Aangezien er hier nog te vinden zijn zal ik mijn monstertje hier ook eens zetten.
Het is een Skyteam PBR met redelijk wat "tuned parts", zoals 12" 5 spaaks velgen, stevigere achterbrug (G'craft), 108cc motor,...
Voorlopig is het nog een brommer, maar ik heb tegen volgende zomer m'n autorijbewijs 2 jaar, en dan wordt alles overgezet op een motokader.
Foto's:
Ik ga er deze winter wel nog 1 & ander aan veranderen als hij tegen dan nog niet verkocht is (staat te koop voor € 2150) zoals
Deftige foto's heb ik hiervan nooit genomen, stom van me. Hier is wat ik heb (van vorige eigenaar, en slechte kwaliteitsfoto beneden van mij) :
Meer foto's hieronder
Het is een Skyteam PBR met redelijk wat "tuned parts", zoals 12" 5 spaaks velgen, stevigere achterbrug (G'craft), 108cc motor,...
Voorlopig is het nog een brommer, maar ik heb tegen volgende zomer m'n autorijbewijs 2 jaar, en dan wordt alles overgezet op een motokader.
Foto's:
Ik ga er deze winter wel nog 1 & ander aan veranderen als hij tegen dan nog niet verkocht is (staat te koop voor € 2150) zoals
- chroom carters,
- chroom onderstel of backstep, ben er nog niet uit,
- andere koplamp,
- fourchebenen in bordeaux spuiten,
- gekartelde schijf voor,
- schijfkit achter,
- uitlaat onder zadel of een cheap ori pbr uitlaat, is enkel zodat m'n lief haar billekes niet verbranden als ze eens wil meerijden
- andere tandwielen (top ligt momenteel te laag voor zo'n 108cc),
- digitale km & toerenteller,
- windscherm.
Deftige foto's heb ik hiervan nooit genomen, stom van me. Hier is wat ik heb (van vorige eigenaar, en slechte kwaliteitsfoto beneden van mij) :
Meer foto's hieronder
Comment