          volgens mij zal die mij kunnen helpen met vanalles en nog wat, moest er wat schelen..stonden 2 dax-en in zijn gang en nog es 5 in zijnen garagebox.

Etienne is de max, just gelijk nen Dax! :p
          The Power Of Dreams

Comment

uniek ben je niet met je replys he

het laatste staat identiek hetzelfde als op daxboard. iig goed dat je het gevonden hebt.

Antwerpen is't Stad

Comment

Over ons: De Bondt een begrip in 2 wielers sedert 1926 in Hamme, Oost-Vlaanderen. In 2005 schreven we 4 generaties en bijna 80 jaar een naam in tweewielers! In 2013  veranderde de firmanaam in Bikes & Mini Bikes Concept Store. Tevens zijn wij verhuisd naar onze nieuwe gebouwen, met showroom en uitgebreid werkhuis. Voor de aankoop van u fiets, brommer, scooter [...]

Comment

je kan anders ook www.mini4team.be eens proberen, tis n internet-winkel(of hoe zeg je dat?) dus je moet er niet achtergaan, wordt verzonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-riko
                  gow, uiteindelijk heeft Etienne mij kunnen helpen aan het stukje
                  volgens mij zal die mij kunnen helpen met vanalles en nog wat, moest er wat schelen..stonden 2 dax-en in zijn gang en nog es 5 in zijnen garagebox.

Etienne is de max, just gelijk nen Dax! :p
                  ....dus thanx!
                  Etienne is the place to be
                  The Power Of Dreams

Comment

Toen ik je probleem zag ging ik je direct doorverwijzen naar etienne, maar dit is dus al te laat. Etienne is de man die je nodig hebt als je met een viertakt in de buurt van gent woont!

Comment

Working...
                    X