dat is een uitzondering, natuurlijk zal ik het dan aan hebben
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alex zijn eerste motor
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenVolgende week mijn 1ste rijlessen, ik kan al niet meer wachten. Ik voel me als een kind voor Kerstmis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenalé bonne chance nog iemand die van het motorrijden gaat proeven, of nog meer van gaat proeven
Hoe leren ze motorijden eigenlijk aan? Kan me moeilijk voorstellen dat ze gewoon even de basishandelingen uitleggen en dat je daarna gewoon kan rondrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenHoe leren ze motorijden eigenlijk aan? Kan me moeilijk voorstellen dat ze gewoon even de basishandelingen uitleggen en dat je daarna gewoon kan rondrijden...
Comment
-
Bij mij hebben ze er ook niet veel woorden aan vuil gemaakt eigenlijk.
Eerst op het oefenterrein wat uitleg over de motor, waar alles zit, dan direct begonnen met de slalom, 8tjes draaien... Dan een hele toer gedaan rond Ieper, Kemmelberg en zo... Over schakelen werd er niet gesproken, enkel: na 1e moet je maar naar 2e gaan he, kom we zijn weg. Maar als je begeleider ziet dat je wat onwennig bent passen ze zich wel aan hoor.i 1 2 1/2 6
Comment
-
idd bij mij ook. tot mijn verbazing was motorrijden simpelder dan met de wagen rijden. gewoon 5minuutjes uitleg waar alle knopjes staan en hoe de vitessen liggen en dan *vroem* op een groot terrein wat rondjes achter de instructeur. in het begi ndee ddie zelfs teken dat ik sneller moest rijden. en als ze na 10minuutjes zien dat je wat kan volgen rijden die gewoon de baan op en kan je volgen.
motorrijden is veel gemakkelijker dan met de wagen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenidd bij mij ook. tot mijn verbazing was motorrijden simpelder dan met de wagen rijden. gewoon 5minuutjes uitleg waar alle knopjes staan en hoe de vitessen liggen en dan *vroem* op een groot terrein wat rondjes achter de instructeur. in het begi ndee ddie zelfs teken dat ik sneller moest rijden. en als ze na 10minuutjes zien dat je wat kan volgen rijden die gewoon de baan op en kan je volgen.
motorrijden is veel gemakkelijker dan met de wagen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenEn ik dacht altijd al dat het net omgekeerd was!
het helpt wel als je al met een snorfiets gereden hebt, omdat je dan al een beetje de feeling van de gashendel hebt. (de gas gemakkelijker kunnen stabiliseren ipv continue met schokjes te rijden, van dan eens teveel en dan eens te weinig gas te geven)
maar ik ging dus al na 5minuten mee het verkeer in.
de enigste opmerking die ik kreeg was dat ik sneller moest gas geven. ik gaf dus gewoon stillekes aan gas en schakelde dan. terwijl de instructeur aanmaande om het kot sneller open te draaien. dus ipv vroooooooooooor *klek* vroooooooooooooooor, moest ik vroooom *klek*vroooom *klek¨doen.
Comment
-
Daan heeft mij al wat geleerd en het voelde na 10 min al heel natuurlijk, vandaag nog wat rijden zodat ik die instructeur een wat kan laten zien
Naart schijnt is het nogal een viese p, mijn broer heeft zijn rijlessen bij dezelfde moeten en kreeg de hele tijd commentaar over zijn wagen (de Lotus dus)
Comment
-
Nu, het is wel al een voordeel als je al met de auto kan rijden. Dan weet je waarvoor een koppeling dient, waarom je versnellingen hebt, dat je moet een coördinatie hebben tussen gas - koppeling, ...
Dan is het gewoon weten waar wat staat en dan ben je vertrokken.
Maar eigenlijk vind ik motorrijden moeilijker dan autorijden. Er kom zovéél meer bij kijken! Allemaal dingen die bij autorijden niet zo belangrijk zijn, maar bij het motorrijden net wél.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenmotorrijden is veel gemakkelijker dan met de wagen rijden.
goed met de motor rijden.. da's iets anders..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenNu, het is wel al een voordeel als je al met de auto kan rijden. Dan weet je waarvoor een koppeling dient, waarom je versnellingen hebt, dat je moet een coördinatie hebben tussen gas - koppeling, ...
Dan is het gewoon weten waar wat staat en dan ben je vertrokken.
Maar eigenlijk vind ik motorrijden moeilijker dan autorijden. Er kom zovéél meer bij kijken! Allemaal dingen die bij autorijden niet zo belangrijk zijn, maar bij het motorrijden net wél.
Comment
-
Mijn eerste rijles was te voet naast de moto & de kijktechniek leren. Maw de bliok richten naar waar je naartoe wilt. Verder herinner ik me niet zoveel meer van. Is ook al 15j geleden. (Jaja, eerst motorijbewijs (18j) & dan auto)
Comment
-
ik en mijn broer hebben 2 CBF 500's gekocht.
1500€ per, een goede prijs lijkt me. wel is er een bluts in de tank en ze zijn grijs.
nu vraag ik me af hoeveel het ongeveer zou kosten om een moto te herspuiten en waar ik winkels kan vinden om de moto wat te verfraaien zoals een andere staart of ander pinkers enz
Ik ben nog niet zeker of ik er iets aan wil veranderen maar ik wil wel weten wat er mogelijk is
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik en mijn broer hebben 2 CBF 500's gekocht.
1500€ per, een goede prijs lijkt me. wel is er een bluts in de tank en ze zijn grijs.
nu vraag ik me af hoeveel het ongeveer zou kosten om een moto te herspuiten en waar ik winkels kan vinden om de moto wat te verfraaien zoals een andere staart of ander pinkers enz
Ik ben nog niet zeker of ik er iets aan wil veranderen maar ik wil wel weten wat er mogelijk is
thx
de prijs voor het overspuiten hangt er beetje vanaf, weet niet hoeveel kuipwerk het is, de kleur enzo? ga je het professioneel laten spuiten, of laat je het doen bij iemand na zijn uren ofzo?
op www.https://www.bike-design.com/home.php staat wel wat
Comment
Comment