Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
het wordt zeker den Dax ze.. Het monteren zal geen lachertje zijn, maar het zal een mooi resultaat zijn dus da's motiverend hè..
ik hoop hem toch wel tegen het nieuwe schooljaar klaar te hebben dus... Ik laat je't wel weten
vandaag was het trouwens meeting bobby, een van de grootste mini4takt meetings van europa. Ben er zelf net van terug.
Door het slechte weer niet zo lang gebleven en de brommer op de remorque terug naar huis laten brengen door iemand
vandaag was het trouwens meeting bobby, een van de grootste mini4takt meetings van europa. Ben er zelf net van terug.
Door het slechte weer niet zo lang gebleven en de brommer op de remorque terug naar huis laten brengen door iemand
Ik kom elk jaar zien, maar dit jaar kon ik niet door een lentefeest, 'k heb niet veel gemist denk ik met dit weer.
Ja, die meeting is zalig. Van waaruit ben je vertrokken?
ik ben ook benieuwd hoor
hopelijk staat hij tegen september in elkaar zoda'k ermee naar school kan, want die ligt 13 kilometertjes verderop vanwaar ik woon dus da zou wel fijn zijn
ge gaat hem toch helemaal origineel laten hoop ik?
een echte honda moet niet verprutst worden met van alle veranderingen enzo
veel geluk nog verder khoop dat het goed lukt
Proficiat met je keuze om niet voor de replica te gaan! Eens je hem in elkaar gestoken hebt zal je enorm veel bijgeleerd hebben over hoe alles ineen zit! Veel plezier ermee!
Wat is origineel laten natuurlijk? Als je er een niet-originale uitlaat opzet is hij ook niet meer origineel.. Afgezien van op termijn misschien een andere uitlaat blijft hij helemaal zoals hij is
'k Ben nu bezig met de examens en dan nadien zal ik er is aan beginnen.. Zien da'k al eens foto's kan nemen van de stukken
Wat is origineel laten natuurlijk? Als je er een niet-originale uitlaat opzet is hij ook niet meer origineel.. Afgezien van op termijn misschien een andere uitlaat blijft hij helemaal zoals hij is
'k Ben nu bezig met de examens en dan nadien zal ik er is aan beginnen.. Zien da'k al eens foto's kan nemen van de stukken
Comment