Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HANNspree helm?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• HANNspree helm?

Goed, zoals de meesten wel weten staat er binnekort een CBR600 in de garage met HANNspree kuipjes.

Zoals de meesten ook wel weten, bestaan er Repsol helmen: klik

Nu zou ik graag willen weten of er juist zoals die Repsol helmen ook HANNspree helmen bestaan (en dan bedoel ik geen replica's van de rijders), hoeveel die kosten, en waar ze te verkrijgen zijn.

Grtz

Misschien eens proberen met een mailtje naar Ten Kate racing :
    racingproducts@tenkateracing.com

Comment

'k Ga't eens direct proberen se.

Anders wil ik wel ne Suomy Vandal Pin-up

edit: 'k heb gemaild...
      Last edited by Astian; 10/08/2008, 12:29.

Comment

even geheel offtopic die ten kate shop waar ik het over had ligt in Nieuwleuzen, dat is volgens mij niet ver van Assen en dus wel een eind rijden
        1978 BMW E21 323i
        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Ik vermoed dat je die kleurstelling zelf zal moeten laten maken.
          Koop je een uni-color motorhelm en laat deze door een professioneel herspuiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            Ik vermoed dat je die kleurstelling zelf zal moeten laten maken.
            Koop je een uni-color motorhelm en laat deze door een professioneel herspuiten.
            Dat zei ik dus net tegen Kelly

Dat gaat wel niet goedkoop zijn vrees ik. Ik wil dan om te beginnen wel nen degelijke helm en die dan nog eens laten airbrushen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
              even geheel offtopic die ten kate shop waar ik het over had ligt in Nieuwleuzen, dat is volgens mij niet ver van Assen en dus wel een eind rijden
              Ja, 'k zag het ook net... 'k Heb ook maar is naar hun gemaild. 't Zal wel noppes zijn...

Comment

Op de site van fc-moto in aachen heb ik ook niets gevonden, en die hebben zo beetje van alles liggen
                i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                  Op de site van fc-moto in aachen heb ik ook niets gevonden, en die hebben zo beetje van alles liggen
                  Merci voor't zoeken

't Zal dan wel niks worden

Comment

heb ook eens op die site gekeken, amai die hebben veel liggen en toch wel schappelijke prijzen
                    1978 BMW E21 323i

Comment

heb ook eens op die site gekeken, amai die hebben veel liggen en toch wel schappelijke prijzen
                      De moeite om naar ginds te rijden...?

Ik denk nu aan:
                      * AGV Stealth met spiegelviziertje en die op termijn te laten airbrushen naar mijn zin à la HANNspree
                      * Suomy Vandal PinUp

Comment

Bij motorcrossers is JVHdesigns een gekend persoon, voor het spuiten van helmen. Op zijn site zijn richtprijzen terug te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Bij motorcrossers is JVHdesigns een gekend persoon, voor het spuiten van helmen. Op zijn site zijn richtprijzen terug te vinden.
                          Aan uw locatie te zien, zal het niet naast mijn deur zijn... Plenty of time.. We'll see..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                            Aan uw locatie te zien, zal het niet naast mijn deur zijn... Plenty of time.. We'll see..
                            Is ook niet naast mijn deur hoor.
                            Het is in Balen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Is ook niet naast mijn deur hoor.
                              Het is in Balen
                              Dan valt het nog heel goed mee voor mij eigenlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                De moeite om naar ginds te rijden...?

Ik denk nu aan:
                                * AGV Stealth met spiegelviziertje en die op termijn te laten airbrushen naar mijn zin à la HANNspree
                                * Suomy Vandal PinUp
                                geen idee eigenlijk, ben nog nooit in de winkel zelf geweest, maar qua prijzen is het daar wel niet te duur ik geloof dat manneke daar al afentoe eens is gaan shoppen
                                1978 BMW E21 323i

Comment

btw ken nog een airbrusher die ook helmen herspoot, misschien heb je daar iets aan? is van Bornem

www.airbrushperre.be

die heeft mijne moto ooit eens hersteld, en dat was wel proper gedaan
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

geen idee eigenlijk, ben nog nooit in de winkel zelf geweest, maar qua prijzen is het daar wel niet te duur ik geloof dat manneke daar al afentoe eens is gaan shoppen

Helmen hebben ze genoeg daar. Het is aan te raden om op voorhand eens te bellen/mailen om te zien of ze de gewenste maat in de winkel hebben. Hun magazijn is iets verder, ofwel bestellen ze het. Prijzen zijn inderdaad lager dan in Belgie, zorg dat je cash betaalt, meestal doen ze nog iets van de prijs dan. Mn shoei multitec is daar 100 euro goedkoper
                                    Vriendelijke mensen daar, ze helpen je ook in het Engels indien nodig . Als er meer klanten in de winkel zijn moet je beetje geduld hebben, maar er is genoeg moois te bekijken daar.
                                    Als er iemand gaat, laat iets weten, 50% kans dat ik in Aachen ben (volgende 2 weken ben ik in Brugge, vakantie .
                                    Louis.de is daar ook niet ver van (Krefelder strasse), maar qua helmen en kledij is fcmoto véél meer de moeite, louis heeft dan meer accessoires...
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

Helmen hebben ze genoeg daar. Het is aan te raden om op voorhand eens te bellen/mailen om te zien of ze de gewenste maat in de winkel hebben. Hun magazijn is iets verder, ofwel bestellen ze het. Prijzen zijn inderdaad lager dan in Belgie, zorg dat je cash betaalt, meestal doen ze nog iets van de prijs dan. Mn shoei multitec is daar 100 euro goedkoper
                                      Vriendelijke mensen daar, ze helpen je ook in het Engels indien nodig . Als er meer klanten in de winkel zijn moet je beetje geduld hebben, maar er is genoeg moois te bekijken daar.
                                      Als er iemand gaat, laat iets weten, 50% kans dat ik in Aachen ben (volgende 2 weken ben ik in Brugge, vakantie .
                                      Louis.de is daar ook niet ver van (Krefelder strasse), maar qua helmen en kledij is fcmoto véél meer de moeite, louis heeft dan meer accessoires...
                                      ik zou misschien ooit eens naar ginds willen gaan voor mijn lederen race overall te vervangen. Of misschien combi zoeken aangezien het niet echt zoiets makkelijk is. Mijn lederen pak is eigenlijk bijna aan vervanging toe maar het zal iets voor volgend jaar worden
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

AW Deutschland edition ofzo. Rustig naar daar toeren en louis en FCmoto eens bezoeken

Comment

Working...
                                        X