Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips bij het kopen van <50cc brommerke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Hoe zit dat que verzekeringen en taksen ed voor een Honda Dax? Zo eentje van max. 25KM/u?
    En dat examen enzo ervoor, is dat ook met voorlopig rijbewijs?
    Bestaat dat dan, nen A-klasse Dx?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Bestaat dat dan, nen A-klasse Dx?
      Ik denk het wel, op school staan er toch veel. Of kunt ge der nen begrenzer of downgrading op zetten?
      Want er is toch af en toe controle en de Poltie maakt geen problemen

Comment

Ik denk het wel, op school staan er toch veel. Of kunt ge der nen begrenzer of downgrading op zetten?
        Want er is toch af en toe controle en de Poltie maakt geen problemen
        't Eerste dat'k daar van hoor, maar 't zal dan wel zo zijn. 'k Durf me er ni over uitspreken

Comment

't Eerste dat'k daar van hoor, maar 't zal dan wel zo zijn. 'k Durf me er ni over uitspreken
          Tis nu te hopen dat de ouders akkoord blijven, nu zijn ze akkoord
          Achja, 2 jaar brommer. Dan auto voor een jaar en dan opnieuw nen auto maar voor 5 jaar ofzo en dan nog een moto.

Comment

Tis nu te hopen dat de ouders akkoord blijven, nu zijn ze akkoord
            Achja, 2 jaar brommer. Dan auto voor een jaar en dan opnieuw nen auto maar voor 5 jaar ofzo en dan nog een moto.
            Waarom niet eerst ne moto? 'k Doe het toch ook zo

Comment

Waarom niet eerst ne moto? 'k Doe het toch ook zo
              De ouders

En ook als je moet rijden als het geijzeld heeft is een tweewieler niet echt ideaal Het verbruikt en kost wel minder

Comment

De ouders

En ook als je moet rijden als het geijzeld heeft is een tweewieler niet echt ideaal Het verbruikt en kost wel minder
                Ik heb afgelopen winter gewoon doorgereden. 'k Ben zelfs een plezierritje gaan maken door de haven in de sneeuw. Soms tricky, maar onder het motto: "ge moet alles is gedaan hebben."
                En uiteindelijk kunde van uw ouders wel nen auto lenen als't écht nodig is hè?
                Wat dat verbruik betreft, tsja

Comment

Ik heb afgelopen winter gewoon doorgereden. 'k Ben zelfs een plezierritje gaan maken door de haven in de sneeuw. Soms tricky, maar onder het motto: "ge moet alles is gedaan hebben."
                  En uiteindelijk kunde van uw ouders wel nen auto lenen als't écht nodig is hè?
                  Wat dat verbruik betreft, tsja
                  Kheb nog 3 jaar om ze om te klappen
                  Maar ik ben al blij dat dat brommerke al min of meer gelukt is. Tis even veilig als nen fiets, misschien wel veiliger want ge draagt nen helm.

Comment

Kheb nog 3 jaar om ze om te klappen
                    Maar ik ben al blij dat dat brommerke al min of meer gelukt is. Tis even veilig als nen fiets, misschien wel veiliger want ge draagt nen helm.
                    Ge kunt ook nog zeggen dat ge altijd u lichten op hebt. Niet dat ge dan beter gezien wordt (en das uit ondervinding) maar 't kan alleen maar helpen

Comment

Ge kunt ook nog zeggen dat ge altijd u lichten op hebt. Niet dat ge dan beter gezien wordt (en das uit ondervinding) maar 't kan alleen maar helpen
                      *noteert dat bij het lijstje overtuigingsmiddelen*

Comment

Comment

Keeway schijnt idd wel ok te zijn. Nogal veel plastiek maar op een brommer vind ik dat geen probleem.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Met wat mag een 16-jarige nu eigenlijk rijden?
                            Ik ken er niet zoveel van maar ik had iemand dat gevraagd en die zei me dit:
                            16 + theoretisch examen en geen praktijk: max. 25 km/u
                            16 + theoretisch examen + praktijk examen: max. 45 km/u

Klopt dit?

Comment

Ja, denk het wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                Ja, denk het wel.
                                Merci
                                Dan wordt het pas echt interessant.

Comment

Working...
                                X