Sinds gisteren ben ik de "gelukkige" eigenaar van dit stalen ros
Nu zit het zo dat er 2 mogelijkheden zijn.
Mogelijkheid 1: Zelf rijden
Wat is er stuk?
- Tellerpartij
- Banden
- Toeter
- Pinkers
- Contactslot
Nu valt dat wel te fixen, maar dat kost geld, en daar heb ik geen zin in Welke van bovenstaande dingen zijn verplicht?
En dan het ding met de verzekering. Nu is het zo dat dat ding 70 of 80 loopt heb ik gisteren getest (echt precies weet ik het niet, want de teller is natuurlijk kapot).
Momenteel is het niet verzekerd. Maar aangezien dat ding 30 mag en 70 loopt, gaat de verzekering zich wss toch terugtrekken als ik daar iets mee tegenkom veronderstel ik, dus heeft verzekering totaal geen zin. Maar wat gebeurt er als ze mij dan pakken (zonder ongeval, dus gewoon routinecontrole)? Enkel in beslagname scooter? Of krijg ik ook een geldboete erbovenop? En quanta kosta?
Mogelijkheid 2: Verkopen
Wat is dat ding waard (rekening houdend met bovenstaande puntjes)? Aprilia SR50 van ergens tussen 1993 en 1995 dacht ik.
Nu zit het zo dat er 2 mogelijkheden zijn.
Mogelijkheid 1: Zelf rijden
Wat is er stuk?
- Tellerpartij
- Banden
- Toeter
- Pinkers
- Contactslot
Nu valt dat wel te fixen, maar dat kost geld, en daar heb ik geen zin in Welke van bovenstaande dingen zijn verplicht?
En dan het ding met de verzekering. Nu is het zo dat dat ding 70 of 80 loopt heb ik gisteren getest (echt precies weet ik het niet, want de teller is natuurlijk kapot).
Momenteel is het niet verzekerd. Maar aangezien dat ding 30 mag en 70 loopt, gaat de verzekering zich wss toch terugtrekken als ik daar iets mee tegenkom veronderstel ik, dus heeft verzekering totaal geen zin. Maar wat gebeurt er als ze mij dan pakken (zonder ongeval, dus gewoon routinecontrole)? Enkel in beslagname scooter? Of krijg ik ook een geldboete erbovenop? En quanta kosta?
Mogelijkheid 2: Verkopen
Wat is dat ding waard (rekening houdend met bovenstaande puntjes)? Aprilia SR50 van ergens tussen 1993 en 1995 dacht ik.
Comment