Staat wel niet goed afgesteld... Heb net de gashendel al spelingvrij gemaakt, evenals de schakelpook en de kickstarter. Elektische starter doet het alleen als hij redelijk warm is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
Staat wel niet goed afgesteld... Heb net de gashendel al spelingvrij gemaakt, evenals de schakelpook en de kickstarter. Elektische starter doet het alleen als hij redelijk warm is.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIn eerste vitesse trekt hij goed op, ik reed er al direct mee op 1 wiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk ook.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDax is volledig afgesteld, veel beter nu.
Ik heb ook ontdekt dat een Duitse dax geen pinkers heeft
Wel redelijk ambetant, is er een mogelijkheid om daar pinkers op te zetten ?
'k Heb m'n reflectoren aan de zijkant er al afgehaald. Heeft iemand een idee wat een onderhoudje in een gemiddelde 4-takt garage kan kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenZijn die verplicht?
'k Heb m'n reflectoren aan de zijkant er al afgehaald. Heeft iemand een idee wat een onderhoudje in een gemiddelde 4-takt garage kan kosten?
Naar dat onderhoud ben ik ook wel benieuwd, ik ga wel niet elke keer terug naat de bondt rijden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenNice!
En nu: tjoenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenPinkers gebruiken is enkel verplicht als je voertuig ermee uitgerust is.
Jullie moeten die dingen echt niet laten onderhouden. Koop een werkplaatshandboek, schrijf je in in een Dax-club, en doe het zelf. Zo leer je je machine kennen, en het is eigenlijk nog gewoon leuk om te doen ook.
Maar langs de andere kant is het ook wel eene hele boel geld want ik in men pollekes heb in mijn geval.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk kan mijn brommer al starten, en in 1ste vertrekken!
En de luchttoevoer? regelen.
Edit: van plan om m'n kleppen zelf af te stellen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHoeveel cilinders heeft een Duitse Dax wel nie?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenBougie nog niet gevonden eigenlijk.
Net een helm gaan kopen.
Een davida vind ik wel geweldig alleen spijtig dat ze zo duur zijn .
Momo design is al iets goedkoper, ik wil persé eene retro-helm .
Ik heb hier wel nog een oude pothelm van mijne opa waar ik voorlopig mijn testritjes op doe en de helm van mijne pa een shark denk ik.
Die bougie zit verstopt onder een "hoedje" dat vasthangt aan het blok.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten'k Heb gewoon een goedkope pothelm gekocht... Matzwart en goed genoeg imo.
Maar ze hadden hem nietmeer in mijn maat en ze konden hem niet bestellen .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
Tuurlijk zag ik wel waar die bougie zat, maar kheb hem nog niet opengehad.
Kleppen afstellen is simpel hé. 'k Heb alleen geen voelermaatje.
heb die nodig voor mijn studies
Comment
Comment