Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zat dus wel degelijk met m'n knieën op die bulten...
Het was er idd zo eentje als op de foto. Hieronder staat hij zelf op de foto. Een demobike die ze hadden overgenomen van de dealer uit Antwerpen die gestopt is.
Vind em er nog steeds super uitzien!
Ik vind die knalrode ook supermooi. De kleur noemt eigenlijk 'sunset orange', als de zon er op staat lijkt het wat op oranje, vandaar het woord 'oranje' in de benaming waarschijnlijk. Hadden ze voor het 2008 model die kleur nog gehad, ik denk dat ik er misschien wel zo eentje had uirven nemen.
Ik leer rijden met de rijschool vermits ik zelf geen moto heb. 8u les en onmiddellijk examen was het plan, maar dat zal ondertussen 10u les worden. Examen ligt vast op 11 augustus.
Ik ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Is de theorie te doen op jezelf of is het beter om les te volgen? Ik zat eens te surfen op de site van VAB en daar geven ze bljkbaar 4 uur les theorie toegespitst op de moto.
Blijkbaar bestaat er een boekje voor theorie of een kursus, heeft iemand dit nog liggen ?
Ik ga 6 uren praktijk volgen en daarna 12 maanden met een "L" rijden.
Mijn pa zegt dat ik zijn Honda CB 900 mag gebruiken maar dat vind ik echt te zwaar. Da's een naked met meer dan 100 PK...
Toch maar eens kijken naar iets anders à la ER-5 of zelfs een Fazer.
Ik ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Is de theorie te doen op jezelf of is het beter om les te volgen? Ik zat eens te surfen op de site van VAB en daar geven ze bljkbaar 4 uur les theorie toegespitst op de moto.
Blijkbaar bestaat er een boekje voor theorie of een kursus, heeft iemand dit nog liggen ?
Ik ga 6 uren praktijk volgen en daarna 12 maanden met een "L" rijden.
Mijn pa zegt dat ik zijn Honda CB 900 mag gebruiken maar dat vind ik echt te zwaar. Da's een naked met meer dan 100 PK...
Toch maar eens kijken naar iets anders à la ER-5 of zelfs een Fazer.
Ergens snap ik dat wel, maar ge hebt natuurlijk wel ervaring met de wesp opgedaan hè. De basis is er dus wel min of meer, zéker als je lest. Jakkel is ook van een cbr125 naar een Bulldog 1100 gegaan. 't Is jij dat met de moto rijdt en niet andersom, gewoon proberen uwe rechterpols in te houden
*ik moet nu niet spreken want dat zal voor mij ook wel pikken hoor *
Je theorie is zeker zelf te doen. Ik zou daarvoor geen geld geven om 4 u in een duf lokaal te zitten.
Ik heb destijds op 1 dag m'n theorie "geleerd". Gewoon zo'n cd rom uit d ebib gepakt. Op internet enkele dingen opzoeken. Er zijn wel hier en daar sites waar je ook online vragenlijsten kan oplossen. Veel specifieke moto vragen zitten er eigenlijk nie in dat examen. En degene die erin zaten waar zo voor de hand liggend.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik heb mij na de lessen en het praktisch examen een CB600F 2007 gekocht. Hornet is een goeie moto om te leren rijden en met 100pk ben je hem niet al te snel beu. Met de rijschool was het een CB500 maar dat gaat niet vooruit en is veel te zwaar. Je zit natuurlijk met je lengte dus best eens testen voor je iets koopt, een standaard CB600 is zeker te hoog voor je tenzij je hem met een laag zadel kan krijgen.
Oja, die hornets zijn 2de hands vrij duur, zit je rap aan 4K-5K terwijl ik voor 7K een nieuwe had met 2j garantie. Ik heb dan ook niet getwijfeld!! De ABS versie is 700euro meer maar dat heb ik niet genomen.
Ik heb mij geen supersport willen aanschaffen want ik ken mezelf, op een naked vang je meer wind waardoor je aan bepaalde snelheden al meer last hebt van de wind ipv aan *** km/h achter je schermpje te gaan leggen
We willen nu wel weten als je geslaagd bent of niet hé
Ik heb mij na de lessen en het praktisch examen een CB600F 2007 gekocht. Hornet is een goeie moto om te leren rijden en met 100pk ben je hem niet al te snel beu. Met de rijschool was het een CB500 maar dat gaat niet vooruit en is veel te zwaar. Je zit natuurlijk met je lengte dus best eens testen voor je iets koopt, een standaard CB600 is zeker te hoog voor je tenzij je hem met een laag zadel kan krijgen.
Oja, die hornets zijn 2de hands vrij duur, zit je rap aan 4K-5K terwijl ik voor 7K een nieuwe had met 2j garantie. Ik heb dan ook niet getwijfeld!! De ABS versie is 700euro meer maar dat heb ik niet genomen.
Ik heb mij geen supersport willen aanschaffen want ik ken mezelf, op een naked vang je meer wind waardoor je aan bepaalde snelheden al meer last hebt van de wind ipv aan *** km/h achter je schermpje te gaan leggen
We willen nu wel weten als je geslaagd bent of niet hé
In plaats van hier te patsen, zoude beter een topicje openen over uw machien
Ik ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Is de theorie te doen op jezelf of is het beter om les te volgen? Ik zat eens te surfen op de site van VAB en daar geven ze bljkbaar 4 uur les theorie toegespitst op de moto.
Blijkbaar bestaat er een boekje voor theorie of een kursus, heeft iemand dit nog liggen ?
Ik ga 6 uren praktijk volgen en daarna 12 maanden met een "L" rijden.
Mijn pa zegt dat ik zijn Honda CB 900 mag gebruiken maar dat vind ik echt te zwaar. Da's een naked met meer dan 100 PK...
Toch maar eens kijken naar iets anders à la ER-5 of zelfs een Fazer.
Ik had voor het theorie examen drie jaar geleden niets gestudeerd, 'k was er van de eerste keer door, 'k had echter niet veel overschot.
Praktijk, meteen 8 uur en aansluitend m'n examen gedaan (ik wilde immers zo snel mogelijk m'n rijbewijs). Ook van de eerste keer geslaagd. Ik moet wel zeggen dat ik al ervaring met een CBR125 had.
Comment