Zou een Kawasaki Z750 een goede starters motor zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alex zijn eerste motor
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenZou een Kawasaki Z750 een goede starters motor zijn?
Is dat niet toevallig, de mijne staat net te koop
nu serieus: kweet niet of het een goede opstapmoto is, maar kvind die kawa Z750 wel een sjiek dingske
Comment
-
ik dacht me eerst een Mito 125 te kopen maar ben van dat idee snel afgestapt nadat ik met Daan zijn moto had gereden. Ik wist direct dat ik de kracht snel beu zou zijn, nu zal ik dat ook hebben met de CBF 500 maar nu kan wat geld sparen voor een deftig machien want met deze moto zal ik toch een paar keer goed vallen.
Comment
-
Normaal heb ik de CBF 500 woensdag, nu hopen op goed weer.
ik heb ook een erg mooie 748s gevonden voor 7500€, ik denk dat ik maar beter begin te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenNormaal heb ik de CBF 500 woensdag, nu hopen op goed weer.
ik heb ook een erg mooie 748s gevonden voor 7500€, ik denk dat ik maar beter begin te sparen
http://www.kapaza.be/Motoren/Ducati/...S_Biposto.html
Je moet hem dan maar eens voorstellen in het gedeelte
Autoforum > Mijn Voertuig > Mijn tweewieler / Trike / Quad
Comment
-
ik ben hem dan donderdag gaan halen ipv woensdag en van goed weer kon ik niet echt spreken. Ik heb hem rechtstreeks naar de garage gedaan voor een groot onderhoud en in die 30 min heb ik regen, hagel en sneeuw gezien
en dat was de 3e keer dat ik op een moto reed, geen pretje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik ben hem dan donderdag gaan halen ipv woensdag en van goed weer kon ik niet echt spreken. Ik heb hem rechtstreeks naar de garage gedaan voor een groot onderhoud en in die 30 min heb ik regen, hagel en sneeuw gezien
en dat was de 3e keer dat ik op een moto reed, geen pretje
Comment
-
en hij staat er
na lang wachten en slapeloze nachten heb ik eindelijk mijn eerste motor.
ben hem vandaag gaan halen om 16.30 en ben er even mee gaan rijden met Daan (ook van dit forum)
wel al gemerkt dat hij goed tot 140 gaat en dan is het wat trager. Morgen, weer of geen weer, ga ik sowieso gaan rijden
ik zal nog wel is een foto maken als het is goed weer is, hij is nu heel vuil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenen hij staat er
na lang wachten en slapeloze nachten heb ik eindelijk mijn eerste motor.
ben hem vandaag gaan halen om 16.30 en ben er even mee gaan rijden met Daan (ook van dit forum)
wel al gemerkt dat hij goed tot 140 gaat en dan is het wat trager. Morgen, weer of geen weer, ga ik sowieso gaan rijden
ik zal nog wel is een foto maken als het is goed weer is, hij is nu heel vuil
hopelijk morgen geen mist gelijk vanmorgen echt levensgevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik heb daarnet al mist gehad, is idd niet zo fijn. ik heb wel al gemerkt dat ik 42kw snel beu ga ziin. ik heb de Vmax al gehaald. alleen nog leren rijden in de bochtjes, dus binnen 6 maanden à 1 jaar moet er toch iets nieuw zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenik ben vandaag een tour gaan doen met Daan, goed weer gehad.
straks als ik tijd ben zal ik een paar foto's posten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenziet er goed uit
Comment
Comment