Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HANNspree helm?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    btw ken nog een airbrusher die ook helmen herspoot, misschien heb je daar iets aan? is van Bornem

www.airbrushperre.be

die heeft mijne moto ooit eens hersteld, en dat was wel proper gedaan
    "bladwijzer toegevoegd"

Kan nog van pas komen, thnx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      AW Deutschland edition ofzo. Rustig naar daar toeren en louis en FCmoto eens bezoeken
      AW Nordschleife edition?
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

AW Nordschleife edition?
        Denk het niet, noch met de 125, noch met de 600. Dat gaat wat boven m'n petje, zeker als ik hem net heb... 'k Heb precies wa schrik van circuit rijden met de 600. Waarschijnlijk omdat alles nieuw is hè, circuit-ervaring, nieuwe moto, ...

Comment

Denk het niet, noch met de 125, noch met de 600. Dat gaat wat boven m'n petje, zeker als ik hem net heb... 'k Heb precies wa schrik van circuit rijden met de 600. Waarschijnlijk omdat alles nieuw is hè, circuit-ervaring, nieuwe moto, ...
          pff pussy

nee nee ge hebt gelijk wil eigenlijk gewoon eens naar ginds met de moto, daar in de Eifel kan je mooi rijden en dan even wat op de Nordschleife naar de knappe bakken kijken om af te sluiten meer moet dat niet zijn hé
          1978 BMW E21 323i

Comment

pff pussy

nee nee ge hebt gelijk wil eigenlijk gewoon eens naar ginds met de moto, daar in de Eifel kan je mooi rijden en dan even wat op de Nordschleife naar de knappe bakken kijken om af te sluiten meer moet dat niet zijn hé
            Perfect !

Nee, maar echt. 'k Heb wel wat schrik van dieje 600, en da's misschien geen slechte zaak. Met de 125 rijd ik op z'n zachtst gezegd 'vlotjes'. En dan dat garage probleem...
            Circuit wil ik wel eens doen hoor, als ik alles gewoon ben. Met de 125 heb ik het altijd willen doen (nu niet meer omdat'k het zowa beu ben), maar dus met den tijd....

Comment

Perfect !

Nee, maar echt. 'k Heb wel wat schrik van dieje 600, en da's misschien geen slechte zaak. Met de 125 rijd ik op z'n zachtst gezegd 'vlotjes'. En dan dat garage probleem...
              Circuit wil ik wel eens doen hoor, als ik alles gewoon ben. Met de 125 heb ik het altijd willen doen (nu niet meer omdat'k het zowa beu ben), maar dus met den tijd....
              ge zult dat wel zien die 600 gaat snel wennen

ok dat garage probleem kan ik wel begrijpen, ge hebt toch gene schrik gekregen door mij te zien manoeuvreren in mijn garage met de mijne hé?

edit: en schrik is niet slecht, zeker niet maar ge moogt ook niet te bang zijn en te verkrampt rijden hé
              1978 BMW E21 323i

Comment

ge zult dat wel zien die 600 gaat snel wennen

ok dat garage probleem kan ik wel begrijpen, ge hebt toch gene schrik gekregen door mij te zien manoeuvreren in mijn garage met de mijne hé?

edit: en schrik is niet slecht, zeker niet maar ge moogt ook niet te bang zijn en te verkrampt rijden hé
                Nene, tuurlijk niet, dat zal ook wel niet het geval zijn. Als er nen dag komt dat'k moet vertrekken en écht, maar dan écht schrik heb, dan stop ik. Hoe kunde nu zo verkrampt, gestresst en vol angst rijden

Comment

Nene, tuurlijk niet, dat zal ook wel niet het geval zijn. Als er nen dag komt dat'k moet vertrekken en écht, maar dan écht schrik heb, dan stop ik. Hoe kunde nu zo verkrampt, gestresst en vol angst rijden
                  meestal na een zwaar accident gebeurt dat wel eens denk ik. Maar ik denk dat ge er snel mee weg zult zijn met dat vermogen en met dat gewicht, eens je rijdt voel je dat niet meer, zeker die nieuwe supersports met een massacentralisatie
                  1978 BMW E21 323i

Comment

Beslissing is gevallen.

Ik ben zaterdag een stukje gaan rijden met Eduard en Wim van hier en we hebben eerst een motorzaak gepasseerd. 'k Moet echt dringend een nieuwe hebben, want ik heb -toeval wilt lukken- weer dezelfde problemen met m'n vizier als in't begin. Al rijdend spingt het gewoon los en dan kan je de bevestigingen op straat gaan zoeken om je vizier er terug op te krijgen

'k Heb er een schoon helmpje zien staan, hij zat goed, zag er mooi uit, is erg neutraal dus ik kan hem zowat op elke motor dragen, ...

Lazer Fiber Pro Carbon Light. 't Kost mij ne cent, alhoewel ik het erg doenbaar vind voor zo'n helm, maar ik heb gewoon nen degelijke nodig en geen 'beginnershelmpje' meer.
                    Spiegelviziertje komt er ook meteen op. Waarschijnlijk ga'k hem vrijdag halen, dan werk ik tot half 3...

Keep you updated

Comment

Beslissing is gevallen.

Ik ben zaterdag een stukje gaan rijden met Eduard en Wim van hier en we hebben eerst een motorzaak gepasseerd. 'k Moet echt dringend een nieuwe hebben, want ik heb -toeval wilt lukken- weer dezelfde problemen met m'n vizier als in't begin. Al rijdend spingt het gewoon los en dan kan je de bevestigingen op straat gaan zoeken om je vizier er terug op te krijgen

'k Heb er een schoon helmpje zien staan, hij zat goed, zag er mooi uit, is erg neutraal dus ik kan hem zowat op elke motor dragen, ...

Lazer Fiber Pro Carbon Light. 't Kost mij ne cent, alhoewel ik het erg doenbaar vind voor zo'n helm, maar ik heb gewoon nen degelijke nodig en geen 'beginnershelmpje' meer.
                      Spiegelviziertje komt er ook meteen op. Waarschijnlijk ga'k hem vrijdag halen, dan werk ik tot half 3...

Keep you updated
                      wa kost zo eene nog??

Comment

Mooi, ik heb ook al staan kijken naar die HJC HQ1 Carbon. Bij FC moto kost die 319. Zo'n helm vraagt om een donker of spiegelvizier.
                        i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichten
                          wa kost zo eene nog??
                          380 (zit een pinlock in), dan nog spiegelviziertje (75 euro) min 10% korting via MAG

Comment

380 (zit een pinlock in), dan nog spiegelviziertje (75 euro) min 10% korting via MAG
                            knappe helm Sebastian ben eens benieuwd naar uw ervaring met pinlock
                            1978 BMW E21 323i

Comment

Ik ga die pinlock niet gebruiken hoor

Er zijn 3 mogelijkheden:
                              *ofwel het doorschijnend met pinlock
                              *ofwel een 'gefumeerd' met pinlock
                              *ofwel een spiegelvizier zonder pinlock.

Ik zou voor't laatste gaan, tenzij het écht aan te raden is natuurlijk...

Zou het opwegen om naar FC Moto te rijden? 319 euro tegenover 380... Ik zou dan wel met den auto gaan. Haal ik den benzine eruit?

Comment

Die van 319 is geen Lazer maar HJC hé. Ik weet niet of die kwalitatief even goed zijn, met geen van beide ervaring... Ze hebben wel alle 2 de carbon look...

edit: en van de pinlock in mn shoei ben ik tevreden hoor!
                                i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                  Die van 319 is geen Lazer maar HJC hé. Ik weet niet of die kwalitatief even goed zijn, met geen van beide ervaring... Ze hebben wel alle 2 de carbon look...

edit: en van de pinlock in mn shoei ben ik tevreden hoor!
                                  Jaja, 'k had het gezien, daarom dat'k wat twijfel.

Ik denk dat'k voor't spiegelvizier ga hoor. Looks all the way

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Bij motorcrossers is JVHdesigns een gekend persoon, voor het spuiten van helmen. Op zijn site zijn richtprijzen terug te vinden.
                                    Beetje late reactie, maar in karting-middens is Jan ook heel gekend als airbrusher. Ben er zelf m'n helm gaan halen en heb 'n zeer goede service gekregen. (hij heeft hier en daar binnenkant bijgepast zodat ie perfect op m'n hoofd is afgesteld)

Comment

Jaja, 'k had het gezien, daarom dat'k wat twijfel.

Ik denk dat'k voor't spiegelvizier ga hoor. Looks all the way
                                      de pin lock op mijne shoei werkt wel goe

maar ik vind 380 voor ne lazer vrij veel
                                      ik heb mijne shoei maar 400 betaald en die is kwalitatief toch een heel deel beter dan ne lazer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo Bekijk Berichten
                                        de pin lock op mijne shoei werkt wel goe

maar ik vind 380 voor ne lazer vrij veel
                                        ik heb mijne shoei maar 400 betaald en die is kwalitatief toch een heel deel beter dan ne lazer
                                        Shark zou ook een goed merk moeten zijn, en ik heb het er niet mee. Mijn vriendin rijdt met een véle betere helm dan ik, en gewoon, 'k weet niet waarom, maar 't zit niet lekker
                                        't Is een beetje subjectief, toch? Of is Lazer daadwerkelijk minder goed?

Comment

Shark zou ook een goed merk moeten zijn, en ik heb het er niet mee. Mijn vriendin rijdt met een véle betere helm dan ik, en gewoon, 'k weet niet waarom, maar 't zit niet lekker
                                          't Is een beetje subjectief, toch? Of is Lazer daadwerkelijk minder goed?
                                          elke helm heeft een andere pasvorm+ elke helm die je al even draagt zet zich naar jouw kop

en ik vind toch dat er een vrij groot verschil in qualiteit is tussen bv. lazer en shoei
                                          neem beide helmen maar eens vast vlak na elkaar

Comment

Working...
                                          X