Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Honda is niet een beetje duurder, da's veel duurder! Koop bijvoorbeeld maar eens een 110 cc nice blok tegenover ne zongshen ofzo!

Beter een spotgoedkoop Aziatisch blok, rij je 't in frut, smijt het gewoon weg en koop een nieuw.
    Da valt toch nog mee op de site van luc de bondt staan er voor 1950 euro en minder en die beati's kosten 1675 euro .

Das toch niet veel duurder hé jakkel.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Da valt toch nog mee op de site van luc de bondt staan er voor 1950 euro en minder en die beati's kosten 1675 euro .

Een monster zonshen 140 cc blok kost bij De Bondt nieuw 395 euro.
      Een gereviseerd (niet nieuw dus) 108 cc nice blok kost 750 euro.

Ik vind dat veel duurder en dat dan nog voor minder cc's.

Comment

• Zolang ik niets van die motoren enz. ken, houd ik het liever op een namaak hoor. Geen zin om een echte Honda te kopen, die helemaal in orde te zetten en er daarna frieten mee te gaan halen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten

Is inderdaad niet duur. Met zo'n brommer kan je 10 jaar rijden zonder 1 probleem. Laat hem 4 maand stilstaan en hij start nog na 1 kick. Dat is het verschil met een namaak
          Dat wil dus ook zeggen dat ze motorisch veel beter zijn.

Dus beter een deftige honda motor kopen en deftig materiaal hebben ipv een goedkoop chinees blok. Trouwens meer cc wil niet zeggen dat je sneller rijdt. Nu moet je ook wel opletten wat je koopt (zeker bij nice) want er worden veel van die motoren gereviseerd in Thailand en dan is de betrouwbaarheid ook weg. Dan heb je hetzelfde als een Chinees blok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
            Is inderdaad niet duur. Met zo'n brommer kan je 10 jaar rijden zonder 1 probleem. Laat hem 4 maand stilstaan en hij start nog na 1 kick.
            Mijn 'echte' Honda Dax start na vier maanden stilstand toch niet van de eerste kick hoor.

Comment

Mijn 'echte' Honda Dax start na vier maanden stilstand toch niet van de eerste kick hoor.

Ik doelde op de daxjes bij debondt. NT daxen dus
              OT daxen zijn 30-40 jaar dan kan je ook niet verwachten dat ze direct starten

Maar ik ben al blij om te horen dat je een echte honda dax hebt.

Comment

Ik doelde op de daxjes bij debondt. NT daxen dus
                En het toeval wil dat ik een NT heb!

Comment

En het toeval wil dat ik een NT heb!

Dan zou je hem beter eens nakijken

Comment

• Voor mij is zo'n namaak Chinees geval van 999 euro meer dan goed genoeg.

Comment

• Post eens een foto van je NT, Jakkel.

Comment

Dan zou je hem beter eens nakijken
                        Perfect in orde!!

Btw, ik heb nog een tijd een Skyteam PBR met 90 cc Zonshen blok gehad. Zalig blokje! Startte trouwens na één kick na lange stilstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Voor mij is zo'n namaak Chinees geval van 999 euro meer dan goed genoeg.

http://www.beati.be/index.asp?CAT=PR...13&Groupid=565

Moeilijk om mensen te overtuigen dat een oude honda brommer/moto beter is dan een nieuwe brommer/moto..

Ervaring zal het je wel vertellen

Ben je van plan eentje te kopen ?

Comment

Post eens een foto van je NT, Jakkel.
                            Staat in m'n inkomhall.

Is een NT omgevormd naar OT.

Comment

Perfect in orde!!

Btw, ik heb nog een tijd een Skyteam PBR met 90 cc Zonshen blok gehad. Zalig blokje! Startte trouwens na één kick na lange stilstand.
                              Ikzelf heb ook nog een ZC motor gehad. En startte ook altijd en nooit echt veel problemen mee gehad.. Maar nog altijd niet te vergelijken met honda kwaliteit

Nuja, hier worden zeer veel discussies rond gevoerd. http://daxboard.be zou ik zo durven zeggen. Daar kan je er genoeg over lezen

Comment

Moeilijk om mensen te overtuigen dat een oude honda brommer/moto beter is dan een nieuwe brommer/moto..

Ervaring zal het je wel vertellen

Ben je van plan eentje te kopen ?

Ik wil dat gerust geloven dat dat veel betere kwaliteit is. Maar ik zoek er eentje om een jaartje mee naar het werk te bollen en dan lijkt me een namaak meer dan goed genoeg. Overtuig me dat ik ongelijk heb

Ik ga er waarschijnlijk eentje kopen.

Comment

Nuja, hier worden zeer veel discussies rond gevoerd. http://daxboard.be zou ik zo durven zeggen. Daar kan je er genoeg over lezen
                                  Nee, daar blijf 'k liever weg. Da's nog meer ne kindertuin dan AW... allée vroeger was daar toch zo.

Comment

Ik wil dat gerust geloven dat dat veel betere kwaliteit is. Maar ik zoek er eentje om een jaartje mee naar het werk te bollen en dan lijkt me een namaak meer dan goed genoeg. Overtuig me dat ik ongelijk heb
                                    Kopen die chinese rommel! Kost twee keer niks, de blokjes houden het voldoende lang uit en als de boel begint op te roesten ben je 't toch moe, en dan smijt je 't gewoon weg.

Comment

Kopen die chinese rommel! Kost twee keer niks, de blokjes houden het voldoende lang uit en als de boel begint op te roesten ben je 't toch moe, en dan smijt je 't gewoon weg.

Dat is idd de bedoeling. Buiten dat weggooien dan toch

Comment

Ik ga er waarschijnlijk eentje kopen.

Registreer je op http://daxboard.be. Daar bestaan er genoeg topic's van Honda vs Namaak. Argumenten genoeg.

De hoofdreden voor de meeste mensen die namaak kopen is omdat het goedkoper is. Vroeger was een honda veel duurder dan nu. Dus waarom zou je dan nog namaak kopen als je een honda kan kopen voor 100-200-300 ? euro duurder?

Comment

Dat is idd de bedoeling. Buiten dat weggooien dan toch
                                          Ja, dat weggooien was er wat over.

Comment

Working...
                                          X