Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
    Achtertandwiel verkeerd besteld. Als iemand het wil overkopen, 40T voor singa en monkey. 10 euro.
    Hmm.
    Trek je daar beter door of ga je daar sneller door?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
      Hmm.
      Trek je daar beter door of ga je daar sneller door?
      Hangt er vanaf wat je nu hebt steken hé.

Comment

• Vraagje : Als ik mijn spruitstuk vervang door een scheef exemplaar, wat ga ik daar mee boeken : trek/ snelheid?
        En veel of valt dat nie te merken?
        En als ik de carburator mee vervang door een groter exemplaar?

Comment

• Als dat spruitstuk een grotere diameter heeft zal je verschil merken ja, de diameter hoeft alleen niet groter te zijn dan die van je carbu. Als je een grotere carbu steekt zal je waarschijnlijk ook je spruit moeten aanpassen.

Verschil in verbruik zal er ook zijn dan.

Comment

• Mijn eerste mod
            Een Honda zadel

2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Mijn eerste mod
              Een Honda zadel

Is dat 'Honda' opschrift er achteraf opgezet misschien, of is dat een origineel honda zadel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Is dat 'Honda' opschrift er achteraf opgezet misschien, of is dat een origineel honda zadel?
                Het is anders dan de meeste OT zadels maar toch origineel hoor .
                Gekocht bij een Honda-dealer.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Het is anders dan de meeste OT zadels maar toch origineel hoor .
                  Gekocht bij een Honda-dealer.
                  Interessant, wist ik niet.

Comment

• Nu is Gertrude pas gemaakt en nu heeft ze platte band .
                    Ik heb echt geen chance.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Man... ik heb de laatste twee jaar 7 platte banden gereden
                      Komt ervan als ge elke dag 25 km rijdt en langs wegwerken passeert
                      We mogen van geluk spreken dat die binnenbandjes hebben

Comment

• 'k Heb een RVS Zero Rose op't oog, kerel vraagt 110 euro, lijkt mij een redelijke prijs alleszins.

Was eerst van plan om een echte te kopen, maar 300 euro is ni niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                          Man... ik heb de laatste twee jaar 7 platte banden gereden
                          Komt ervan als ge elke dag 25 km rijdt en langs wegwerken passeert
                          We mogen van geluk spreken dat die binnenbandjes hebben
                          Ja het was vooral spijtig omdat ze nu net terug goed reed .
                          en maar goed van de binennbandjes ja, stel u voor dat we elke keer een nieuwe buitenband moesten kopen
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

'k Heb een RVS Zero Rose op't oog, kerel vraagt 110 euro, lijkt mij een redelijke prijs alleszins.

Was eerst van plan om een echte te kopen, maar 300 euro is ni niks.
                            Vind ik er ook van, ik zou niet twijfelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Vind ik er ook van, ik zou niet twijfelen
                              Miljaar, die andere is blijkbaar net verkocht.

Comment

Miljaar, die andere is blijkbaar net verkocht.
                                Zonde...

Nieuw gaan ze net geen 200 dacht ik, je hebt er ook dubbele... daxdodo.com

Daxdodo is wel een vette site eigenlijk

Comment

• dx is 9/10 pertotal
                                  fourche scheef...
                                  blok draait nietmeer zuiver
                                  koplamp en teller naar de knoppen

maar in de zomer komt er wel een nieuwe!! voor bobby enzo

edit:
                                  iemand geintresseerd in een over racing alu down?
                                  einde van de demper is geschaafd... maar niet overdreven
                                  denk dat vele kunnen beamen dat dit een prachtige uitlaat is met een mooie grom

geintresseerd? -> pb
                                  Last edited by ; 02/11/2010, 02:29.

Comment

• de mijne:

minder goede foto

ons groepje van bobby 2010:

favo m4t:

Comment

• Bij deze stel ik mijn Dax ook eens voor, het is een '72 OTer. Veel is er niet standaard gebleven zoals je al op de foto's kan zien. 1 remark hier zit geen enkel Jincheng/skyteam/zenhua of ander chinees onderdeel aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                                        Bij deze stel ik mijn Dax ook eens voor, het is een '72 OTer. Veel is er niet standaard gebleven zoals je al op de foto's kan zien. 1 remark hier zit geen enkel Jincheng/skyteam/zenhua of ander chinees onderdeel aan.
                                        Niet mis, alleen... Die remark stoort mij een beetje.

Ik vind het een beetje zielig om een ot'er zo te verkrachten. Pimp zo'n Chineesje dan, in mijn ogen. 't Feit alleen al dat je zegt dat er geen enkel Chinees onderdeel aan hangt, vind ik dit zeker heiligschennis. Dit gezegd zijnde... Maar 't is wel een vette brom

Comment

• Die van de papa. Persoonlijk zou ik er nog enkele dingen aan veranderen maar het is niet de mijne (die is in opbouw).

Comment

Working...
                                          X