Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Tsja, 'k kan die vent niet echt ongelijk geven...
    Ik heb daar geen problemen mee, ik ben in fout en tegen de lamp gelopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Ben benieuwd in elk geval.

Als ge maar weet dat alles echt pokkeduur is en dat ge dat er lang niet voor terugkrijgt. Zie nu, hoe lang staat mijne al te koop... Zelfs 900 euro is al te veel, en daarvoor blijft hij echt wel staan.
      Link?
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Link?
        Buuh, ergens op 2dehands.be
        't Interesseert mij zelfs al ni meer

gewoon in de zoekbalk 'motodax' intypen en je vindt hem wel.

Comment

• Had je die opgevoerd of was dat standaard zo?
          Want ik denk dat de mijne standaard ook zoiets zou geven op de rollen Die rijdt eigenlijk echt wel snel. Komt misschien ook omdat ik maar 60 kg weeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
            Had je die opgevoerd of was dat standaard zo?
            Want ik denk dat de mijne standaard ook zoiets zou geven op de rollen Die rijdt eigenlijk echt wel snel. Komt misschien ook omdat ik maar 60 kg weeg
            Spruitstuk wat groter.

Comment

• Iemand naar Bobby de zaterdag?

Comment

• Normaal gezien aanwezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Met de fiets?

Verdoeme. Ik heb Bobby gedaan in '93, '94, en '95
                  word precies wa oud
                  Kan dax lenen van een vriend, ik kijk er al heel het jaar naar uit...

Comment

• is dat nu al?
                    mijn plan om tegen dan gewoon een 2dehandje kopen...
                    het zit er dus niet in dit jaar

Comment

• Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
                      Maar om van kortrijk naar antwerpen te rijden, in groep met weinig pauzes zonder oliekoeler is gewoon zelfmoord voor da blokske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                        Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
                        Maar om van kortrijk naar antwerpen te rijden, in groep met weinig pauzes zonder oliekoeler is gewoon zelfmoord voor da blokske.
                        Kerel, da's 50cc... D'r rijden groepen van overal tot in antwerpen, check Daxboard es.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Ik ga niet mee naar bobby, al is dat wel dé meeting van het jaar.
                          Als je achteraan in de groep rijdt heb je wel oliekoeiling hoor, de olie vliegt u gewoon om de oren met al die pakkingen die erdoor gevlogen zijn onderwege.

Nee serieus, da's best te doen hoor. Er wordt echt niet rap gereden en het wordt niet te warm morgen, koeling genoeg dus.

Comment

• Ik hoop alleen da'k er geraak.
                            Leendax: platte banden, teveel olie, carbu slecht afgesteld, ketting te los en niet gesmeerd, rem te los, voorschijf los, ...

EN VUIL!

Maar die dingen zijn opgelost nu.

Comment

• 't Spel heeft zalig gereden!
                              Schitterende meeting!

Comment

• Ik ben gisteren ook nog heel even gepasseerd aan Bobbejaanland met de moto. Veel stof daar...

Comment

• Gaat een Dax een beetje voor iemand van 1m87?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                    Gaat een Dax een beetje voor iemand van 1m87?
                                    Geen probleem
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• En bijkomend: hoe kan ik een "echte" Dax onderscheiden van een Chinese?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                        En bijkomend: hoe kan ik een "echte" Dax onderscheiden van een Chinese?
                                        Als er op het motorblok Honda staat en op het plaatje ergens op het kader ook.
                                        Als hij een zijhandvatje heeft.
                                        Ook is er nog onderscheid tussen een OT Honda en een NT Honda.
                                        NT Honda heeft een hydraulische vork en een plastieken achterspatbord.
                                        Als hij geen hydraulische vork heeft is het dus zoiezo een honda.
                                        Dit is wel als alles origineel is...
                                        Maar normaal ga je wel snel merken wanneer je een jingcheng of skyteam in je handen hebt.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Als er op het motorblok Honda staat en op het plaatje ergens op het kader ook.
                                          Als hij een zijhandvatje heeft.
                                          NT Honda's hebben géén zijhandvat.

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Ook is er nog onderscheid tussen een OT Honda en een NT Honda.
                                          NT Honda heeft een hydraulische vork en een plastieken achterspatbord.
                                          Als hij geen hydraulische vork heeft is het dus zoiezo een honda.
                                          Dit is wel als alles origineel is...
                                          Maar normaal ga je wel snel merken wanneer je een jingcheng of skyteam in je handen hebt.
                                          De beste manier om op het eerste zicht een 'echte' van een 'nepper' te onderscheiden is naar de teller kijken. De Chinese hebben altijd een zwartkleurige omranding, de Honda's een metaalkleurige.

Comment

Working...
                                          X