Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Coming up: onderhoud en stickers laten plaatsen, 'kga de pinkers eraf halen en een ot achterlicht plaatsen. (zelf proberen alleszins)
Achterste voetsteunen ben'k ook liever kwijt, maar die hangen precies nog vast met iets anders, dus nog uitzoeken.
Nice! Valt zeker wat van te maken.
Ik zou heel dat achterspatbord eraf zwieren (met rekje etc.), en de spiegel er ook af.
Dan stickers, andere uitlaat et voila.
Coming up: onderhoud en stickers laten plaatsen, 'kga de pinkers eraf halen en een ot achterlicht plaatsen. (zelf proberen alleszins)
Achterste voetsteunen ben'k ook liever kwijt, maar die hangen precies nog vast met iets anders, dus nog uitzoeken.
Nice! Valt zeker wat van te maken.
Ik zou heel dat achterspatbord eraf zwieren (met rekje etc.), en de spiegel er ook af.
Dan stickers, andere uitlaat et voila.
Prachtige kleur op je Dxje Mijn blauw doet me altijd denken aan Californian girls van Katy Perry Dunno why, waarschijnlijk door de felle blauwe pruik fzo
Pinkers heb ik er ook afgesmeten en da's al meteen een verbetering. Dat achterlichtje plaatsen is helemaal niet moeilijk. Ik heb het vorige week zelf gedaan: zadel omhoog voor wat werkruimte, de veringen bovenaan los draaien, maar niet gans los. Vanaf de helft krijg je het rekje er al tussenuit geschoven. Je snapt het wel als je het zien
Dat spatbord zijn 2 boutjes onder't zadel die los moeten, en ééntje onderaan het achter spatbord.
Moest je een echt ot-achterlicht steken op die beugel, en je weet niet meteen welke kleur kabel aan te sluiten (de kleuren verschillen namelijk), dan zeg je het maar
20 minuutjes werk zeg maar voor gans dat spatbord eraf te halen en die nieuwe ot-beugel + ot-lichtje te steken én dat rekje eraf te halen
Nice! Valt zeker wat van te maken.
Ik zou heel dat achterspatbord eraf zwieren (met rekje etc.), en de spiegel er ook af.
Dan stickers, andere uitlaat et voila.
Gaat dus gebeuren binnen dit en een maand.
Behalve die uitlaat, kost nu nog wat teveel naar m'n goesting.
Pfffffffff hij start weer niet meer Honda-kwaliteit men kloten...
Ik ga hem eens op onderhoud doen ergens in sint-truiden, ben serieus mijn vertrouwen kwijt in de bondt,die had toch ook wel eens alles kunnen nakijken eer dat hem zoiets verkoopt
Ondertussen wel al een naam gevonden
Het is Gertrude geworden .
(Trudi voor de vrienden )
Net op Signzz.com wat leuke stickertjes gekocht. Tegen oktober zal hij ook wel ingeschreven moeten zijn.
Deze winter nog wat aanpassingen doen (stuurtje, uitlaat, spatbordjes, veringen, ketting, ...) en dan is't goed.
'k Heb ook precies gezien dat de prijzen op ebay.de precies lager liggen, want de enige 2 dealers die ik ken ("de Koen" in Antwerpen en dan De Bondt in Hamme) zijn eigenlijk toch wel duur...
Nu was ik aan het denken aan een nieuwe carburator+spruitstuk+luchtfilter, maar wat met de katalysator?
Als ik zo'n tuning-carbu koop, kan die katalysator er niet meer op (duh), maar volstaat het dan van gewoon die opening dicht te draaien met een boutje oid?
EDIT: 't is blijkbaar geen katalysator maar recirculatiekit ofzoiets. 'k Heb het er maar afgesmeten en in iedere opening boutjes gedraaid. Voorlopig kan ik toch niet rijden, dus we zullen binnenkort wel zien wat 't geeft.
Daarstraks wat gaan rijden met Gertrude
En het is echt zalig het is zo chill rijden met dat prachtige geluid op de achtergrond en hoe smooth je bochten kan nemen met die kleine wieltjes
Wat mij wel is opgevallen, is dat ik er niet meer als 40 kan uithalen op het vlakke, 45 lukt nog just in de bergaf.
Ik heb gehoord dat het er nog een soort begrenzing op zit.
Op de papieren staat ook dat ze officieel maar 38 rijdt .
Daarstraks wat gaan rijden met Gertrude
En het is echt zalig het is zo chill rijden met dat prachtige geluid op de achtergrond en hoe smooth je bochten kan nemen met die kleine wieltjes
Wat mij wel is opgevallen, is dat ik er niet meer als 40 kan uithalen op het vlakke, 45 lukt nog just in de bergaf.
Ik heb gehoord dat het er nog een soort begrenzing op zit.
Op de papieren staat ook dat ze officieel maar 38 rijdt .
Onbegrensde CDI steken. De standaard CDI begrenst het aantal toeren
Julie daarnet gaan halen, toerke gereden, die plakkers staan geweldig goed, rijdt veel zuiverder! *den dezen in blij*
'k Val wel nog altijd regelmatig stil aan de lichten bij't vertrekken.
Julie daarnet gaan halen, toerke gereden, die plakkers staan geweldig goed, rijdt veel zuiverder! *den dezen in blij*
'k Val wel nog altijd regelmatig stil aan de lichten bij't vertrekken.
Julie daarnet gaan halen, toerke gereden, die plakkers staan geweldig goed, rijdt veel zuiverder! *den dezen in blij*
'k Val wel nog altijd regelmatig stil aan de lichten bij't vertrekken.
Inderdaad ja...
Wat je ook kan doen is het spruitstuk eens bekijken. Hoogstwaarschijnljik zit er een rondel in binnenin. Als je die eruit peutert zal ze ook vlotter lopen. Anders uitboren of een ander spruitstukje monteren.
Comment