Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
    éla, heb ook nog een paar jaar Harley gereden hoor, puur genieten was dat

Waar is je HA jekker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Waar is je HA jekker?
      Hehe
      Toen mn pa zn Harley nog had, reed ie in zn kostuum naar zn kantoor, dan zag je zn das achter hem wapperen, grappig zicht op zo'n Electra Glide.
      i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
        Hehe
        Toen mn pa zn Harley nog had, reed ie in zn kostuum naar zn kantoor, dan zag je zn das achter hem wapperen, grappig zicht op zo'n Electra Glide.
        Zalig

Maar niet echt veilig natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk Berichten
          EN nu komt mijn ex af met het feit dat zijn schoonbroer zijn harley weg doet. Dan wringt het toch een beetje zenne. Kiezen tussen Honda en nog wa beter leren rijden of nen Harley van den eerste keer.
          Ik merk dat ik hier een tussen de "sportievere" rijders zit, maar voor mij mag het toch ook wat rustiger zijn. En het heerlijke geluid dat die machientjes maken. Ja je bent er voor of niet he
          Aha... een ex... dat maakt het interessant
          Ook al eens aan de kosten gedacht wanneer je met zo'n Harley rondknort? Die zijn soms om van achterover te vallen en dan mag je nog geen pech hebben he...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
            Ook al eens aan de kosten gedacht wanneer je met zo'n Harley rondknort? Die zijn soms om van achterover te vallen en dan mag je nog geen pech hebben he...
            Misschien kan haar ex wel eens een oliewisseltje doen

Comment

De meeste vrouwen die met een moto rondbollen zijn zelf slim genoeg om zelf hun olie te wisselen, hoor.
              A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk Berichten

EN nu komt mijn ex af met het feit dat zijn schoonbroer zijn harley weg doet. Dan wringt het toch een beetje zenne. Kiezen tussen Honda en nog wa beter leren rijden of nen Harley van den eerste keer.
                Ik merk dat ik hier een tussen de "sportievere" rijders zit, maar voor mij mag het toch ook wat rustiger zijn. En het heerlijke geluid dat die machientjes maken. Ja je bent er voor of niet he
                't Is niet meteen de ideale beginnersmoto, maar als je echt graag een Harley wilt moet je dat gewoon kopen. Laat je niet afschrikken door verhalen over torenhoge onderhoudsfacturen, dat valt best mee hoor. Het eerste onderhoud van m'n Buell (incl. een volsynthetische oliewissel) kostte 120 euro.

Comment

Onderhoudsprijzen zijn niks teveel. Aan de andere kant is er wel 'ns een vrouwke tegengereden waardoor hij omver gevallen was en dat heeft haar verzekering meer dan € 2.500,- gekost aan nieuwe stukken. Er was niks serieus aan, alleen wat schrammen en deukjes, maar ze had er maar niet tegen moeten rijden. En dan was hij nog op die van mijn maat gevallen die ook voor € 2.000,- kosten had.

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                  Den Dukke van in Kallo?
                  Nah, da's denk ik iemand anders.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  't Is niet meteen de ideale beginnersmoto, maar als je echt graag een Harley wilt moet je dat gewoon kopen. Laat je niet afschrikken door verhalen over torenhoge onderhoudsfacturen, dat valt best mee hoor. Het eerste onderhoud van m'n Buell (incl. een volsynthetische oliewissel) kostte 120 euro.
                  Zoveel kostte het 1e onderhoud van mijn 883R ook... Neem aan dat, als je van de Kempen bent, dat dat ook bij HD Claassen was?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk Berichten

Zoveel kostte het 1e onderhoud van mijn 883R ook... Neem aan dat, als je van de Kempen bent, dat dat ook bij HD Claassen was?
                    Inderdaad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                      De meeste vrouwen die met een moto rondbollen zijn zelf slim genoeg om zelf hun olie te wisselen, hoor.
                      You wish Diegene da ik ken dan toch niet.

Mijn stiefmoeder kuist haar Fireblade zelfs nog niet;
                      Veronique rijdt met manicure en koopt haar handschoenen speciaal een maat te groot;
                      BiBi is overal bang van, van iets kapot te doen, dus blijft ze eraf

Comment

Ik denk ook dat die vrouwen in de minderheid zijn hoor.
                        Er zijn zelfs veel gasten die niet eens weten waar de aflaatstop van de olie staat.

Comment

Da's dan meteen meer dan het dubbele van wat ik betaal voor een klein onderhoud (55euro)

Comment

Ik denk ook dat die vrouwen in de minderheid zijn hoor.
                            Er zijn zelfs veel gasten die niet eens weten waar de aflaatstop van de olie staat.
                            Klopt als een bus... Staat die niet ergens bovenop de tank? Heb nooit begrepen hoe ze daar de olie uit krijgen

Comment

Da's dan meteen meer dan het dubbele van wat ik betaal voor een klein onderhoud (55euro)
                              Voor m'n Yamaha zijn eerste onderhoud destijds (3 jaar geleden) betaalde ik 75 euro.
                              Oké, 45 euro goedkoper dan bij Buell. Ik rijd gemiddeld 8.000 km per jaar met de motor, de Buell moet elke 8.000 km binnen, dat is dus 45 euro per jaar extra aan onderhoud dan bij Yamaha bijvoorbeeld. Moet ik voor die 45 euro per jaar de moto die ik écht wil laten staan? Nee, toch?

Comment

Absoluut niet... Integendeel, als het dat maar is

Comment

Voor m'n Yamaha zijn eerste onderhoud destijds (3 jaar geleden) betaalde ik 75 euro.
                                  Oké, 45 euro goedkoper dan bij Buell. Ik rijd gemiddeld 8.000 km per jaar met de motor, de Buell moet elke 8.000 km binnen, dat is dus 45 euro per jaar extra aan onderhoud dan bij Yamaha bijvoorbeeld. Moet ik voor die 45 euro per jaar de moto die ik écht wil laten staan? Nee, toch?
                                  Ik vind dat toch nog goed meevallen allemaal...

Hoe bevalt je Buell je? Ik ben vorige zomer een demo oranje XB12S gaan testen, die in Geel in de showroom stond. Moet zeggen dat me dat wel beviel, qua rijgedrag, maar hij was te klein voor mij (zat er echt niet goed op).

Comment

Ik vind dat toch nog goed meevallen allemaal...

Hoe bevalt je Buell je? Ik ben vorige zomer een demo oranje XB12S gaan testen, die in Geel in de showroom stond. Moet zeggen dat me dat wel beviel, qua rijgedrag, maar hij was te klein voor mij (zat er echt niet goed op).
                                    De Buell is dé moto voor mij.
                                    Hij rijdt zalig, 'k zou wel elke dag hopen km's willen bollen, maar dan wordt het een dure zaak hé?

Ik heb de XB12Ss, die is wat langer en hoger dan de XB12S. Ik zit er perfect op, ik ben 1m. 78 groot. Hoe groot ben jij misschien?

Comment

De Buell is dé moto voor mij.
                                      Hij rijdt zalig, 'k zou wel elke dag hopen km's willen bollen, maar dan wordt het een dure zaak hé?

Ik heb de XB12Ss, die is wat langer en hoger dan de XB12S. Ik zit er perfect op, ik ben 1m. 78 groot. Hoe groot ben jij misschien?
                                      Ah ik ben 1m90...

Ik zat met mijn knieën te ver van het punt waar ze eigenlijk horen te klemmen, met als gevolg dat ik me niet zo veilig voelde. Het was zo'n XB12SS, hoor. Aan de kortere versies wilde ik me helemaal al niet wagen. Vond em ook best flashy in dat oranje.

Wel stevig insturen, dat dat doet, zo'n Buell.

Comment

Ah ik ben 1m90...

Ik zat met mijn knieën te ver van het punt waar ze eigenlijk horen te klemmen, met als gevolg dat ik me niet zo veilig voelde. Het was zo'n XB12SS, hoor. Aan de kortere versies wilde ik me helemaal al niet wagen. Vond em ook best flashy in dat oranje.
                                        Dat zou wel eens kunnen. Als ik mezelf met m'n edele delen tegen de luchtfiltercover druk, zit ik met m'n knieën net niet tegen de bulten van het frame.
                                        Die oranje Buell die je hebt gereden was dat zo eentje als hieronder? Of was het zo'n doorzichtige?

Wel stevig insturen, dat dat doet, zo'n Buell.
                                        Die kortere S'en doen dat nog steviger.

Comment

Ik zat dus wel degelijk met m'n knieën op die bulten...

Het was er idd zo eentje als op de foto. Hieronder staat hij zelf op de foto. Een demobike die ze hadden overgenomen van de dealer uit Antwerpen die gestopt is.

Vind em er nog steeds super uitzien!

Last edited by ; 07/08/2008, 18:16.

Comment

Working...
                                          X