Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dax en Monkey lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTKitaco bovenliggend of een R-design zitten zeker binnen de mogelijkheden. Maar die kitaco bovenliggend zie je ook al overal.
Dat zou wel heel handig zijn.
Alvast bedankt!
Die R-design vind ik wel mooi!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTOp www.mini4team.be, dan naar webshop, dan naar uitlaten gaan.Oorspronkelijk geplaatst door dédévoor namen met foto's van een heel groot deel uitlaten kan je altijd even in de FAQ van daxboard gaan kijken. Een echte aanrader daarvoor
link
is wel zonder prijzen
Die V8 speedsource, zie je die veel?
Comment
-
ik heb dus overal rond gehoord, ook op daxboard, en iedereen zegt hetzelfde als jullie maar kga mij sebiet toch nen bovenliggend alu. r&l hale. die zijn toch hetzelfde als nhrc maar kvin de afwerking er mooier uitzien
en ivn V8, bij mij op school staat nen dax me ne V8 wit carbon, niet aan te raden geluid trekt op niets
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtsik heb dus overal rond gehoord, ook op daxboard, en iedereen zegt hetzelfde als jullie maar kga mij sebiet toch nen bovenliggend alu. r&l hale. die zijn toch hetzelfde als nhrc maar kvin de afwerking er mooier uitzien
en ivn V8, bij mij op school staat nen dax me ne V8 wit carbon, niet aan te raden geluid trekt op niets
grtz
Comment
-
foto
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenen een nog iets duidelijkere foto
Comment
Comment