Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij is dit een 'natural talent', die gaat platter en legt z'n knie.
oude foto
ik ben al wat van techniek veranderd lig nu meer met m'n buitenste arm op de tank, hoofd meer naast de ruit en de poep meer van het zadel. Resultaat ......?
oude foto
ik ben al wat van techniek veranderd lig nu meer met m'n buitenste arm op de tank, hoofd meer naast de ruit en de poep meer van het zadel. Resultaat ......?
Zoals de 'echten' dus. Geef maar toe, je bent gewoon goed.
Zoals de 'echten' dus. Geef maar toe, je bent gewoon goed.
Die er niet meer zijn zeker...
juist wel alé vanvoor toch, achteraan niet meer maar deze band is wel iets hoger dan de vorige (70 ipv 65) en ook iets boller, of ik ben gewoon een wuzzy geworden
juist wel alé vanvoor toch, achteraan niet meer maar deze band is wel iets hoger dan de vorige (70 ipv 65) en ook iets boller, of ik ben gewoon een wuzzy geworden
Vooraan krijg 'k die van z'n leven niet weg, het loopvlak van die Pirelli Diablo loopt ook erg ver door vind ik. Achteraan nog een paar mm's. Als 'k eens op m'n gemak wat ronde puntjes zou kunnen rijden, dan rijd ik die na een paar rondjes wel weg peins 'k. Maar wanneer kan je dat is rustig doen? Als ik twee keer rond een rond punt rijd, dan komt de polies er al aan.
Vooraan krijg 'k die van z'n leven niet weg, het loopvlak van die Pirelli Diablo loopt ook erg ver door vind ik. Achteraan nog een paar mm's. Als 'k eens op m'n gemak wat ronde puntjes zou kunnen rijden, dan rijd ik die na een paar rondjes wel weg peins 'k. Maar wanneer kan je dat is rustig doen? Als ik twee keer rond een rond punt rijd, dan komt de polies er al aan.
inderdaad, daarom ging ik graag naar ge weet wel waar en niet alleen voor dat punt, er waren nog mooie wegen genoeg
dan zouden ze hem geleerd (of toch zeker verteld hebben) dat tem zenne vinger van zen rem moet doen en da zen tippen meer naar binnen moetten staan
Die tips ken ik ook.
Enfin, het doel van die foto is nu niet om in een boekske terecht te komen met als titel: "Wat is de perfecte houding op de moto". Trouwens, ik rijd meestal met een vinger aan de rem, zeker in bochten. Een misvorming van het jarenlange mountainbiken denk ik. Ik voel me er goed bij, en het heeft me nog nooit een nadeel opgeleverd.
Comment