Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ge maar weet dat alles echt pokkeduur is en dat ge dat er lang niet voor terugkrijgt. Zie nu, hoe lang staat mijne al te koop... Zelfs 900 euro is al te veel, en daarvoor blijft hij echt wel staan.
Had je die opgevoerd of was dat standaard zo?
Want ik denk dat de mijne standaard ook zoiets zou geven op de rollen Die rijdt eigenlijk echt wel snel. Komt misschien ook omdat ik maar 60 kg weeg
Had je die opgevoerd of was dat standaard zo?
Want ik denk dat de mijne standaard ook zoiets zou geven op de rollen Die rijdt eigenlijk echt wel snel. Komt misschien ook omdat ik maar 60 kg weeg
Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
Maar om van kortrijk naar antwerpen te rijden, in groep met weinig pauzes zonder oliekoeler is gewoon zelfmoord voor da blokske.
Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
Maar om van kortrijk naar antwerpen te rijden, in groep met weinig pauzes zonder oliekoeler is gewoon zelfmoord voor da blokske.
Kerel, da's 50cc... D'r rijden groepen van overal tot in antwerpen, check Daxboard es.
Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
Maar om van kortrijk naar antwerpen te rijden, in groep met weinig pauzes zonder oliekoeler is gewoon zelfmoord voor da blokske.
Als je achteraan in de groep rijdt heb je wel oliekoeiling hoor, de olie vliegt u gewoon om de oren met al die pakkingen die erdoor gevlogen zijn onderwege.
Nee serieus, da's best te doen hoor. Er wordt echt niet rap gereden en het wordt niet te warm morgen, koeling genoeg dus.
Ik hoop alleen da'k er geraak.
Leendax: platte banden, teveel olie, carbu slecht afgesteld, ketting te los en niet gesmeerd, rem te los, voorschijf los, ...
En bijkomend: hoe kan ik een "echte" Dax onderscheiden van een Chinese?
Als er op het motorblok Honda staat en op het plaatje ergens op het kader ook.
Als hij een zijhandvatje heeft.
Ook is er nog onderscheid tussen een OT Honda en een NT Honda.
NT Honda heeft een hydraulische vork en een plastieken achterspatbord.
Als hij geen hydraulische vork heeft is het dus zoiezo een honda.
Dit is wel als alles origineel is...
Maar normaal ga je wel snel merken wanneer je een jingcheng of skyteam in je handen hebt.
Ook is er nog onderscheid tussen een OT Honda en een NT Honda.
NT Honda heeft een hydraulische vork en een plastieken achterspatbord.
Als hij geen hydraulische vork heeft is het dus zoiezo een honda.
Dit is wel als alles origineel is...
Maar normaal ga je wel snel merken wanneer je een jingcheng of skyteam in je handen hebt.
De beste manier om op het eerste zicht een 'echte' van een 'nepper' te onderscheiden is naar de teller kijken. De Chinese hebben altijd een zwartkleurige omranding, de Honda's een metaalkleurige.
Comment