Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals ik al zei, ben er zeer tevreden over, dat is het hem niet. Ik heb er gewoon te weinig tijd voor en op het moment staat hij meer stil dan iets anders. Had er samen ééntje gekocht met een vriend van me paar maanden geleden, om samen te gaan rijden, weet je wel. Maar met ons werk (hij staat sinds kort in andere ploegen dan ik) kunnen we door de week al nooit tijd vrijmaken en in het weekend hebben we beide nog andere bezigheden.
Ik vind het dan ook zonde dat hij hier stil staat en zou hem dan ook graag verkopen.
Zo op mijn eerste gevoel, zou ik dat niet durven denk ik met deze Monkey.
Lijkt me niet zo veilig.
Ik heb nog een Skyteam PBR 90 (90 cc dus) gehad, die reed zo'n 80 km/h top. Had wel iets grotere wieltjes (10' tegenover 8') dan deze Monkey. Eigenlijk viel dat 'onveiligheidsgevoel' nog redelijk mee hoor... een 20 per uur extra had er echter toch wel wat over geweest denk ik.
Je zit ook laag tegen de grond en dat geeft niet echt veel vertrouwen.
Heb niet altijd beschikking tot pc dus doe ik het even via telefoon, dus als mijn reacties wat trager zijn, mijn excuses hiervoor...
Ik ga geen richtprijs geven maar €600 vind ik wat weinig voor nog een zo goed als nieuw 125 cc'tje. Topsnelheid ligt trouwens tussen de 110 en 120. In het begin is het idd wat wennen en voorzichtig zijn maar ik vind het persoonlijk wel veilig als je het gewend bent, en geloof me je bent het sneller gewend dan je denkt
Je kan het ook anders bekijken, door die 20km/uw extra kan je wel vlotter mee in het verkeer, zeker als je rijdt op een weg waar je 90 mag. En niemand zegt dat je tegen 110 per uur door de straten moet scheuren... Mijn auto gaat ook sneller dan de toegelaten snelheden en dat zou dan ook niet veilig zijn volgens de wet.
Heb niet altijd beschikking tot pc dus doe ik het even via telefoon, dus als mijn reacties wat trager zijn, mijn excuses hiervoor...
Ik ga geen richtprijs geven maar €600 vind ik wat weinig voor nog een zo goed als nieuw 125 cc'tje. Topsnelheid ligt trouwens tussen de 110 en 120. In het begin is het idd wat wennen en voorzichtig zijn maar ik vind het persoonlijk wel veilig als je het gewend bent, en geloof me je bent het sneller gewend dan je denkt
Ik was er dan ook maar met aan't lachen hoor
En eigenlijk zou ik het nog wel willen, terug een mini-4stroke in huis halen
Comment