Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Dax of iets anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
    Je hebt gelijk Jakkel.

Ik haat alle viertakten...
    Allez, geef je het op? Nu al?
    Tsja... eens moet je die handdoek werpen hé.

Voor de rest heb ik geen haatgevoelens naar jou toe hoor, ook al ben je een 'viertakthater'.

Comment

In de kleuterschool zouden we nu een handje moeten geven...

Maar een viertaktlover krijgt van mij geen pol.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

die hard vespa lover !
        cool

heb ik respect voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
          In de kleuterschool zouden we nu een handje moeten geven...

Maar een viertaktlover krijgt van mij geen pol.
          Van mij krijgt iedereen een hand, discriminatie staat niet in mijn woordenboek.

Comment

Ga maar zeker voor die Honda Dax en niet voor een replica.
            Ik heb het beide gehad en de Dax was 1000 keer wijzer om mee te rijden!

Comment

het wordt zeker den Dax ze.. Het monteren zal geen lachertje zijn, maar het zal een mooi resultaat zijn dus da's motiverend hè..
              ik hoop hem toch wel tegen het nieuwe schooljaar klaar te hebben dus... Ik laat je't wel weten

Comment

vandaag was het trouwens meeting bobby, een van de grootste mini4takt meetings van europa. Ben er zelf net van terug.

Door het slechte weer niet zo lang gebleven en de brommer op de remorque terug naar huis laten brengen door iemand

Antwerpen is't Stad
                en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann
                  Ga maar zeker voor die Honda Dax en niet voor een replica.
                  Ik heb het beide gehad en de Dax was 1000 keer wijzer om mee te rijden!
                  Het probleem met de 'echte' Honda daxen is dat de jongste exemplaren minstens 7 à 8 jaar oud zijn en dat komt de betrouwbaarheid niet echt ten goede en zeker met een OT dax van 30 jaar oud is 't doorgaans één en al misérie. Qua afwerking kunnen de chinese replica's echter niet tippen aan de Honda's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                    vandaag was het trouwens meeting bobby, een van de grootste mini4takt meetings van europa. Ben er zelf net van terug.

Door het slechte weer niet zo lang gebleven en de brommer op de remorque terug naar huis laten brengen door iemand
                    Ik kom elk jaar zien, maar dit jaar kon ik niet door een lentefeest, 'k heb niet veel gemist denk ik met dit weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé

Ja, die meeting is zalig. Van waaruit ben je vertrokken?

Comment

Dédé was vanuit Brasschaat vertrokken.

Das wel sjiek dat je nog een originele Dax hebt. Das echt wel kwaliteit. Kan je veel mee doen. Ben eens benieuwd

Comment

ik ben ook benieuwd hoor
                          hopelijk staat hij tegen september in elkaar zoda'k ermee naar school kan, want die ligt 13 kilometertjes verderop vanwaar ik woon dus da zou wel fijn zijn

Comment

ge gaat hem toch helemaal origineel laten hoop ik?
                            een echte honda moet niet verprutst worden met van alle veranderingen enzo
                            veel geluk nog verder khoop dat het goed lukt

Comment

Proficiat met je keuze om niet voor de replica te gaan! Eens je hem in elkaar gestoken hebt zal je enorm veel bijgeleerd hebben over hoe alles ineen zit! Veel plezier ermee!

Comment

Thnx TomT & GTS

Wat is origineel laten natuurlijk? Als je er een niet-originale uitlaat opzet is hij ook niet meer origineel.. Afgezien van op termijn misschien een andere uitlaat blijft hij helemaal zoals hij is
                                'k Ben nu bezig met de examens en dan nadien zal ik er is aan beginnen.. Zien da'k al eens foto's kan nemen van de stukken

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                                  Thnx TomT & GTS

Wat is origineel laten natuurlijk? Als je er een niet-originale uitlaat opzet is hij ook niet meer origineel.. Afgezien van op termijn misschien een andere uitlaat blijft hij helemaal zoals hij is
                                  'k Ben nu bezig met de examens en dan nadien zal ik er is aan beginnen.. Zien da'k al eens foto's kan nemen van de stukken

grtz
                                  Doen! En post een verslagje van je werk plz!

Comment

Working...
                                  X