Oorspronkelijk geplaatst door podo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HANNspree helm?
Collapse
X
-
Een helm moet vooral goed zitten. Als hij de eerste seconden al ongemakkelijk zit...
Als ik bijvoorbeeld een Airoh opzet, dan spant die veel meer dan de Shoei die ik nu heb. Ik vind ook dat de sluiting van een Airoh te veel op mijn strottenhoofd duwt.
Wat dat verschil in kwaliteit betreft. Ik denk dat vooral in de materialen zit. Zo is de Shoei onderaan in leder uitgevoerd, wat op gebied van duurzaamheid natuurlijk veel beter is.
Voor mensen met een bril is de Shoei Multitec een echte aanrader.
Comment
-
Om goed te zitten moet ge ook vooral de juiste maat hebben. Ik heb een airoh van 80 euro, geen klachten van. Toen ik hem kocht voelde hij iets te klein aan, maar dat is zich gaan zetten, nu zit hij perfect. Het was wel op een brommerke dat maar 90 ging, als ge harder rijdt is het misschien anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenEen helm moet vooral goed zitten. Als hij de eerste seconden al ongemakkelijk zit...
Als ik bijvoorbeeld een Airoh opzet, dan spant die veel meer dan de Shoei die ik nu heb. Ik vind ook dat de sluiting van een Airoh te veel op mijn strottenhoofd duwt.
Wat dat verschil in kwaliteit betreft. Ik denk dat vooral in de materialen zit. Zo is de Shoei onderaan in leder uitgevoerd, wat op gebied van duurzaamheid natuurlijk veel beter is.
Voor mensen met een bril is de Shoei Multitec een echte aanrader.
Comment
-
Ik heb hem vandaag gaan kopen. Ben suppr tevreden, al kan ik nu nog niet veel zeggen. Zilver spiegelvizier is besteld.
Foto's:
Wit stickertje 2fast 4U is besteld:
EDIT: Sticker is er alweer af en staat in de waxoyl lakverzegeling. Zo gauw de witte 2fast 4U sticker binnen isLast edited by Astian; 21/08/2008, 18:45.
Comment
-
nice...en waarom staan die stickers in spiegelbeeld? of verkeerde instelling op de fotocamera ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtennice...en waarom staan die stickers in spiegelbeeld? of verkeerde instelling op de fotocamera ?
Die snelheden valt heel goed mee. Tjeu wist mij eens te vertellen dat het 210km/h-resist is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk heb hem vandaag gaan kopen. Ben suppr tevreden, al kan ik nu nog niet veel zeggen. Zilver spiegelvizier is besteld.
Foto's:
Wit stickertje 2fast 4U is besteld:
EDIT: Sticker is er alweer af en staat in de waxoyl lakverzegeling. Zo gauw de witte 2fast 4U sticker binnen is
Die hanekam
Die kan je bij RAD ook kopen heb ik gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenCOOL !
Die hanekam
Die kan je bij RAD ook kopen heb ik gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenWebcam om de MacBook spiegelt automatisch
Die snelheden valt heel goed mee. Tjeu wist mij eens te vertellen dat het 210km/h-resist is
achzo handig...
alé denk ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenachzo handig...
alé denk ik toch
Comment
-
'k Heb er nu toch al een 30 kilometer mee gereden en da zit dik in orde hoor. 't Is ook m'n eerste helm met van die échte race-sluiting. Hele verbetering.
De pinlock is trouwens super! Het dampt gewoon niet aan (duh), maar als ge dat niet gewend zijt
Ik was van de week op de meir en het regende ouw wijve. Ik had m'n complete motorpak aan. Telkens ik uit ne winkel kwam: helmpje en handschoenen aan en gaan.
Waarschijnlijk zal ik dus het gefumeerd scherm gaan halen mét pinlock, in plaats van het spiegelvizier zonder pinlock...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDe rechtuit-stabiliteit zal wel hoger zijn bij die snelheden met deze kam
vraag me eigelijk wel af of die hanekam geen hinder veroorzaakt als je wat sneller rijdt. Volgens mij moet ge dat toch voelen bewegen zene, nekspieren kweken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten'k Heb er nu toch al een 30 kilometer mee gereden en da zit dik in orde hoor. 't Is ook m'n eerste helm met van die échte race-sluiting. Hele verbetering.
De pinlock is trouwens super! Het dampt gewoon niet aan (duh), maar als ge dat niet gewend zijt
Ik was van de week op de meir en het regende ouw wijve. Ik had m'n complete motorpak aan. Telkens ik uit ne winkel kwam: helmpje en handschoenen aan en gaan.
Waarschijnlijk zal ik dus het gefumeerd scherm gaan halen mét pinlock, in plaats van het spiegelvizier zonder pinlock...
zo'n pinlock systeem moet wel handig zijn, met mijn spiegelvizier heb ik daar geen mogelijkheid toe en het dampt toch afentoe aan, maar de damp verdwijnt wel direct
Comment
-
Die hanekam is alleen maar als'k niet ver rij waarschijnlijk. Naar't werk en terug, winkel en terug, snel naar den bakker, ...
Langere ritjes zal ik dat wel achterwege laten vrees ik
Spiegelvizier ziet er zo strak uit, maar als dat aandampt ziede echt wel ni veel Was met de Shark toch het geval, maar dat was dan ook wel een brol-helmpke.
Die had inderdaad nog een gewoon klik-systeem...
Comment
-
Ik vond die dubbele D-sluiting in het begin echt maar iets bizar. Zo'n snelsluiting leek gewoon veel gemakkelijker.
Maar nu ben ik dat zodanig gewoon. Ik mag wel niet vergeten om het overblijvend stukje vast te klikken of dat klettert keihard tegen mijn helm als ik 90-100 rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk vond die dubbele D-sluiting in het begin echt maar iets bizar. Zo'n snelsluiting leek gewoon veel gemakkelijker.
Maar nu ben ik dat zodanig gewoon. Ik mag wel niet vergeten om het overblijvend stukje vast te klikken of dat klettert keihard tegen mijn helm als ik 90-100 rijd.
Comment
-
Comment
Comment