Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als de cagiva verkocht raakt komt er mss wel een moto-zb 110 in de plaats om die reden
Ik heb nog zo'n Skyteam PBR (ZB replica) gehad met een 90 cc zongshen blokje eronder, dat rijdt echt plezant. Ook geen problemen mee gehad, buiten de batterij en de ketting die ik heb moeten vervangen. De afwerking is echter niet echt denderend.
Ik wist niet dat er ZB 110 cc's bestonden?
Deze was de mijne.
Ingekorte achterkant en rekje, zelfgemaakte demper erop en een plat stuurtje. Als ik een bocht nam moest ik wel m'n knieën naar buiten draaien anders kwam het stuur ertegen.
Omdat de topsnelheid net geen 80 km/h was, 'k vond dat net iets te traag om in het verkeer mee te kunnen. Ik heb een tijd rondgelopen met het gedacht er een 124 cc Zongshen blok onder te steken zodat 'ie zo'n 110 zou lopen maar dat vond ik niet echt verantwoord met die 10' wieltjes eronder.
Maar om ermee op de binnenbaantjes rond te crossen is het een ideaal ding, en het geluid is gewoon zalig met zo'n open pijp erop.
altijd knappe bromers gevonden die ZB's
een moderne dax zeg maar.
de witte waren zeldzaam
Destijds (jaren tachtig) was het de opvolger van de dax, maar echt doorgebroken is 'ie nooit, niemand vond 'm echt mooi (ik toen ook niet trouwens), daarom dat hij nu zo zeldzaam is en bijgevolg ook duur.
Wat zit je dan altijd te lullen dat daxen uw dochter wakker maken, dat je oordopjes nodig hebt als je ermee rijdt,...??
Waarom zeg je dan nooit dat brommers in het algemeen (zowel tweetakt als viertakt) met open uitlaten veel lawaai maken? Nee, altijd daxen viseren, die altijd viertakten zijn, dus aan uw uitleg kan ik alleen maar afleiden dat jij een probleem hebt met viertakten, terwijl ze helemaal niet alleen verantwoordelijk zijn voor geluidsoverlast als het over gemotoriseerd tuig gaat.
Begrijp je het nu?
Verdraai jij dikwijls iemands woorden om gelijk te krijgen?
Waarschijnlijk wel.
Heb ik gezegd dat je het al meermaals gezegd hebt? Wie verdraait hier woorden? Btw, ne Camino met een promapijp zal u dochter ook wel wakker maken zeker, en die oordopjes zal je ook wel nodig hebben op een opgefokte booster, of niet zo?
Heb ik gezegd dat je het al meermaals gezegd hebt? Wie verdraait hier woorden? Btw, ne Camino met een promapijp zal u dochter ook wel wakker maken zeker, en die oordopjes zal je ook wel nodig hebben op een opgefokte booster, of niet zo?
Pss, logische redenering was ironisch. Ken je ironie?
Ik val een dax aan, omdat een dax een viertakt is, val ik alle viertakten aan????
*zucht*
Was niet als compliment bedoelt, geloof me
Soit, ik ga hier niet meer op reageren. Ik heb op andere plaatsen al genoeg gezegd datik dax'en wel leuke brommers vind. Feit dat je zo fel reageert, zal wel ergens z'n oorzaken hebben.
Case f****ing closed.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Bij de eerste staat een knipoogje.
Bij de tweede zeg ik nog: 't is een schoontje
Bij derde zeg ik effectief dat ze lawaai maken, maar ook dat ik het leuke dingen vind
Bij de vierde staat weer een knipoogje.
Ik val een dax aan, omdat een dax een viertakt is, val ik alle viertakten aan????
*zucht*
OMDAT EEN VIERTAKT EEN SPECIFIEK GELUID HEEFT DAT VERSCHILT MET DAT VAN DE TWEETAKTERS, HET GAAT HIER OVER HET GELUID, NIET OVER HET TYPE BROMMER!!!! EEN PBR, MONKEY, DAX, AMIGO,... MAKEN MET EENZELFDE OPEN PIJP EEN IDENTIEK GELUID.
DUS...JE VALT VIERTAKTERS WEL AAN!
*zucht in 't kwadraat*
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Was niet als compliment bedoelt, geloof me :twisted
Ja, dat had ik nu echt eens niet door seg.
Soit, ik ga hier niet meer op reageren. Ik heb op andere plaatsen al genoeg gezegd datik dax'en wel leuke brommers vind.
Nog eens dus, het gaat over het MOTORBLOK met bijhornde uitlaat die veel lawaai maakt. Niet over het esthetische van de brommer in z'n geheel. Ik heb toch nooit gezegd dat jij vindt dat alle daxen mottige bakken zijn?
Feit dat je zo fel reageert, zal wel ergens z'n oorzaken hebben.
Bij de eerste staat een knipoogje.
Bij de tweede zeg ik nog: 't is een schoontje
Bij derde zeg ik effectief dat ze lawaai maken, maar ook dat ik het leuke dingen vind
Bij de vierde staat weer een knipoogje.
Comment