Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de originele uitlaat nog altijd het mooiste, maar ik heb ergens gezien dat ge een kitaco uitlaat kunt kopen met dezelfde look als eene originele moet wel vet zijn
840 voor een dax uitlaatje. Mijn supersprint M3 einddemper was 140 goeiekoper
Bij Luc de Bondt kunt ge nog originele uitlaten krijgen. Ga mij er binnenkort wel eentje halen denk ik. Mijn Jincheng demperke heeft zijnen tijd gehad Kostte mij ook maar 10 euro...
Hoe simpel het soms kan zijn...
Blijkt gewoon het zwart plastiekje van het standaard voorspatbord op het achterspatbord gevezen.
Had er nog zo eentje reserve liggen, net dit topic terug tegengekomen en ineens die "ingeving". Direct erop gevezen, ipv die rubben spatlap, ziet er ni slecht uit. Hopelijk ook effectief, wachten op de eerste regenbui dus (mag nog wel ff uitblijven)
Zit er eigenlijk een verschil tussen "duitse" en "belgische" daxen ?
Ja, de papieren.
Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.
Nee, de voornaamste verschillen tussen een OT (oud type) Duitse Dax en OT 'Belgische' Dax zijn de andere spatborden, een andere tellerpartij en een ander achterlicht.
Ah merci vandaar de term duitse spatbordjes en ik neem aan dat je voor een originele belgische iets meer geld op tafel moet leggen ?
Comment