Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Dax of iets anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    bijna
    handig is dat je in iet of wat auto krijgt
    Yup, ik spreek uit ervaring. Zo'n DAX gaat zelfs in een VW Polo, en dan kan er nog 3 man bij

*EDIT*

Hoewel ik mijn crossmasjien ook al in 'n break gekregen heb

Comment

Wij reden vroeger met een Frontera. Kan je het je voorstellen dat die Dax erin ging

Intusse is het zo goed als in orde gekomen, ons pa gaat een handje toesteken. Dus Dédé, thnx voor het aanbod maar het zal nu wel lukken

grtz
      Sebas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
        Als je veel met je dax rijdt, zou ik deze aanraden

Die uitleg met bijhorende foto begrijp ik in de verste verte niet, verklaar u nader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
          Die uitleg met bijhorende foto begrijp ik in de verste verte niet, verklaar u nader.
          Oortjes beschermen tegen het geluid hè. Zeker wanneer er een 'luide pijp' onder steekt
          En dat niet alleen, ook het windgeruis is lastig en kan voor schade zorgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
            Oortjes beschermen tegen het geluid hè. Zeker wanneer er een 'luide pijp' onder steekt
            Hij zegt toch niet dat er een 'luide pijp' opstaat, hij zegt dat als je met een dax rijdt je van die oorbeschermers moet hebben.
            Is een Dax dan synoniem aan veel geluid misschien?
            Ik ken menig tweetakt geweld met pijpen met vijftig krullen in die meer 'laweit' maken.

Dus, ik snap het nog niet.

Comment

de discussie is open
              iedereen heeft gelijk

Comment

Koopt u beter een Monkey.

véél cooler.

Weet er nog eentje te koop staan, prachtstaat, vette pijp eronder...

Comment

Ik ken menig tweetakt geweld met pijpen met vijftig krullen in die meer 'laweit' maken.
                  doelt u op mijn kart (maakt normaal veel lawaai, en ik heb zeker 5 krullen)

jammer genoeg maakt dat blokje momenteel geen lawaai

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                    En dat niet alleen, ook het windgeruis is lastig en kan voor schade zorgen.
                    Kan mij toch niet voorstellen dat een Dax luider is dan pakweg een Duc met (of zelfs zonder ) Termignoni's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Koopt u beter een Monkey.

véél cooler.

Weet er nog eentje te koop staan, prachtstaat, vette pijp eronder...
                      Hij wil een dax, dus...
                      Smaken vershillen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                        doelt u op mijn kart (maakt normaal veel lawaai, en ik heb zeker 5 krullen)

jammer genoeg maakt dat blokje momenteel geen lawaai
                        Euhm nee... heb ik namen genoemd?
                        Ik wist zelfs niet dat jij een kart had.

Comment

Euhm nee... heb ik namen genoemd?
                          Ik wist zelfs niet dat jij een kart had.
                          nee, je hebt geen namen genoemd, maar als het over krullen gaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                            nee, je hebt geen namen genoemd, maar als het over krullen gaat
                            Ah zo, 'k had 'm niet door, gij hebt krullen op uw kopke zeker, is 't niet?

Comment

Ik moet voorlopig de eerste stille dax nog tegenkomen.

Vanaf 80 decibel treedt er schade op aan je gehoor. Als je daar elke dag mee rondrijdt, raad ik oordopjes aan. Mijn vespa is stukken stiller dan een dax, maar ik draag er ook. Het windgeruis overschrijdt die 80 decibel ook en ik zit dagelijks 40 minuten op de scoot. Ik wil geen definitief gehoorverlies.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Dat zal dan puur toeval zijn want ze rijden heus wel rond hoor, 'de stille daxen', net zoals er ook luide tweetakters rondrijden, dus ik begrijp uw associatie nog niet. Als je oordopjes gebruikt tegen het windgeruis kan ik best inkomen, maar de wind waait even hard op een tweetakt als op een viertakt, dat is trouwens een andere discussie die niets te maken heeft met motorgeluid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  bijna
                                  handig is dat je in iet of wat auto krijgt
                                  Toen ik de chappy verkocht heb kon ik die ook gewoon in de koffer zetten en bij de verkoper afzetten

Comment

Ik heb ook nog nergens over tweetakt vs viertakt gesproken??
                                    Waarom voel je je aangevallen?

Als mijn garantie op de wesp voorbij steek ik er ook een luidere uitlaat op hoor
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik heb ook nog nergens over tweetakt vs viertakt gesproken??
                                      Waarom voel je je aangevallen?

Als mijn garantie op de wesp voorbij steek ik er ook een luidere uitlaat op hoor
                                      Wat zit je dan altijd te lullen dat daxen uw dochter wakker maken, dat je oordopjes nodig hebt als je ermee rijdt,...??
                                      Waarom zeg je dan nooit dat brommers in het algemeen (zowel tweetakt als viertakt) met open uitlaten veel lawaai maken? Nee, altijd daxen viseren, die altijd viertakten zijn, dus aan uw uitleg kan ik alleen maar afleiden dat jij een probleem hebt met viertakten, terwijl ze helemaal niet alleen verantwoordelijk zijn voor geluidsoverlast als het over gemotoriseerd tuig gaat.
                                      Begrijp je het nu?

Comment

Vanaf 80 decibel treedt er schade op aan je gehoor. Als je daar elke dag mee rondrijdt, raad ik oordopjes aan. Mijn vespa is stukken stiller dan een dax, maar ik draag er ook. Het windgeruis overschrijdt die 80 decibel ook en ik zit dagelijks 40 minuten op de scoot. Ik wil geen definitief gehoorverlies.
                                        dat maakt de dax net uniek... velen halen de demper eruit. Laat die erin en het valt nog mee... Liever een dax dan een vespa, maar dat is mijn mening.
                                        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                          Toen ik de chappy verkocht heb kon ik die ook gewoon in de koffer zetten en bij de verkoper afzetten
                                          als de cagiva verkocht raakt komt er mss wel een moto-zb 110 in de plaats om die reden

Comment

Working...
                                          X