denk wel dat er hier wel een paar pubers zitten, die u wel zouden willen oprapen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste Moto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendenk wel dat er hier wel een paar pubers zitten, die u wel zouden willen oprapen.
Beloven ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendenk wel dat er hier wel een paar pubers zitten, die u wel zouden willen oprapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenBeloven ja
kom u hier eens leggen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAlleen pubers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbeloven ja.
kom u hier eens leggen.
van geest toch.maar kan da natuurlijk niet beloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenIk ga mijn best doen om niet (te veel) tegen de grond te gaanmaar kan da natuurlijk niet beloven
Nee inderdaad, je kan beter van de grond gaan dan er tegen te gaan.
Hahaha... 'k weet het, flauw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten't Is een heel flauwe maar ik ga ze toch zeggen.
Nee inderdaad, je kan beter van de grond gaan dan er tegen te gaan.
Hahaha... 'k weet het, flauw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenToch pubers aanwezig dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten'k heb den indruk dat onze vrouwelijke motard op jong gepeupel valt.
en al dat volk zal het waarschijnlijk niet erg vinden dat zij op hun valt.
als ik recht geraak is goed
maar liefst geen dikke lelijke vent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichtenwho are you callin' fat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenNiet de verkeerde conclusies trekken he schat
Wees gerust, Harley's laten we liggen.
Just kidding. We zullen er meteen een meeting van maken als ge es valt. Volk genoeg dan om u op te rapen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Maak dit mee met uwen eerste moto!
Da's echt wel om te bleiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veerle.philips Bekijk BerichtenNiet de verkeerde conclusies trekken he schat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaar ligt ruiselede ergens.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaar ligt ruiselede ergens.
Comment
Comment