Ga toch maar eerst eens proberen of je met je voeten aan de grond kan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste Moto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGa toch maar eerst eens proberen of je met je voeten aan de grond kan.
Comment
-
-
Ik heb 2 jaar geleden een Honda CB600F gekocht voor mijn vriendin en die dan ook iets laten verlagen, doen ze bij de dealer zonder problemen. Is een juweeltje om mee te rijden, heel soepel en draait de hoek om als geen ander, ideale moto om te leren rijden, gebruiken ze ook op de rijles dacht ik ? Bovendien hoef je na een jaar ofzo geen andere moto te gaan zoeken omdat deze te licht zou zijn, met 100pk kan je ruimschoots mee
Sinds ik mijne moto (Honda SP1) verkocht heb, rij ik hier zelf nu ook mee af en toe.... tof zo'n naked en heel leuk voor kleine toerritjes of woon/werk verkeer !
In de toekomst zou ik graag een Buell 1200 kopen.... terug 2 cilinders en machtige sound, dat mis ik nu wel !
In jou geval zou ik dus een CB600f kopen of een CB500, maar die vind ik niet mooi.... of als je de centjes hebt en aangezien je amerikaans lievend bent => Buel all the way
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenIk heb 2 jaar geleden een Honda CB600F gekocht voor mijn vriendin en die dan ook iets laten verlagen, doen ze bij de dealer zonder problemen. Is een juweeltje om mee te rijden, heel soepel en draait de hoek om als geen ander, ideale moto om te leren rijden, gebruiken ze ook op de rijles dacht ik ? Bovendien hoef je na een jaar ofzo geen andere moto te gaan zoeken omdat deze te licht zou zijn, met 100pk kan je ruimschoots mee
Sinds ik mijne moto (Honda SP1) verkocht heb, rij ik hier zelf nu ook mee af en toe.... tof zo'n naked en heel leuk voor kleine toerritjes of woon/werk verkeer !
In de toekomst zou ik graag een Buell 1200 kopen.... terug 2 cilinders en machtige sound, dat mis ik nu wel !
In jou geval zou ik dus een CB600f kopen of een CB500, maar die vind ik niet mooi.... of als je de centjes hebt en aangezien je amerikaans lievend bent => Buel all the way
Mijn rijlessen zijn op een BMW FG650 als ik mij niet vergis en ik weet dat mijn linkerschouder zeer doet na 1 uur 8-jes rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenMijn rijlessen zijn op een BMW FG650 als ik mij niet vergis
ochja, keuze genoeg in motoren hé... misschien iets teveel, want kiezen is nie makkelijk hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenjup jup, die zit er ook tussen
ochja, keuze genoeg in motoren hé... misschien iets teveel, want kiezen is nie makkelijk hé
Persoonlijk vind ik dat ik nogal veel "moeite" moet doen om tijdens mijn manoeuvres die moto te laten gaan zoals ik wil. Kan aan mij liggen, maar als ik moto's zie rijden, dan lijkt dat allemaal zo moeiteloos te gaan wat ik nu bij mij niet het gevoel heb dat dat het geval is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichtenmet zo'n Honda CB600 zou dit veel makkelijker gaan, ben ik zeker van
Kan je es geen andere lesmoto vragen ? Misschien lukt het examen dan ook beter....
Een vriend van mij kent iemand die haar Honda weg doet. 2 jaar oud, 2.000 km en ze vraagt 4500€. Is dit een realistische prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEen knappe vrouw moet in een strak leren pak op een supersport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenBasistechnieken e.d. aangeleerd, wat makkelijker is dan op een zwaarder machien. Dan denk ik maar aan slalommen, over plankjes rijden, ...
Ook is deze veel vergevingsgezinder, ...
Duidelijk genoeg?
EDIT: zijde gij nu toevallig ni dieje met zijne GSR van de STAM fzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenIk heb daar alleen nog maar BMW weten staan.
Een vriend van mij kent iemand die haar Honda weg doet. 2 jaar oud, 2.000 km en ze vraagt 4500€. Is dit een realistische prijs?
4000 op tafel leggen en meepakken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichtenjep jep
al naar men filmkes gekeken?
en om ontopic terug te gaan
ik denk dat als ge het rijgedrag van ne ni chopper gewoon bent da ge dan ni graag op ne chopper ga rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe leer je rijden? Is dat dan met een moto van de rijschool? En hoeveel uren zijn dat?
Ik droom al lang van een moto, maar mijn ouders zien dat niet zitten. Moest ik in Zaventem moeten gaan werken zou ik dat echter wel handig vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk meen me te herinneren dat hier ergens een rijbewijs voor de moto - topic moet bestaan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe leer je rijden? Is dat dan met een moto van de rijschool? En hoeveel uren zijn dat?
Ik droom al lang van een moto, maar mijn ouders zien dat niet zitten. Moest ik in Zaventem moeten gaan werken zou ik dat echter wel handig vinden.
Lessen zijn met de moto van de rijschool.
Mijn moeder is er ook niet voor te vinden, maar ze zal het niet in mijn gezicht zeggen. Ze was er ook niet voor te vinden dat ik ging kiten maar uiteindelijk leggen ze zich daar wel bij neer hoor. het zijn ouders voor iets he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichtenjep jep
al naar men filmkes gekeken?
en om ontopic terug te gaan
ik denk dat als ge het rijgedrag van ne ni chopper gewoon bent da ge dan ni graag op ne chopper ga rijden
Comment
Comment