Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door niels6999 Bekijk Berichten
    die goude letters op deze brommer,, zijn die apart gekocht ? en waar en welke kleure kan je er in kiezen en welke tekens ,??
    Het is ne Monkey met een John Player Special bestickering, dus ik peins wel dat 't apart gekocht is geweest. Of JPS moest 'm sponseren, maar dat betwijfel 'k.
    Kan je laten maken bij een stickerbedrijf, misschien een beetje googlen?

Comment

• Plaatsen

hallo,
      zoals jullie zien ben ik nieuw zou ik mijn eigen Gorilla ook mogen plaatsen??
      en hoe moet ik dat doen dan

Mvg robin

Comment

• Hey

Dit is mijn MotoGorilla, zoals je kan zien is hij nog niet helemaal af.

groetjes
        Justine

Comment

• mijne

Nog een oude foto met oude uitlaat

Graag eerlijk spreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jus10 Bekijk Berichten
            Hey

Dit is mijn MotoGorilla, zoals je kan zien is hij nog niet helemaal af.

groetjes
            Justine
            Dat ziet er toch al deftig uit! Wat wil je nog veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xdep Bekijk Berichten

Nog een oude foto met oude uitlaat

Graag eerlijk spreken
              Mooi Gorillatje met potentieel, op de foto's staat ie wel wat vuil...

Hetgeen ik zou veranderen is een ander voorbandje, een ander zadeltje, andere of geen pinkers en misschien een ander achterlicht.

Aan de carburator te zien vermoed ik dat het geen 50cc blokje is. Wat is het dan wel? Moet wel leuk rijden met je koppeling, mooi zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                Mooi Gorillatje met potentieel, op de foto's staat ie wel wat vuil...

Hetgeen ik zou veranderen is een ander voorbandje, een ander zadeltje, andere of geen pinkers en misschien een ander achterlicht.

Aan de carburator te zien vermoed ik dat het geen 50cc blokje is. Wat is het dan wel? Moet wel leuk rijden met je koppeling, mooi zo.

het is gewoon een 50cc blokje met een 22 mm carb en 19 mm spruitstuk.

en welk zadel moet ik erop doen dan?
                en een voorband is al besteld!
                en het achterlicht is er een van een ducati monster

Wat vind je van de uitlaat dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Dat ziet er toch al deftig uit! Wat wil je nog veranderen?
                  een schijfkitje vooraan want met zo'n blok is een trommelrem achteraan niet genoeg

Comment

het is gewoon een 50cc blokje met een 22 mm carb en 19 mm spruitstuk.

en welk zadel moet ik erop doen dan?
                    en een voorband is al besteld!
                    en het achterlicht is er een van een ducati monster

Wat vind je van de uitlaat dan ?
                    Is dat niet wat overdreven voor dat cilindertje, of ben je van plan zwaarder te gaan?

Ik zou zo'n Z-zadeltje monteren. Ziet er direct al veel sportiever uit.

Het achterlicht zie ik eigenlijk niet zo goed vanop die foto's, zal wel ça va zijn.

Die uitlaat is op zich stukken beter dan het originele op de eerste foto. Voor de rest is ie groot, dubbel en bovenliggend. Op Gorilla's, monkeys en andere 'eenzitters' ben ik persoonlijk meer te vinden voor onderliggende uitlaten. Bovenliggende passen beter op een Dax, althans da's mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jus10 Bekijk Berichten
                      een schijfkitje vooraan want met zo'n blok is een trommelrem achteraan niet genoeg
                      Je zit toch al met een schijfrem vooraan, bedoel je niet achteraan? Een schijfrem voor is toch al een goed begin om de nodige stopkracht te ontwikkelen.

En wel blok is dat eigenlijk? 't Zal wel een zot spel zijn. Zoals ik het nu zie zit er geen handkoppeling op je moto. Zou je dat niet overwegen? Een droge koppeling zou alleszins passen in het plaatje...

Comment

• Aha. Heb al eens naar zo'n topic gezocht, maar niets gevonden.
                        Bij deze dus, mijn OT Dax. Paar jaar geleden volledig in't nieuw gezet.

Comment

• Ik zou zo'n Z-zadeltje monteren. Ziet er direct al veel sportiever uit.
                          maar kan dat erzo op en kan dan dat rekje erop blijven?
                          en waar kan ik die kopen Plaats anders ff link.

Mvg robin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Aha. Heb al eens naar zo'n topic gezocht, maar niets gevonden.
                            Bij deze dus, mijn OT Dax. Paar jaar geleden volledig in't nieuw gezet.

Lijkt fel op de mijne!
                            Maar da's wel nen Honda NT Dax.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              Denk niet dat dat goed remt met alleen een schijf vooraan .
                              Denk dat Jus10 ook graag een klauwtje zou hebben (of ik moet echt stekeblind zijn)
                              My bad.

Comment

Ik zou zo'n Z-zadeltje monteren. Ziet er direct al veel sportiever uit.
                                maar kan dat erzo op en kan dan dat rekje erop blijven?
                                en waar kan ik die kopen Plaats anders ff link.

Mvg robin

Die mens zal je direct kunnen zeggen als het mogelijk is om je rekje te houden.

Als je van de streek bent is het gemakkelijk om eens te passeren.

Comment

• mijn raket :

Comment

• mijn machien wel zonder motor momenteel, staat ook te koop op daxboard!
                                    is een OT uit 197? met nieuwe papieren uit 93

voor een goed idee van de kleur te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vatje Bekijk Berichten
                                      mijn machien wel zonder motor momenteel, staat ook te koop op daxboard!
                                      is een OT uit 197? met nieuwe papieren uit 93

voor een goed idee van de kleur te krijgen
                                      Nice zo ene heb ik ( in menne jonge tijd ) ook gehad . was eerst nen oranje, en laten spuiten in een bepaald porsche kleurke van toen antraciet .... Hong wel motor onder, en ik had nog Monkey ook ( bordeaux was die van kleur ) , had beter allemaal bijgehouden zeg !!!!

greetz

Comment

• Die van Glenn vind ik echt zo vet

Comment

• Dit is mijne chinees
                                          Vergeleken met de oudere skyteam's is deze toch echt wel van betere kwaliteit, en met een nafttank van 5 liter
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X