Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dax en Monkey lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, we couldn’t find that page

Enkele maanden stil gestaan in de garage, maar draait nog perfect.

Comment

• De mijne daarnet

Comment

• Comment

• volgend jaar men 1e daxske
          weet er iemand een paar goeie sites of dakskes staan??
          porsche 4ever
          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Ik denk dat Luc de Bondt goed is:www.dax.be of zijn er betere plaatsen voor ene te gaan kopen want ik ben van plan binnekort eene te gn halen een originele Honda gene jingeljengel boel of hoe noemt het.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• honda dax

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Ik denk dat Luc de Bondt goed is:www.dax.be of zijn er betere plaatsen voor ene te gaan kopen want ik ben van plan binnekort eene te gn halen een originele Honda gene jingeljengel boel of hoe noemt het.
              bedankt,
              het ziet er wel ne goeie uit, mss een beetje duur, ma nog cava
              porsche 4ever
              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• www.daxboard.be ! Ga je zeker iets vinden naar je goesting, ook van particulieren (zou eerder van particulier dan van handelaar kopen)
                www.daxforum.be kun je ook gebruiken, maar een pak minder druk bezocht dan het board

Comment

• jincheng dax

heb gisteren geboden op een jincheng witte dax: 550 euro

kga hem mss dit weekend halen!
                  wat vinden jullie ervan??
                  porsche 4ever
                  '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                    heb gisteren geboden op een jincheng witte dax: 550 euro

kga hem mss dit weekend halen!
                    wat vinden jullie ervan??
                    Dat ziet er schappelijk uit. Als'k het zie, wil ik dat ook wel terug. Dat zegt mij precies veel meer dan zo'n race-machien da'k heb gehad

Comment

• Ziet er mij eerder een skyteam dan een Jincheng uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                        Ziet er mij eerder een skyteam dan een Jincheng uit
                        Dat zegt hij toch zelf ook al?

Comment

• Huh waar da?
                          Ofwel lees ik er totaaaal over... maar ik lees dat hij geboden heeft op een Jincheng, terwijl het (volgens mij) een skyteam lijkt. Niet dat dat ertoe doet eigenlijk, maar kom

Comment

• Op die manier

Skyteam & JinCheng is voor mij nen hoop Chinese troep dat onder één noemer valt zijnde: niet-Honda. Vandaar even de verwarring

Comment

• Haha
                              Skyteam is het laatste jaar toch ferm verbeterd hoor. Maar ik zeg niet dat de mijne over 30 jaar nog in even goeie staat gaat zijn als mijn ex-honda, zeker ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
                                Haha
                                Skyteam is het laatste jaar toch ferm verbeterd hoor. Maar ik zeg niet dat de mijne over 30 jaar nog in even goeie staat gaat zijn als mijn ex-honda, zeker ni
                                ik heb em gekocht, staat al thuis en hij rijdt goed.
                                kheb wel 1 probleem: hoe stel je hem af??
                                er is zo'n soort schroefje of iets dergelijks aan.
                                tis een skyteam en dus geen jincheng!
                                porsche 4ever
                                '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Op www.daxboard.be staat er een handleiding, maar ik laat dat altijd doen. Iemand die er iets vanaf kent, heeft dat vrij snel gedaan.

Hier dus. Succes, ik durf hier ni aan beginnen want dan doe ik meer kapot dan goed (ken mezelf ). Maar als hij goed rijdt, wat wilt ge dan afstellen?

Comment

• mijn papa heeft gezegd dat hij stationair te laag draait en hij moest toch binnen op 2500 km, en kga er oranje pinkers opzetten en een nieuwe koplamp, die was eruit!
                                    porsche 4ever
                                    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Voila se boys das de mijne, nen 125cc rijdt bangelijk!!

Is van september, heb nog maar een maagdelijke km stand +- 150 km.

Zou er morgen terug ene kopen als deze weg zou zijn!

Ik heb hem van beati in schoten, ook nen toffe winkel voor onderdelen.

www.beati.be
                                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten

Voila se boys das de mijne, nen 125cc rijdt bangelijk!!

www.beati.be
                                        Hé, da's toch geen Honda?

Wel schoon kleurke!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten

Voila se boys das de mijne, nen 125cc rijdt bangelijk!!

www.beati.be
                                          nice helmke
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X