Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als 't regent en hij valt stil, check dan eerst of die filter niet te nat is voor dat ge uw bougie eruit begint te draaien
Raad voor binnenkort
Ik rijd er praktisch nooit mee in de regen.
Anyway... 12-way stukje gekocht en gemonteerd. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boor in het spruitstuk te zetten.
Zal wel te snel rijden nu, maar da ga'k in overtoeren, dus eerst andere tandwielen steken. (dan gaat hij nog sneller )
Miljaar... Hopen op geen controle.
Niet veel dacht ik...
Maar de uwe is volledig origineel dacht ik?
Ik gok 1500, maar ben totaal niet zeker.
Die staat idd volledig origineel, maar hier en daar wat roest.
Ik zal hem dit weekend eens gaan halen dan kan ik zien in welke staat hij is, na enkele jaren onder een doek buiten te hebben gestaan.
Hazen, gij zijn nogal ne crack zene.
Ge druft het niet aan om zelf wa olie te verversen of om een band te leggen, maar hiervoor:
draai je je hand niet om!
Boren heb'k al meer gedaan dan die dingen.
Allez, mijn pa had het gedaan terwijl ik het wou doen, dus heeft hij ne keer goed tegen d'n binnenkant gestoten.
Die Zero Rose uitlaat mag weg. De bevestigingsbeugel is er niet bij. Ik wou zelf iets in elkaar steken, maar 'k heb een andere uitlaat op't oog.
Iemand die dus wat handig is, mag een bod doen...
'k Ga een echte kopen wss. Eerst zien of'k de juiste tandwielen heb gekocht.
14-40 Besteld, ze zeggen dat ik vooraan 14 heb steken, maar niet echt gecontroleerd.
'Gouden' ketting er ook ineens bij.
'k Ga een echte kopen wss. Eerst zien of'k de juiste tandwielen heb gekocht.
14-40 Besteld, ze zeggen dat ik vooraan 14 heb steken, maar niet echt gecontroleerd.
'Gouden' ketting er ook ineens bij.
Wat is het prijsverschil met een Zero Rose en een RVS?
Met tandwielen begin ik niet te klooien, dan moet weer heel da spel open Zo'n ketting ligt er bij mij ook op nu.
Echte Zero Rose is nieuw zo'n 320 euro ofzoiets?
Tandwielen moet wel want 'k ga in overtoeren.
Iedereen spreekt van een "Echte Zero Rose", precies of die RVS is fake. RVS is gewoon een fabrikant die ook uitlaten maakt, en niet enkel voor Daxjes. Dus om echt van een namaak-modelletje te spreken, 'k weet zo niet. Feit is wel dat m'n RVS een pakje goedkoper is
Iedereen spreekt van een "Echte Zero Rose", precies of die RVS is fake. RVS is gewoon een fabrikant die ook uitlaten maakt, en niet enkel voor Daxjes. Dus om echt van een namaak-modelletje te spreken, 'k weet zo niet. Feit is wel dat m'n RVS een pakje goedkoper is
Spreekt voor zich, maar die RVS is gebaseerd op de Zero Rose natuurlijk. De kwaliteit van een 'echte' ligt ook een stukje hoger.
Spreekt voor zich, maar die RVS is gebaseerd op de Zero Rose natuurlijk. De kwaliteit van een 'echte' ligt ook een stukje hoger.
Vraag is een beetje of je daarvoor 150 euro meer voor wil leggen, voor een sound die al meer dan bon is.
Morgen snel naar De Bondt voor een nieuwe RVS, carbon exemplaartje. Ik twijfel nog een enkele of dubbele. Bij die dubbele moet ik weer beginnen met de pikkel te veranderen e.d. dus morgen eerst eens goed onderhoren.
In principe komt er dus dezelfde uitlaat onder, maar in't carbon
Comment