Dus: Alex, die hier ook actief is op het 4wieler gedeelte, denkt eraan z'n eerste motor te kopen. We zijn intussen al enkele garages afgelopen en dit zijn de opties tot nu toe:
- Aprilia RS 125 2007 (2e hands)
- Ducati 620 (2e hands) of 696 (nieuw)
- Suzuki GSX R 600 Rizla 2007 (al eens gevallen => nieuwe polyesterracekuip dus zeer goedkoop voor een moto van amper 1 jaar oud)
- Suzuki GSF 650 (nieuw)
- Suzuki GSR 600 (nieuw)
- iets anders?..
Wat is jullie gedacht, welke motor is DE beste opstapmotor? Let wel, Alex is niet graag trager dan de rest
Mijn mening: als er moet gekozen worden tussen bovenvermelde motoren dan zou ik gaan voor de GSF 650, hier bij moet je weten dan Suzuki een actie lopen heeft waarbij je, als je een motor van 600cc + koopt, je rijbewijs VOLLEDIG terugbetaald krijgt!
De Duc's zijn ook leuk, maar wie geeft er graag +400€ aan een onderhoud?
- Aprilia RS 125 2007 (2e hands)
- Ducati 620 (2e hands) of 696 (nieuw)
- Suzuki GSX R 600 Rizla 2007 (al eens gevallen => nieuwe polyesterracekuip dus zeer goedkoop voor een moto van amper 1 jaar oud)
- Suzuki GSF 650 (nieuw)
- Suzuki GSR 600 (nieuw)
- iets anders?..
Wat is jullie gedacht, welke motor is DE beste opstapmotor? Let wel, Alex is niet graag trager dan de rest
Mijn mening: als er moet gekozen worden tussen bovenvermelde motoren dan zou ik gaan voor de GSF 650, hier bij moet je weten dan Suzuki een actie lopen heeft waarbij je, als je een motor van 600cc + koopt, je rijbewijs VOLLEDIG terugbetaald krijgt!
De Duc's zijn ook leuk, maar wie geeft er graag +400€ aan een onderhoud?
Comment