Oorspronkelijk geplaatst door duKKe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste Moto
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenIk leer rijden met de rijschool vermits ik zelf geen moto heb. 8u les en onmiddellijk examen was het plan, maar dat zal ondertussen 10u les worden. Examen ligt vast op 11 augustus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn Veerle, hoe was 't examen?
Amai, die jongens van 't leger zijn snel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenIk dacht er net ook aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenIk dacht er net ook aan!
Comment
-
Ik ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Is de theorie te doen op jezelf of is het beter om les te volgen? Ik zat eens te surfen op de site van VAB en daar geven ze bljkbaar 4 uur les theorie toegespitst op de moto.
Blijkbaar bestaat er een boekje voor theorie of een kursus, heeft iemand dit nog liggen ?
Ik ga 6 uren praktijk volgen en daarna 12 maanden met een "L" rijden.
Mijn pa zegt dat ik zijn Honda CB 900 mag gebruiken maar dat vind ik echt te zwaar. Da's een naked met meer dan 100 PK...
Toch maar eens kijken naar iets anders à la ER-5 of zelfs een Fazer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Is de theorie te doen op jezelf of is het beter om les te volgen? Ik zat eens te surfen op de site van VAB en daar geven ze bljkbaar 4 uur les theorie toegespitst op de moto.
Blijkbaar bestaat er een boekje voor theorie of een kursus, heeft iemand dit nog liggen ?
Mijn pa zegt dat ik zijn Honda CB 900 mag gebruiken maar dat vind ik echt te zwaar. Da's een naked met meer dan 100 PK...
*ik moet nu niet spreken want dat zal voor mij ook wel pikken hoor *
Comment
-
Je theorie is zeker zelf te doen. Ik zou daarvoor geen geld geven om 4 u in een duf lokaal te zitten.
Ik heb destijds op 1 dag m'n theorie "geleerd". Gewoon zo'n cd rom uit d ebib gepakt. Op internet enkele dingen opzoeken. Er zijn wel hier en daar sites waar je ook online vragenlijsten kan oplossen. Veel specifieke moto vragen zitten er eigenlijk nie in dat examen. En degene die erin zaten waar zo voor de hand liggend.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik heb mij na de lessen en het praktisch examen een CB600F 2007 gekocht. Hornet is een goeie moto om te leren rijden en met 100pk ben je hem niet al te snel beu. Met de rijschool was het een CB500 maar dat gaat niet vooruit en is veel te zwaar. Je zit natuurlijk met je lengte dus best eens testen voor je iets koopt, een standaard CB600 is zeker te hoog voor je tenzij je hem met een laag zadel kan krijgen.
Oja, die hornets zijn 2de hands vrij duur, zit je rap aan 4K-5K terwijl ik voor 7K een nieuwe had met 2j garantie. Ik heb dan ook niet getwijfeld!! De ABS versie is 700euro meer maar dat heb ik niet genomen.
Ik heb mij geen supersport willen aanschaffen want ik ken mezelf, op een naked vang je meer wind waardoor je aan bepaalde snelheden al meer last hebt van de wind ipv aan *** km/h achter je schermpje te gaan leggen
We willen nu wel weten als je geslaagd bent of niet hé
Last edited by dragonfly; 17/08/2008, 17:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk heb mij na de lessen en het praktisch examen een CB600F 2007 gekocht. Hornet is een goeie moto om te leren rijden en met 100pk ben je hem niet al te snel beu. Met de rijschool was het een CB500 maar dat gaat niet vooruit en is veel te zwaar. Je zit natuurlijk met je lengte dus best eens testen voor je iets koopt, een standaard CB600 is zeker te hoog voor je tenzij je hem met een laag zadel kan krijgen.
Oja, die hornets zijn 2de hands vrij duur, zit je rap aan 4K-5K terwijl ik voor 7K een nieuwe had met 2j garantie. Ik heb dan ook niet getwijfeld!! De ABS versie is 700euro meer maar dat heb ik niet genomen.
Ik heb mij geen supersport willen aanschaffen want ik ken mezelf, op een naked vang je meer wind waardoor je aan bepaalde snelheden al meer last hebt van de wind ipv aan *** km/h achter je schermpje te gaan leggen
We willen nu wel weten als je geslaagd bent of niet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk ben aan het kijken om aan mijn motor-rijbewijs te beginnen.
Praktijk, meteen 8 uur en aansluitend m'n examen gedaan (ik wilde immers zo snel mogelijk m'n rijbewijs). Ook van de eerste keer geslaagd. Ik moet wel zeggen dat ik al ervaring met een CBR125 had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenFoei, ne Fazer vergelijken met ne ER-5
Ach ja, Lamborghini heeft ook traktoren hé
Ik ben ook een Yamaha liefhebber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIn plaats van hier te patsen, zoude beter een topicje openen over uw machien
En ik heb hem al een jaar dus ik ben rijkelijk laat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWist niet dat dat hier ook kon, ik wilde maar de opties tonen hé voor ons Veerle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWist niet dat dat hier ook kon, ik wilde maar de opties tonen hé voor ons Veerle
Welkom trouwens & fly safe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoe zou het eigenlijk met ons Veerle zijn?
stank voor dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendie is ons hier gewoon vergeten
stank voor dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOfwel is ze gebuisd??
Comment
Comment